Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Egy 90 kilós fogynivágyó nőnek milyen sportot ajánlanál? fórum

Egy 90 kilós fogynivágyó nőnek milyen sportot ajánlanál? (tudásbázis kérdés)


2010. dec. 15. 20:18
Spinning, pulzusmérő karórával felszerelkezve, hogy a zsírégető zónában dolgozz. Meg fogsz lepődni, egyáltalán nem megerőltető :). És mellette egy jó diéta (minimális szénhidrátbevitellel), mert a siker nagyrészt azon múlik, ahogy előttem már írták is.
17. Aidababa (válaszként erre: 14. - 722e0f163c)
2010. dec. 15. 10:53
De megterhelő. Szerintem először inkább a diétára koncentrálj, és csak valami nagyon laza mozgás, lehet gyors séta is, és csak amennyi jól esik. Aztán, majd, ha már fogytál valamennyit, akkor érdemes valamilyen mozgásba belefogni. És azt is bele kell kalkulálni, hogy a mozgás növeli az étvágyat is! Tehát csak óvatosan! Sok sikert!
16. Anka71
2010. okt. 13. 13:19
Aqua fitnesst.
2010. okt. 13. 10:44
Nem tudom,hogy hány éves vagy?Nekem nagyon jó volt a futás,bicaj,gyalogló,kötél.Ha nem futottál sosem,akkor óvatosan kezd .Először mikor kimentem,úgy gondoltam,hogy két villanyoszlop távolság simán menni fog,hát nem ment.Simán talán 3-4 nap múlva ment,azután mindig emeletem a távot és nagyon jó érzés volt,mikor a teljes rétet körbe tudtam futni a legjobb dolog,nem kell semmi hozzá csak egy jó cipő,ki lehet engedni a gőzt.a ne felejtsd el,!Póló fólia póló,pulóver,sál sapka kesztyű és mehet az égetés:-)))
14. 722e0f163c (válaszként erre: 13. - Fueledbyfire)
2010. okt. 13. 10:05
szerinted nem túl megterhelő a futás ekkora súly mellett?
2010. okt. 11. 22:39
Futást mindenképp. Persze ha azelőtt nem nagyon futottál, akkor kezdd egy 5km-s edzéstervvel, ha van kitartásod, rövid időn belül meglátod hogy megéri.
12. 557944d159 (válaszként erre: 11. - Bichi)
2010. okt. 4. 21:53
Ezzel vetekednék, de kinek a pap...kinek a paplan :)
11. Bichi (válaszként erre: 1. - 722e0f163c)
2010. okt. 4. 21:51
A fogyásban 70 % a diéta és a maradék 30 % a sport. Tehát sokkal fontosabb egy jó diéta (nem koplalás) összeállítása, mint a megfelelő mozgásforma megtalálása...
10. lorci
2010. okt. 4. 21:49
Igen, ez nagyon fontos, hogy az amit az ember rendszeresen és tartósan tud csinálni. Nekem pl. a gyaloglás a séta vált be - főleg a természetben - kár, hogy nincs több időm rá.
9. *Csajszi* (válaszként erre: 1. - 722e0f163c)
2010. okt. 4. 21:48

Csakis olyat, amit elvezel, mert kulonben 3 het utan abbahagyod.

Talald meg a sportot (ha meg nem talaltad meg) amit szeretsz, amit egy eleten at szivesen uzol es hajra :)

2010. okt. 4. 21:45

Próbáld ki a zumbát. Nem nagyon ugrálós, inkább csak fenék rázós:) Jól átmozgat és még élvezed is:)

Esetleg czanik balázs capoeira aerobic 1. Abban, ha jól emlékszem nincs ugra-bugra, csak hintázás, amit nagyobb súllyal is lehet csinálni.

Sokat segít a pocaknak a hulla-hopp karika is:)

2010. okt. 4. 21:45
Nekem egy doktornő ajánlotta, hogy délig ne egyek szénhidrátot és fogyni fogok, és bevált. Főleg az első időszakban olvadtak rólam a kilók. Persze aztán délben és este sem szabad túl sokat enni. De az előző esti és másnap déli szénhidrát evés között a szervezet kénytelen a saját zsírpárnáihoz nyúlni.
2010. okt. 4. 21:44

Attól függ, milyen centihez?


-gyaloglás (ha van türelmed hozzá...), kondi (gépek, az első néhány alkalommal személyi edzővel, hogy tudd, mit hogyan kell és érdemes), ZUMBA-igen, Neked is... mert ez nem súlyfüggő..én már csak tudom ;).. és úszás..

2010. okt. 4. 21:44

lorcihoz csatlakozom

egészséges étrendet téve hozzá

2010. okt. 4. 21:44

Szia. Hány centi magas vagy?

Semmi esetre sem ajánlanám az Insanity-t, hogyha a neved erre a tornaformára utal... Próbáltam és brutális. Szerintem ennyi súlyfelesleggel tönkreteszi az ízületeket.

Én nagyon ajánlom Leslie Sansone tornáit, Norbi Duci tréningjeit, egy kis bicajozást, úszást, ilyesmit kezdésnek.

Persze ahogy kúsznak lefele a kilók, úgy fogod te is fittebbnek érezni magad és mind többet és többet fogsz bírni.

Hajrá! Drukkolok!

2010. okt. 4. 21:43

Gyaloglás, kirándulás, bicikli (szobabicikli is jó).


:)

2010. okt. 4. 21:43
Szülés után nekem a Béres Alexa fittnessvideoi jöttek be nagyon.Tök jól lement a felesleg.De heti 5 ször kell csin.Meg kenyeret nem ettem csak abonettet.Nekem ez bejött.
2010. okt. 4. 21:41
Egy 90 kilós fogynivágyó nőnek milyen sportot ajánlanál?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook