Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Csíráztatás otthon, de hogyan? fórum

Csíráztatás otthon, de hogyan? (tudásbázis kérdés)


2014. febr. 21. 11:12

köszi


Van aki tud segíteni még? Sok kérdésem lenne amúgy is :D

2014. febr. 18. 11:10
SZia.Én is próbáltam a műanyagtálkás csíráztatást de nekem is zselé lett belőle,és büdös is volt.De a legnagyobb bajom az volt a dologgal,hogy nem csírázik ki minden mag és arra ha ráharap az ember nagyon tud fájni.Szóval visszaálltam a sima zöldségfélékre.
2014. febr. 16. 07:59

Sziasztok van itt még valaki?


Kezdő vagyok a témában, vettem műanyag emeletes csíráztatót. Elsőnek rukkolát próbálok, tegnap áztattam be a zárt tálkában, ma önteném le róla a vizet, de az egész mintha zselében állna.

A zsázsáról olvastam, hogy normális ez, a rukkolánál is esetleg? Hogyan lehet lemosni róla?


próbáltam már:

- a csíráztató lyukacsos tálkájában, de semmi víz nem csöpög ki

- teaszűrőn - szintén semmi nem csöpög ki


Nagyobb szűrőn meg kiesnek az apróka magok...körülöttük pedig akkor is ott ragadna a zselés cucc...


Segítsetek! :)

2013. jan. 21. 10:09

JA igen: kezdőknek a lucerna és a bíborhere csíráztatását javaslom, mert nem kényesek és finomak is.


Én amúgy nem szoktam különösebben figyelni arra, hogy mennyire árnyékos vagy fényes a hely, ahol csíráztatok, egy nem különösebben napos helyére teszem az üveget a lakásnak, így a napszakok váltakozásával hol többa fény, hol kevesebb. Tökéletesen működik így is.


És a befőttesüveges verzió szerintme nem bonyolultabb a csíráztató edényesnél, sok helyen azis csak egy befőttesüveg, csak nem gézlap van a száján, hanem műanyag háló. Teljesen ugyanaz. A géz még könnyebben is tisztítható szerintem, vagy cserélhető, ha már nagyon csúnya ( a lé elszínezi).

2013. jan. 21. 10:09
köszi a tippeket.Hétvégére érkezik a rendelésem.Majd kísérletezek.
2013. jan. 21. 10:05

Én így szoktam: