Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Call-center: olyan szigorú, mint egy rabszolgatelep? fórum

Call-center: olyan szigorú, mint egy rabszolgatelep? (beszélgetős fórum)

2012. aug. 20. 19:18
O
13. aeb0378846 (válaszként erre: 12. - 480b578442)
2012. aug. 20. 19:05
törvényt...
12. 480b578442 (válaszként erre: 11. - 1eb84e4bad)
2011. márc. 21. 23:20
Persze szerintem is. Van itt vaj a cég fején rendesen a nagy pénzek nem a mi zsebünket melegítik de sajnos a szükség kényszert bont:(
11. 1eb84e4bad (válaszként erre: 10. - 480b578442)
2011. márc. 20. 17:57
Akkor nyilvánvaló, hogy miért nem pattognak, ha valaki nem úgy állhozzá. Félnek, hogy felnyomja őket egy munkatárs.
2011. márc. 18. 23:39

Én is call centerben dolgozom de nekem nincs olyan rossz tapasztalatom.Itt nem kell semmit eladni csak megelégedettségi kérdőíveket tőltünk ki cégekkel illetve a délutáni munka lakossági felmérés.

A főnök tündéri és megértő bármi programom van csak szólok és megyek sőt ha nem szólok csak késöbb megyek be mert elintézni valóm akadt azért sem szólnak.Van egy kolléganőm aki már majd 2 hete nem volt dolgozni és nem jelezte csak azért nem jött mert sokat levontak a béréből(megjegyzem jogosan)és megharagudott.A főnök felhívta mikor jön és csak annyit mondott nem tudja mert takarít és mégsem rugták ki:)Óránként nekünk is van 10 perc szünet de ez csak képletes akkor eszek, beszélgetek vagy telefonálok amikor akarok.A társaság remek és családias mint előzőekben írták.Valóban szégyenfal nálunk is most bevezetésre került amiért megy is a zúgolódás de szerintem már épp ideje volt mert sokan szinte csak melegedni járnak be a fizetést pedig ugyan ugy felveszik mint a normálisan dolgozók.Ezért most az egységes órabér helyett kitalálták a teljesítménybért persze egy fix órabéren felül.Ami nem tetszik az (és szerintem itt megy a simlizés),hogy nem fizetnek se szabadságot, se táppénzt, se pótlékot (csak papíron)de megkapni csak a ténylegesen ledolgozott órabért kapod ami egyébként se sok.

Ezek a munkahelyek csak átmenetnek jók ha más nincs én is keresgélek viszont ilyen jól még én sem éreztem magam sehol, stresszmentes és ide öröm bejárni ezt nagyon fogom sajnálni.

2011. márc. 18. 19:52
Én egy kis call centerben dolgoztam, amiatt hagytam ott mert nem tudtam sok üzletet kötni és így kevés volt a fizu.Ezen kívül életem legjobb munkahelye volt.A főnök imádnivaló:fizu előtt 1,5 héttel mindig megkérdezte, kinek kell előleg, a hangulat családias.Egy óra volt reggel, amig a munkán kívül mást nem csinálhattál.Cigizni, enni bármikor, ha ki kellett menned venni valamit egy közeli boltba, soha nem szólt, sokszor együtt mentünk kajáért és hoztunk mindenkinek.És mégis tartottunk tőle olyan szinten, hogy tudtuk ő a főnök és tiszteltül.A cégnek ezek nem mentek a rovására, oké néha szólt, hogy sok a duma, de normálisan, nem fejleordítósan.És a cég profitot termelt, nem is akármennyit, sőt aki a legtöbbet járt cigizni és a legtöbbet beszélt, ő kötötte a legjobb üzleteteket.Nekem sajnos nem ment, de mondhatom, sírva hagytam ott ezt a "családot".Viszont volt aki doldozott más C.C-ben és mondtak egy pár durvaságot
2011. márc. 18. 14:25

Lassan 4 éve, hogy elkezdtem call centerben dolgozni, de szerencsére én személy szerint nem tapasztaltam ezt a "terrort". Itt lehet beszélgetni egymással 2 hívás között, a mobilozás se tilos, az emberek többségénél ott fut a háttérben az msn meg a facebook is. Amíg nem megy a munka rovására, senki egy büdös szót nem szól érte. Van nevetgélés, meg persze idegeskedés is néha, de semmiképp sem rabszolgatelep. Hozzátenném, sok múlik azon, hogy milyen call centerben vagy: neked kell eladnod valamit vagy ügyfélszolgálatot csinálsz, akit kérdésekkel/problémákkal hívnak?

De legfőképp azon áll vagy bukik az egész, hogy milyen főnököd van. Cégtől is függ, hogy mennyire szigorúak, de nálunk cégen belül is van olyan csoport, ahová semmi pénzért nem mennék át, mert katasztrofális a vezetőség azon a részlegen.

2011. márc. 18. 14:25
Engem se de ha mondjunk olyan hívása volt az embernek ami felháborító akkor azt muszáj megosztani mert különben az ember felrobban....szerintem....
2011. márc. 18. 14:20
Engem nem nagyon háborít fel, hogy a magánügyet csak a szünetben lehet intézni. Baj? :-)
2011. márc. 18. 14:20

Szia!


Én is call centerbe dolgozok vagyis dolgoztam mert most gyeden vagyok itthon....3 évig nyomtam, igen tényleg ekkora szigor van, sajnos.... amikor kezdtem akkor 8 órára volt 30 perc szünetem, tehát ez egész napra, majd 1 év múlva 45 perc, aztán amikor már gondolom én megvizsgálták a céget akkor megkaptuk az óránkénti 10 perc szünetet, még 8 hónapos terhesen is nyomtam, én bírtam mert kemény vagyok, én azt gondolom. Legtöbb kolléganőm pánikbeteg lett, gyomorfekélyes lett és még sorolhatnám, szedték ám a nyugtatókat, meg hasonlókat sőt egy kolléganőm szívrohamba meg is hallt(23 éves volt). Szóval nagy a nyomás és nem az elvárások miatt hanem azért mert akik az operátorok felett álltak azok mind lenézték őket, illetve azoktól se nagyon kaptunk tisztelet akiket hívni kellett, és nagyon kemény elvárás volt az értékesítésbe is.... a jutalék volt gyakorlatilag a fizud, az alap az olyan 70 körül mozgott nettóba, nem sok.... és minden egyes órát le kellette dolgozni, mindenért jóval előbb kellett szólni és bármiért lebaszhattak...hát kb.óvoda szint volt. De magát a munkát én szerettem csak az vette el a kedvem hogy nem voltam megbecsülve, mert ha legalább a felettünk lévők elismerték volna akkor leszartam volna ha telefonba megaláznak, de innen is onnan is kaptuk a hideget, nem volt könnyű.....aki nem bírja a monotonitást, a stresszt, a hajtást, a rengeteg szabályt annak ez a meló nem való....

2011. márc. 18. 14:18
Én a Budapest Bankos Call Centerről hallottam kis gyönyörűségeket,mert párom is ott dolgozik. Na nem ottott,hanem az autóhiteleséknél,de volt mit mesélnie...
2011. márc. 18. 14:15
2007 óta dolgozok call centerben, mobilozni nem lehet csak a 10 perces szünetben v ebédkor, egymással a munka rovására lehet beszélgetni, ha nem hozod a számokat, kirúgnak, szégyenfal nincs (legalábbis nálunk, ha nem probléma, nem írnám le hogy hol dolgozok). Elég kemény szabályok vannak, de meg lehet szokni.
2. solmyr (válaszként erre: 1. - Wallflower)
2011. márc. 18. 14:12
Igen!
2011. márc. 18. 14:10

Sziasztok!


Sok mindent hallani a call-centerekről, például azt, hogy a főnökök nagyon szigorú szabályokat szabnak az alkalmazottaknak (mindent a 10 perc szünet alatt kell elintézni, mobil kikapcs, egymással nincs beszélgetés, aki nem jól dolgozik, szégyenfalra kerül, stb.)

Tényleg ilyen rossz a helyzet? Ti mit tapasztaltatok?


Köszi előre is!


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook