Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Duphaston (tudásbázis kérdés)


22. sztaren (válaszként erre: 21. - Tira84)
2015. szept. 8. 11:30
Szia! Aktuális még? Nekem van egy darab bontatlan doboz, amiben 20 db van, és van egy bontott, amiben 10 db van.
21. Tira84
2015. máj. 3. 17:20
Ha valaki szeretne túladni duphastonján, utrogestanján....írjon nekem!Köszike!
2014. okt. 8. 09:53
Előző ciklusban szedtem Duphastont mert nem jött meg a mensesem, abbahagyást követően 3 napra jött meg. Szerintetek lehet hogy a következő ciklusra is kihatott? mert most pontosan 28. napra jött meg, ebben a ciklusban csak teákat ittam meg progikrémet használtam.
19. last
2012. szept. 30. 17:06
Köszönöm szépen a válaszod!!Nagyon nem tetszett a betegtájékoztatója,de ha azt mondja a dokim hogy legyen,hát legyen...
18. csibike29 (válaszként erre: 17. - Last)
2012. szept. 30. 00:19

Szia!

Duphastont több dologra írhatnak fel. Ez egy hormon, gestagén. Nekem a rendszertelen menstruáció miatt írják fel. Egyszer szedtem ciszta miatt, akkor a cisztám elmúlt. A ciklus 15. napjától kell szednem 10 napon keresztül. A vérzés általában az utolsó tabletta bevételétől számítva 3 nap, de nekem volt már 5 nap is, sőt egyszer csak 10. napra jött meg. Tehát ha 2-án kezded, 11-én fejezed be, akkor kb. 14-én kellene, hogy megjöjjön. Nem tudom felborítja e a hormonjaid, mivel, mint írtam nekem úgyis rendszertelen a ciklusom, de ha eltűnik a cisztád, megéri. Amúgy ciszta is felboríthatja a ciklust. Remélem minden rendben lesz nálad, szorítok!

17. last
2012. szept. 25. 18:13
Sziasztok.Én nem tervekek gyereket mostanság és a vérzém is állandó.Nekem ma írták fel,mert van egy ciszta a bal petefészkembe,de nagyon tanácstalan vagyok,hogy miféle gyógyszer ez.Teljesen felfogja borítani a hormonjam?Azt mondták okt.2-től kezdjem,10napig napi 2t,de akkor mit várjak?Hogy elöbb jön meg(18.-a helyett)vagy később?Mire számítsak?Segítsetek légyszi.
2012. febr. 4. 08:29

Sziasztok!

2011 novemberében 8év szedés után abbahagytam a fogamzásgátló tablettát.

Azóta egyáltalán nem menstruálok.

Tegnap voltam az orvosomnál, Duphastont írt fel, 5napig napi 3x1-t.

Tapasztalataitokat szeretném kérni.

15. kicsi27 (válaszként erre: 13. - Misz)
2011. febr. 16. 07:12
Hát ha a lottó ötösöm jönne így be jobban örülnék! Picit összetörtem! Én erre nem vagyok felkészülve lelkileg minden hónapban! Nagyon ki vagyok! :(
14. kicsi27 (válaszként erre: 13. - Misz)
2011. febr. 15. 20:54
Köszönöm, majd holnap írok!
13. misz (válaszként erre: 12. - Kicsi27)
2011. febr. 15. 19:01
Azért nagyon szorítok! :)
2011. febr. 15. 15:33

Sziasztok!

Bocsi de eddig nem találtam meg a válaszokat. Na mindegy. Hát holnap fogok tesztelni, de nagyon kevés reménnyel, mert már egyre inkább kezdek vérezni, minimális, de van. És most már nem csak ilyen rózsaszínes folyásos valami hanem konkrétan vér. Nem tudom mi lesz. Volt 2-3 nap amikor olyan szinten fájt a mellem, hogy még takarózni is fájt, de elmúlt. Vagyis már csak egy kicsit fájt. Á, miből is gondoltam, hogy ennyi év után sikerülni fog. Na mindegy. Remélem nálatok minden rendben.

2011. febr. 11. 16:35
Én 5 hetes+2 napos terhes vagyok. Volt egy vetélésem, ezért most, amikor + lett a tesztem, rögtön orvoshoz fordultam, aki biztonsági okokból írt fel Duphastont. 3 napja szedem, most jelentkezet egy kevés vérzés. Nagyon megijedtem, elmentem orvoshoz, aki megnyugtatott, hogy kapaszkodik a baba, zárt a méhszáj. Feküdjek, és ne idegeskedjek. A gyógyszerről semmit nem mondott, de a betegtájékoztatóban benne van, hogy okozhat kisebb vérzést.
10. misz (válaszként erre: 8. - Kicsi27)
2011. febr. 9. 20:11

A gyógyszernek nincs ilyen mellékhatása tudtommal. Én is szedtem.


Szerintem sürgősen keresd fel a dokidat! Remélem nyugtató szavakat hallasz majd tőle. :)


Szorítok! :)

2011. febr. 9. 18:46

Szia!


Én már szedtem,ettől nekem nem volt ilyen tapasztalatom.

Rózsaszínes-barnás folyás lehet akár beágyazódástól:)

Drukkolok!:)

2011. febr. 9. 18:37
Sziasztok. Bele is vágok rögtön. Már több éve szeretnék gyereket, sikertelenül. Elvileg minden rendben. Egy hete volt egy nagyon jó PCT tesztem, azóta szedem a gyógyszert, 2*1-et. Tegnap és ma is ilyen rózsaszínes, néha barnás folyásom van, és nem tudom mitől. Azt mondta a gyógyszerészem, hogy szerinte nem kellene lenni ilyennek. Szerintetek ez azt jelenti, hogy most sem sikerült? Még egy hét múlva kell tesztet csinálnom, addig szedjem vagy mit tegyek? Köszönöm a válaszokat.
2009. szept. 24. 11:20
Itt a hoxán van egy olyan fórum,hogy "védőnő vagyok segíthetek?"Szerintem ő tud neked választ adni a kérdésedre.
6. mreich (válaszként erre: 1. - Dulai)
2009. szept. 23. 12:47

Szióka!


Én is a terhességem elején kaptam, azt hiszem a 12. hétig.

2009. szept. 23. 11:33
Elvileg a 14 napon van peteérésem de most hogy a 15-dik naptól el kellett kezdenem szedni a Duphastont (15 napig) nem tudom hogy a következő ciklusban mikor lesz peteérésem.Ugyanugy a 14 napon vagy ez változik a gyógyszer miatt?
4. dulai (válaszként erre: 3. - Mariann7533)
2009. szept. 23. 11:32

Nem.Még nem.Kimaradt a vérzésem vagyis késett 6 napot...

A doki egy cystát talált a bal petefészkemben és a Duphastont irta fel.De egyébként 3 hónapja próbálkozunk a babával.Ez aciklus kimaradt a cysta miatt.

2009. szept. 23. 11:27
Kismama vagy?
2009. szept. 23. 11:26
Szia.Ha jól emlékszem nekem az orvosom írt fel a terhességeim elején,hogy biztos megtapadjon a magzat.Nem volt semmi gond,csak biztonsági okból.Ha jól emlékszem ez volt az a gyógyszer.
2009. szept. 23. 11:14
Sziasztok!Olyan emberek hozzászólásait várom akik már szedtek Duphastont-bármilyen okból!Tapasztalatokat-véleményeket-segitséget kérek!Előre is köszönöm annak aki hozzászól!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook