Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Elállhatok a szerződéstől? fórum

Elállhatok a szerződéstől? (tudásbázis kérdés)

20. Csenge_ (válaszként erre: 19. - Channa*)
2015. nov. 12. 07:10
Nem, akkor visszaadjak a penzt.
19. Channa* (válaszként erre: 18. - Csenge_)
2015. nov. 12. 04:17
Akkor rá kell fizetned.
18. Csenge_ (válaszként erre: 17. - Channa*)
2015. nov. 11. 21:57

1.5 eves.

De ha csak dragabb keszulekek vannak?

17. Channa* (válaszként erre: 16. - Csenge_)
2015. nov. 11. 21:41

Bármit vehetsz belőle. Ezek szerint neked a teljes összeget visszaadják.

Mennyi idős volt a gép?

2015. nov. 11. 21:14

Azt irtak hogy csereutalvanyt allitanak ki, amit az uzletben bevalthatunk.

Ezt a tipust mar nem forgalmazzak, ilyenkor mi a helyzet?

15. Csenge_ (válaszként erre: 14. - Channa*)
2015. nov. 5. 20:28

Azt én biztos nem fogom megvárni.

Sőt, mivel az egész berendezése ki lett cserélve, onnantól újraindult a 2 év garancia.

14. Channa* (válaszként erre: 13. - Csenge_)
2015. nov. 5. 20:21
Elhúzhatták volna a, javítgatásokat a garancia végéig.....
13. Csenge_ (válaszként erre: 12. - Channa*)
2015. nov. 5. 12:31
Hogy-hogy megtehették volna?
12. Channa* (válaszként erre: 11. - Csenge_)
2015. nov. 4. 20:00
Nem bolttal egyezkedtünk, hanem a samsunggal. Nekünk így is megfelelt. Megtehették volna azt is, hogy nem adnak vissza semmit.
11. Csenge_ (válaszként erre: 10. - Channa*)
2015. nov. 4. 15:45

Én ilyenről még sohasem hallottam, hogy kevesebb pénzt adnak vissza.

Nem is hinném, hogy szabályos.

10. Channa* (válaszként erre: 9. - Csenge_)
2015. nov. 3. 19:41

A vége felé már hozzám sem jöttek ki és emailben értekeztünk.

emailben küldtem el a reklamációs levelemet, amihez csatoltam a garanciajegyet, számlát.

Néhányszor fel is hívtam őket és már rendben is volt.

Még így is jobban jártam, mert ennyivel kevesebbet kellett fizetnem az új gépért. Azóta mindenkit próbálok lebeszélni a samsung mosógépről..

9. Csenge_ (válaszként erre: 8. - Channa*)
2015. nov. 3. 08:37

Ugy tunik nem kell oket ma hivni, tegnap beszelt veluk a ferjem kisse ingerult hangnemben, szoba kerult a fogyasztovedelem is, es ma reggel 8 utan telefonalt a szerelo, hogy akkor mi is a gond pontosan, mert irja a jegyzokonyvet.

Erdekes, ki sem jonnek most.

Nem tudom mire szamitsak :(

8. Channa* (válaszként erre: 7. - Csenge_)
2015. nov. 3. 06:11

Mert majd nem 2 évet használtam.

Az első évben 2x volt javítva, amikor el kezdett szórakozni a csapágy, akkor már elmúlt 1 éves, azt hittem nincs már garancia, de valahogy véletlenül rájöttem, hogy ők adnak még egy évet. Ezután még 4x lett csapágyas. Az elsőnél megjavították, majd visszahozták, de kb. 1 hónap múlva újra kezdődött, elvitték, visszahozták, de ekkor nem volt összerakva, az első mosásnál azt hittük, hogy szétesik a gép. Nem is tudtam vele mosni, újra elvitték, összerakták rendesen és visszahozták, de hamarosan újra kezdett hangoskodni, így újra hívtuk a szerelőket, de ekkor már leveleztem a samsunggal, amikor visszahozták, akkor mondták a szerelők, hogy van valami gyári hibája, ami miatt ledarálja a csapágyat. Persze erről nem adtak írásos szakvéleményt. A lényeg, hogy mire megkaptuk, hogy nem én vagyok béna, hanem a gép, addigra majd nem 2 éves volt. Szerencsés volt így is, hiszen már alig volt garanciám. Elvitték a gépet, visszautalták a pénzt, és vehettem egy újat, amivel nincs semmi problémám. A samsung gép gyönyörű, csak ne mosson vele az ember.

7. Csenge_ (válaszként erre: 6. - Channa*)
2015. nov. 2. 23:43

Samsung...

Ennek a lengescsillapitoja megy allandoan tonkre, kinyulik az ekszij, ovalis lesz a dob.

Hogy-hogy csak az ar 60%-at kaptad vissza?

6. Channa* (válaszként erre: 5. - Csenge_)
2015. nov. 2. 22:21

Milyen mosógéped van?

Én egy samsunggal jártam így. 1,5 év alatt legalább 6x kellett javítani, 4x elvitték 10 napra javítani, volt, hogy a javítás után úgy kaptam vissza, hogy elfelejtettek visszatenni néhány csavart, stb.

Hosszadalmas levelezésbe kezdtem velük és végül elvitték a mosógépet és visszakaptam a vételár 60%-át. Természetesen az nem volt elég új mosógépre, így pótolnom kellett.


Ja, az én esetemben kiderült, hogy van valami gyári hibája, ami miatt 2-3 mosás után megint csapágyas lesz.

5. Csenge_ (válaszként erre: 4. - 31bc25d879)
2015. nov. 2. 19:37

Legszívesebben én is a fejükre húznám...

Nagyon elegem van.

Az a baj hogy hiába mondok bármit, csak egy ügyintézővel beszélek, aki tesz a fogyasztóvédelemre és társaira.

4. 31bc25d879 (válaszként erre: 2. - Csenge_)
2015. nov. 2. 18:45

Szerintem elállhatsz. Nem tudod rendeltetés szerűen használni és az is elég ok, hogy a szerviz sunnyog, nem reagál.

Csak halkan jegyzem meg, hogy én már a fejükre húztam volna a gépet.

Fenyegesd meg őket, hogy jelzed a felettes szervnek és minden lehetséges fórumon megírod, hogy alkalmatlanok a feladatra.

2015. nov. 2. 18:05

Én számítógéppel jártam így!3x küldtem fel Pestre a szervíbe és ugyanazzal a hibával jött vissza!

Negyedszerre berágtam,elvittem a város legjobb szakemberéhez,lexarva a garanciát és 2000 ft-ért megcsinálta.Azóta sincs semmi baja!

2015. nov. 2. 17:36

Van egy garanciás mosógépünk, 4-szer volt szervizelve, minden cserélve van benne, de megint rossz.


Múlt hét előtti héten szóltunk a gyártónak, a szerviznek kellene velünk felvenni a kapcsolatot, de ezt azóta sem teszik meg.


Holnap hívjuk őket újra, ha azt mondjuk hogy adják vissza a pénzt és vigyék innen a hibás gépet, az szabályos lesz?

Ez elég indok, hogy nem jelentkezett a szerviz azóta sem + a 4 javítás?

2015. nov. 2. 17:34
Elállhatok a szerződéstől?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook