Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Cipő jótállás fórum

Cipő jótállás (beszélgetős fórum)

1 2 3
63. tt29
2012. ápr. 30. 14:19
Sziasztok, január végén vettem egy magassarkú bakancsot, és március végére már elvált a sarka, és még be is lyukadt. Visszavittem, természetesen javítás. Csak az a problémám, ha most megjavították is, az a sarok tutira ugyanúgy le fog válni mikor elkezdem hordani mint most. És hát majd csak kb. novembertől fogom tudni hordani, mivel téli. Addigra meg lejár a jótállás. Azt akartam kérni, h novembertől kezdve adjanak megint jótállást, legalább 3 hónapot. De persze nem. Ha beírok a panaszkönyvbe, szerintetek ér valamit?
62. ceci (válaszként erre: 61. - Dalinda)
2011. ápr. 18. 00:27

van a békéltető testület is


"Ne bosszankodjon tovább, ha a megvásárolt termék vagy igénybe vett szolgáltatás minőségével nem elégedett és jogosnak vélt panaszát az üzletben vagy a szolgáltatónál elutasították! Vegye igénybe a békéltető testületek díjmentes eljárását!"

2011. ápr. 1. 17:13

Hali!

Vettem egy sportcipő novemberben. Most visszavittem mert nyekereg és a sarok bélése szét ment. 10 nap után megjött a szakvélemény, hogy azért nyekereg mert mosógépbe kimostam. A cipő még a mosógép közelébe sem járt. A bélésre meg azt, hogy nem jól használtam a fűzőt és a járásom nem megfelelő.

Kérlek segíts, hogy hova forduljak. Pesti vagyok.

2011. ápr. 1. 17:09

Hali!

Vettem egy sportcipő novemberben. Most visszavittem mert nyekereg és a sarok bélése szét ment.10 nap után megjött a szakvélemény, hogy azért nyekereg mert mosógépbe kimostam. A cipő még a mosógép közelébe sem járt. A bélésre meg azt, hogy nem jól használtam a fűzőt és a járásom nem megfelelő.

Kérlek segíts, hogy hova forduljak.Pesti vagyok.

59. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 58. - Henobeno)
2010. máj. 5. 09:10

Persze, hogy drága!!! Abszurd ahogy hozzá állnak.

Melyik ez az üzlet? Ahova nem fogok soha bemenni? Írd ki nyugodtan, és van a fogyasztók lapja is, oda is írhatsz, és hátha lesz okos hozzászóló, aki tud még valami fifikát.

2010. máj. 4. 21:13
Oké köszi, már annyira idegesítő ez a dolog. És már el vagyok bizonytalanodva. Az a bosszantó, hogy szeintem elég drága volt és az a 22 ezer az Office-nak semmi nem lenne nekem azért számít. Miért nem lehet kicserélni? Nem is a pénzt kérem.
57. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 56. - Henobeno)
2010. máj. 4. 19:09
Akár hozzájuk is elküldheted a doksik másolatát, hogy szóljanak hozzá, és tegyenek ajánlatot, mi legyen.
2010. máj. 4. 18:07
Shoebox Kft. (Lacoste cipőről van szó)
55. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 54. - Henobeno)
2010. máj. 3. 21:49
Egyenlőre így kell tenned, ahogy a helyi irodában mondták. A lépcsőket végig kell járni, egyébként ki gyártja a cipőt, vagyis ki szállítja a boltba ahol vetted?
2010. máj. 3. 18:41
Jó lenne ha egy hozzáértő válaszolna.
2010. máj. 3. 18:36

Ja és holnap kell visszamennem a fogyasztóvédelemhez, akik azt mondták, hogy legyen a kezemben egy ellenvélemény, és békéltető testület elé visszük az ügyet.

Ezt is elmondtam a telefonba a boltosnak. Erre ő: "Tudom mi az a békéltető testület? Én majd azt mondom, hogy nem megalapozott a panasz, te meg azt, hogy igen. Ennyi!"

2010. máj. 3. 18:33

Sziasztok!

Na megelégeltem a dolgokat és bementem a fogyasztóvédelemhez Pécsen. Ott azt mondták, hogy nekem van igazam mert látszik is hogy alig hordtam a cipőt. Onnan elküldtek egy cipészhez, hogy írjon ő is egy szakvéleményt. Írt is hogy anyaghiba stb.

Ma bementem az Office-ba hogy hátha ha meglátják a papíromat meg elmondom, hogy a fogyasztósok is nekem adtak igazat, megsajnálnak. Na a boltvezetővel csak telefonon tudtam beszélni, de kb. kiröhögött, hogy ez nem így működik. Hogy csak akkreditált ellenőrző cég vizsgálhatja be hivatalosan (most h nincs Kermi). Elég magabiztosnak tűnik, lehet igaza van, de akkor mér küld a fogyasztóvédelem egy cipészhez?

2010. márc. 30. 20:36
Köszike, nagyon rendes vagy
50. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 49. - Henobeno)
2010. márc. 30. 20:32
Szia, ha csendes típus vagy, azt hamar érzékelik ezek a sakálok, és megpróbálnak leszerelni. Anyukádat vidd be magaddal, és nyugodtan vigye végig az ügyet, ahogyan leírtam én és az utánam szóló is nagyon helyesen. Egy cipőnél csak a cipő lehet a hibás ebben az esetben, nem te. Hülyeséget írtak le. Hogy nem fűzted ki, stb. bla-bla..
2010. márc. 30. 19:46

Nekünk a suliban mindig azt mondják a tanárok, hogy általában 2 könyv van a boltokban amibe a jót íratják, meg amibe a rosszat.

Amúgy most anyával azt beszéltük meg, hogy bemegyünk egyelőre a pécsi fogyasztóvételmisekhez. Ő jobban tud ilyen dolgokban intézkedni. Én olyan szerencsétlen vagyok ilyen szituban.

2010. márc. 30. 19:28

Látom szakértőre találtál Nakedbike személyében.Minden szava igaz!

Ne hagyd magad a cipőboltok szerződéseket kötnek mindenféle "bevizsgáló céggel és az meg a javukra dönt.

NEM VAGY KÖTELES ELFOGADNI AZ Ő VÉLEMÉNYÜKET!

Ne hagyd magad.

(8 év cipőboltvezetői tapasztalat van a hátam mögött)

Ja és ha nem vagy elégedett akkor ott a vásárlók könyve, Írd le nyugodtan az észrevételeidet, egy példány a Tiéd belőle, és hamarosan választ kell rá kapnod a cégtől.

2010. márc. 30. 16:28
De ők már elküldték ebbe a cipőkontrollba, most ha én mondom h még ide meg oda.. akkor mér nem ajánlotta föl ő h ez is egy lehetőség? kellemetlen már nekem ez. Lehet rájuk küldöm anyát.... Ő már szívatott meg boltokat. Én nem vagyok az a reklamálós fajta. Csak csendben hallgatok.
46. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 45. - Henobeno)
2010. márc. 30. 16:23
Be is viheted személyesen az iratokat, hátha rögtön adnak valami tanácsot. Azért a boltba mennék először.
2010. márc. 30. 16:19
és ha ide a pécsi fogyvdelemhez viszem, akkor?
44. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 43. - Henobeno)
2010. márc. 30. 16:17
Igen, akkor neked kell beküldeni, a posta, stb. Vidd vissza, hogy küldjék el ők. Ha nem hajlandóak, írd be a panaszkönyvbe. A lényeg, hogy nyoma legyen, írásban kell mindent rögzíteni, másolatot kérni a papírokból. Nyilatkozza le a dolgokat, amiket mond, stb. Rögtön bele fog menni egy alkuba, hogy kicserélik, vagy levásárolhatod. Tuti.
2010. márc. 30. 16:11
Ha én intézkedek akkor nekem kell fizetni?
2010. márc. 30. 16:08
Akkor most vigyem vissza a boltba, hogy küldjék el a kermibe is? Tuti nem fogják.
41. 94c02c5bb5 (válaszként erre: 39. - Henobeno)
2010. márc. 30. 16:05
A sorrend szakvélemény, ha nem a te javadra dönt, a te szakvéleményed, és utána jön a fogyasztóvédelem. De egy levéllel, leírva részletesen mi történt, mellé másolatban a "szakvéleményt" elküldeném a helyedben a fogy.védelmi irodának, a címe a boltban megtalálható. Nagyon átvágósnak hat a vélemény, az indoklás, stb. Cipőnél felénk még nem nagyon vesztett a vásárló. Ja és a panaszkönyvbe is írd be mindezt. Ez is egy törvényes lépés az ügyben. Te sehova ne szaladgálj, nem a te dolgod, nekik kell csinálni mindent.
2010. márc. 30. 16:02
Valamit mindenképpen szeretnék csinálni mert mindjárt felrobbanok.
2010. márc. 30. 16:02

És ha én saját magam elviszem vhova akkor nekem kell fizetni?

És a fogyasztóvédelemnek van itt hatásköre?

38. henobeno (válaszként erre: 33. - 94c02c5bb5)
2010. márc. 30. 16:01
Akkor ez a vélemény amit ők adtak az nem ér semmit? Ez direkt az ő vizsgálójuk? Mert azt is mondta, hogy nekik is jobb lenne ha hibának lenne nyilvánítva mert akkor nekik is ingyen lenne én ki tudnám cserélni. Most meg fizettek 7 ezret és nekem sincs cipőm.
2010. márc. 30. 15:58
De nem is az a bajom, hogy kiszakadt, hanem h miután kiszakadt hordhatatlanná vált.
36. henobeno (válaszként erre: 34. - Agis)
2010. márc. 30. 15:58
Ezaz h ebben nincs is műanyag merevítés hanem karton vagy mi. Mondta is a boltos h ha műanyag lenne az inkább számít hibának, mert ott tényleg az lyukaszthatta ki.
2010. márc. 30. 15:56

pontosan ez:

vizsgálati szabványok, módszerek. követelmények:

a reklamációs termék vizsgálatát szemrevételes, organoleptikus, érzékszervi módszerrel végeztük.


A vizsgálat megállapításai:

A vizsgálatra küldött fekete-fehér Lacoste magasszáru cipő textil kéregbélése kikopott a láb sarokcsontjának részén. A szakmai és vizsgálati tapasztalatok alapján a béléskárosodások visszavezethetők a láb és a cipő nem megfelelő hosszméreti összhangjára, továbbaá a lábbelinek a nem megfelelően bekötött állapotú használatára, valamint a nem kellőképpen kifűzött állapotban történő le- és felvételére. Az előzőek bekövetkezésekor a láb mozgása során fellépő erőteljes súrlódás miatt a felhasznált bélésanyagok a normál használattól lényegesen erősebb igénybevételnek voltak kitéve, amitől azok károsodtak.


A károsodás nem anyag vagy gyártási hibára vezethető vissza. A hiba oka az átadás után keletkezett.

A vásárló hibás teljesítésre vonatkozó szavatossági igénye nem megalapozott

34. agis (válaszként erre: 14. - Henobeno)
2010. márc. 30. 15:55

Erre való s cipőkanál. Ha csak egyszer is úgy veszed fel a cipőt, hogy megtörik a sarkánál lévű műanyag merevítés, az használta közben tényleg kiszakítja a bélést és feltöri a lábat.


Nekem ez a 6 éves sportcipőmmel történt:D


Erre az esetre nem fizetnek a cipőgyártók, mert ez a nem megfelelő használat kategóriába esik.

1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook