Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Élet a fogamzásgátló után fórum

Élet a fogamzásgátló után (beszélgetős fórum)


18. nini55 (válaszként erre: 17. - Lilibell)
2015. máj. 3. 09:10
Én pár nap múlva veszem be az utolsó bogyót... Úgyhogy majd kicsit később jelentkezem, hogy változott-e valami :) Remélem az Ilcsis termékektől megoldódik a dolog, nekem sajnos alapból zsírosodik a hajam, max 3 napot bírok vele ,és már moshatom is megint :( A bőröm is hol száraz- hol nem, úgyhogy már be is jelentkeztem a kozmetikushoz, igaz már 1000 éve nem voltam, de most 1-2 havonta szerintem meglátogatom :D
2015. máj. 1. 14:54

Én kb. másfél hónapja nem szedem. 4 napot késett a vérzésem, normálisan volt meg, viszont jobban fájt mint a bogyó mellett...És amit észrevettem, hogy elkezdett visszazsírosodni a bőröm és a hajam :(

Ettől féltem... Talán az Ilcsi termékek javítanak valamit de a hajammal nem tudok mit kezdeni, nem akarom 3 naponta mosni. A szárazsampont nem tudom elviselni a hintőporral próbálkozom de semmi sem ér fel a frissen mosott hajjal, szóval vissza fogok állni a heti 2 mosásra.

16. Szörnyella (válaszként erre: 15. - Nini55)
2015. márc. 23. 19:38
Igen, végül felhívtam telefonon es megkérdeztem hogy mi a menete a dolgoknak. Mondta hogy ez önkéntes dolog, úgyhogy ha nem szedem tovább akkor nem, az utolsó szemet beszedem es vége. Le is zártuk a beszélgetést. Ezek alapján a te dokid szimpibb mint az enyém, bár én telon csorogtem ra...
15. nini55 (válaszként erre: 14. - Szörnyella)
2015. márc. 23. 19:32
Én nemrég voltam dokinál, igaz,hogy most találkoztunk először... de tök normális volt,és elmondtam neki hogy idén júliusban véget vetek a gyógyszerem szedésének.:D Megkérdezte hogy mi az oka, látszott rajta,hogy érdekli... szerintem ártani nem árt, ha szólsz neki, de ez csak az én véleményem. :)
2015. márc. 22. 20:21
Ti szoltatok a dokinak, hogy offoltok a gyógyszert illetoen?
2015. márc. 18. 07:58

Én szerintem Ilcsi termékeket fogok venni a bőrömre. Már többször bizonyított, hogy jó csak elég drágák.

Abban bízom nagyon, hogy így könnyebb lesz fogyni és elmúlik a fáradtság és levertség.

Beszedtem az egész levéllel, szerintem akkora gubanc nem lehet most, majd max a következő menzesznél.

12. nini55 (válaszként erre: 8. - Lilibell)
2015. márc. 18. 06:30

Köszönöm, ha írsz majd a tapasztalataidról!

(Nekem kicsit nőttek a melleim, de nem tudom hogy a gyógyszernek tudható-e be... kb 17 éves voltam:)

Ja, és köszi a szurkolást is! :P

11. Tuksika (válaszként erre: 7. - Szörnyella)
2015. márc. 17. 09:44
Nem sajnálom egyáltalán. :) Nekem a ciklusom pontos szerencsére, nagyjából mindig időben megjön. PeakShop-ból rendeltem először halolaj kapszulát, most meg ezt az 1x1-et vagy mi a neve... :) Nincs előttem. De annyi biztos, hogy kimaradt kb. két hét mert elfogyott a kapszula, és pont akkor kezdtek is előjönni a pattik... Szóval tudom ajánlani, ha vannak ilyen panaszaid. Én magát a bogyót is elsősorban ezért írattam fel, aztán rájöttem, hogy annyit nem ér, hogy felborogassam miatta a hormonháztatásomat... :/
10. Tuksika (válaszként erre: 6. - Szörnyella)
2015. márc. 17. 09:41
Áááá nem. :) Nekem egyébként sem nagyok, de a tablettától valahogy teltebbnek tűntek...
2015. márc. 17. 07:30

Nekem nem nőtt tőle a mellem egy centit sem... és amilyen kicsi ennél összébb már nem mehet nagyon...

Én abban reménykedek, hogy a víz kimegy belőlem és könnyebb lesz a narancsbőr ellen.

8. Lilibell (válaszként erre: 3. - Nini55)
2015. márc. 17. 07:28

Szia!


Én ma vettem be az utolsót!

Mindenképp írok majd a tapasztalatokról. Kicsit aggódok!

Szurkolok a családbővítéshez ;)

7. Szörnyella (válaszként erre: 5. - Tuksika)
2015. márc. 16. 20:54

És sajnálod h leraktad a tablettát?

Tabletta nélkül nem olyan pontos a ciklus se.... Milyen halolaj kapszulat szedsz? Melyiket?

6. Szörnyella (válaszként erre: 5. - Tuksika)
2015. márc. 16. 18:46
Esetleg arra tudnál válaszolni, hogy a cicifix készletet le kellett cserélni, annyi volt a méretváltozás? :)
2015. márc. 16. 16:43
Sziasztok, én Dienille-t szedtem de leálltam vele fél év után (nem volt elég "erős", de még durvábbat nem akartam helyette). Ez volt 3 hónapja. A cicim összébbment (:((( ), és ilyen furcsa fejfájásaim vannak (pillanatokra belenyilalló), de ez lehet nem is emiatt. A bőrömet úgy tudom azóta karbantartani hogy halolaj kapszulát szedek.
2015. márc. 16. 11:19
Én is gondolkodom a gyoszi elhagyásán (Belara), csak akkor tudom, hogy előjönnének a pattik... a cici is összemenne... időbe telne mire normálisra beállna a menzeszem... így is ha egy napot csúszok a gyoszi bevételével már házisárkányoskodok.... mi lesz ha eldobom ?!
2015. márc. 16. 06:58

Te mikor tervezed a leállást? Én szinte 100% hogy júliusban, még van 4 havi gyógyszerem...de gondolkozom,hogy lehet hogy jobb lenne ha előbb abbahagynám..viszont én nem csak szimplán elhagyni akarom,hanem családbővítés a cél. Ha már nem szeded, írd meg a tapasztalataidat, én is ezt fogom tenni! :)

(Szintén Milligestet szedek.)

2015. márc. 15. 10:32
Mármint, hogy leállok a fogamzásgátlóval mert a lényeget sikeresen kihagytam... :D
2015. márc. 15. 10:31

Sziasztok!

23 éves vagyok, 8 év után úgy döntöttem, hogy leállok vele. Úgy látom, hogy nagyon lecsökkent a libidóm miatta és gyakori hangulatingadozások is jelentkeznek. Egyre több helyen olvasom, hogy elhagyják, viszont az első időszak nagyon nehéz. Nekem egyszer kimaradt egy hónap és akkor bedurrant az arcom, és nagyon fájtak a melleim. Milligestet szedek kb 7 éve. A bőröm elég zsíros és pattanásos volt előtte, félek, hogy ez hatványozottan tér vissza.

Valakinek van tapasztalata az elhagyásról? Hogy lehet erre felkészülni? Milyen készítményeket ajánlotok?


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook