Főoldal » Klubok » Bringázzunk. klub

Bringázzunk. (nyílt klub)

Ezt a klubot mindenki olvashatja, de csak a klubtagok írhatnak bele.

Szeretnék csatlakozni ehhez a klubhoz!

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
382. sanyinak (válaszként erre: 381. - Dodi44)
2020. ápr. 30. 21:08

Én nem használok lépés számlálót, kerékpár komputer, applikációt. Enélkül is tudom, kb mennyi energiámba került aznap a mozgás.

Azt is érzem, milyen jó a tempóm, főleg ha nincs szembeszél 😊

381. Dodi44
2020. ápr. 28. 00:06

Most ertem vissza egy 75perces setabol. ami ugyangyorsabb volt mint a seta, de idonkent azert lelassultam arra az utemre is mert az iden ez volt az elso nagyobb utam.Meg mindig erzik a labaim az iramot, mivel nem szokta a cigany a szantast.

Mindig a karomon van a lepes szamlalom de most elfelejtettem feltenni. Az egyik boltban voltam es megtetszett egy karora es hazakellett hoznom! de ne aggodjatok, nem felejtettem el fizetni erte! Ha Ha Ha.

Igy aztan a lanyomtol kapott Tid-Bit lekerult a karomrol, amiben a lepesszamlalo is van. Ebben az oramban nincsen. Ebbe mas miszmanyok vannak...

A bicajozast a fiammal kitargyaltuk, hogy miert is csinaljuk, a test gyekorlas celjabol, akkor meg mi a francert fujjuk fel a kereket az eloirtnel, egy hajszallal magasabbra, hogy minnel konnyebben guruljon, kevesebb legyen a gutilasi ellenallasa. mert ugy kevesebb izom erot kell kifejtenunk, mig a testgyakorlasnak meg az a celja, hogy minnel tobbet!

De aztan en meg azzal erveltem, hogy a tornazasunket az az isom gyarkorlatunk erdeme, hogy eljussunk egy elore meghatarozott celunkhoz es vissza, tehet kell hogy valami siker erzesunknek is lennie! Hogy ne azt a fizetest kapjuk, mint a hivatlan prokatorok...

380. Dodi44
2020. ápr. 28. 00:06

379. hajnallányka (válaszként erre: 370. - Dodi44)
2020. ápr. 27. 16:33
Hirtelen egy óra tekerés ?Nem csoda ha fájt a lábad.:)A mérést én a telefonos applikációval csinálom.
378. hajnallányka (válaszként erre: 369. - 9e9543800f)
2020. ápr. 27. 16:29
Ügyes vagy.Felénk lehet menni sportolni.Igaz itt a városon kívül vannak kerékpárutak.Van aki biciklizik,van aki fut.Nekem belebújós sport cipőm van.Vékony,de a talprésze magasított.Én egy cipő vásáron vettem pár éve és még bírja,pedig heti rendszerességgel mosom.Azóta sem kaptam ilyet,hasonló van például a takkoban.
377. Dodi44 (válaszként erre: 376. - 9e9543800f)
2020. ápr. 26. 21:15

A szel, az nem mas, mint a levego, amikor siet.

HA mar szel van, akkor biztos jele, hogy a tavasz mar atlepte a kuszobot csak meg ereje nincsen neki...

Bagyis ha az erem masik olfalat nezzuk, a foldunk meg mindig eleg nagy szogben el van fordulva a naptol es a hozzank erkezo melegsege, meg tobbnyire elsoklok a globuszunk folott, vagy mellett ahogy eppen a globusunk all napkozben, de mar kozeleg a melegenn ido.

Ma en sem ultem nyeregbe, es a "fako" pihent. Ma egy kis gyaloglas sal mozgattam meg az izmaimat, hogy meg azert legyenek mukodo kepesek.

376. 9e9543800f (válaszként erre: 375. - Dodi44)
2020. ápr. 26. 21:00

Az enyém tacskó mama, dobermann apa😊. Tacskó méret, kicsit hosszabb lábakkal. Volt egy természete, de úgy szerettük.

Egyszer elvittem bicajozni a faluban, majdnem elrántott bicajjal együtt. Levettem a pórázt, gyönyörűen futott mellettem.

Hatalmas szél volt ma is, elmaradt a kerekezés, de karanténtorna megvolt.😊

375. Dodi44 (válaszként erre: 374. - 9e9543800f)
2020. ápr. 26. 05:01

Tudod, egy eszes ember azt monta, hogy az ember a korosodasi eveit senki meg nem tudja akkitani! De azt hogy "felnoljon" azt igen!

Ugyan csak azt a biztato gondolatot is megosztottak velem, amig jatszani tudunk, kedvubkre csinalni dolgokat, nem csak masok kedveert, addig nem fogunk megoregendni!

Tudod, gimnazista koromban atjartam egy masik varosba, mert a minallunk nem volt verseny bicajos egyesulet, a bicajom hatso kereket ha az ulesrol felalltam, az elso kerekem be volt fekezve, a hatsot megtudtam forgatni... Manapsag ha a szel szembefuj mar felire csokken a sebessegem...

De ha eppen jo napom van, meg mindig lepes tudok tartani, az atlagnal gyorsabb tekerokkel, de amikor egy kissebb domb is utba esik, bizony megno a tavolsag az elottem halado es kozottem.

De azert meg mindig vannak konnyu hajtasu bicajaim, ami a regi szep napokra emlekeztetnek. De azert mar csokken az allomanyom, adtam belole a fiamnak is es a lanyomnak is. De azert meg mindig maradtak amelyek a regi napsugaras nepkra emlekeztetnek.

Nekem is volt egy szep nemet juhasz kutyusom, Ficko, szepen nezett ki, sokat foglalkoztam is vele, szerette ha a szajaba vehetett egy egy nagyobb galyat, es azzal elottem szaladhatott, de csak mindig annyival elottem, hogy el ne tudjam erni.

Szegeny epilepszoas lett, el kellett altatni, annak ellenere, hogy a sok orvos mar egy felmarek napi pirulat irt elo szegenynek, meg sem segitett rajta. Utanna nem lett masik. Meg mai napig is velem el a emlekezetemben.

374. 9e9543800f (válaszként erre: 373. - Dodi44)
2020. ápr. 25. 07:41

Tavaly csak néhányszor nyergeltem fel ;-) Semmi elem nincs a bicajomon, a fiókám átnézte, letakarította. Valami kütyü lesz rá, ami méri a távot meg mindenfélét. Ez egy KTM női városi kerékpár, többsebességes agyváltós.(Ez nekem semmit nem mond, a békebeli kontrásat szerettem volna.)Viszont szinte nem is kell tekerni, magától megy. Esetleg telefonra töltünk valami alkalmazást.

Januárban volt 2 éve, hogy el kellett engednem a kutyácskámat, 16 évig élt velem. Nagyon összeestem testileg/lelkileg. 12 kiló ment le, és semmi nem jön vissza. El vagyok tiltva néhány élelemtől, amitől gyarapodni tudnék. Ezért "hozott anyagból" kell dolgozni, a megmaradt "vázat" kell(ene) karbantartani, erősíteni.

Bárcsak ülne a nyakamon Lacko, vagy bárki. Erre nem nagy esélyt látok.

373. Dodi44 (válaszként erre: 372. - 9e9543800f)
2020. ápr. 25. 06:21

Neked sokkal tobb ambiciod van, mint nekem.

Oszinten be kell vallanom, a teli idoszakra es a C19-re kenem a kifogast, miert nem csereltem meg ki az elemeket a bicajomon, de az igazsag az, hogy meg mindig rajta ul a Lacko a nyakamon...

372. 9e9543800f (válaszként erre: 370. - Dodi44)
2020. ápr. 25. 06:14
Tegnap bemelegítés volt a szokásos 10 perces torna az m1, Duna tv-n. Meg kellene jegyeznem😍. Lassan 3 hete tornázom velük, érezhetően könnyebb már.🚶.
371. Dodi44
2020. ápr. 25. 05:49
Ma delutan, nyeregbe ultem, es ujra felfedeztem, hogy mennyire rozsdas lettek a labaim a telen. Tekertem egy kicsiket, de az adatok ma nem allnak a rendelkezesemre, mert meg nem csereltem ki az elemeket a mero kutyuimben. De tobb mint egy oraig tekertem. A labaim is tanuskodhatnak rola, mert biza, amit mas evekben fel sem vettem, ma viszont erzem az eredmenyet...
370. Dodi44
2020. ápr. 25. 05:48
2020. ápr. 23. 18:28

Sziasztok!

Mindenfélét olvasni mindenfelé ;-), hogy a ne vigyék túlzásba a sportot/edzést/kerékpározást a mostani helyzetben.

A napi 10 perc torna minden nap megvan. Kedden kb. 4 km-t tekertem, kicsit mintha izomlázam lett volna deréktól lefelé. Azóta nem voltam. Holnap, vagy szombaton a szokásos kört tervezem.

Azt nem tudom, hogy ehhez a városi bringához kell/ajánlott- e valami speciális cipő. Valami lazábbat viselnék (nem balerina, inkább mokaszin-féle), hogy minél nagyobb felületen érjen a nap. :-) Vagy ne kockáztassak és inkább a kényelmes, biztonságos sportcipőben tekerjek?

368. 9e9543800f (válaszként erre: 367. - Hajnallányka)
2020. ápr. 19. 20:28
Köszönöm. Azt mondta, ha igyekszem ősszel elmehetek vele Dobogókőre.😜 Ma nem tekertem, főztem, de délelőtt/délután lenyomtam a karanténtornát😍. Meg kellett volna jegyezni, 2 kézben egy-egy fél literes palack. Jól esett.
367. hajnallányka (válaszként erre: 366. - 9e9543800f)
2020. ápr. 19. 20:13
Gratula.
2020. ápr. 19. 17:50

Na, kérem!

Dagad a keblem a büszkeségtől ;-) Megosztottam a két képet barátkozás a kerékpárral, közben eltelt 60 év címmel. Fiókám megkérdezte, megoszthatja- e az egyik kerékpáros csoportban. Büszkélkedni szeretne az idesanyjával, vagy mi ;-)))))

365. hajnallányka (válaszként erre: 364. - 9e9543800f)
2020. ápr. 18. 18:21
Már csak fel kell pattanni és tekerni.
364. 9e9543800f (válaszként erre: 363. - Hajnallányka)
2020. ápr. 18. 18:08
És fenn a mai kép, majdnem teljes harci díszben :-)))))) sisak az előszobában, anélkül egy lépést sem.
363. hajnallányka (válaszként erre: 362. - 9e9543800f)
2020. ápr. 18. 17:29
:)nagyon fitt leszel már.Én ma dög voltam,mire hazaértem megcsináltam mindent,már nem volt kedvem elindulni.
2020. ápr. 18. 15:52

Sziasztok! Nevetni ér :-))))))

[link] Terveztem az útvonalat. Szerinte 950 m 5 perc. Kicsit másfele is mentem, kb. 2 km-t összesen. 40 perc ajtótól ajtóig ;-) Kb. 1/5 toltam. Lámpánál, kereszteződésnél tolom. Délelőtt is volt karanténtorna, edzés/bringázás előtti bemelegítés/lazítás. Mikor hazaértem, ismételték és bekapcsolódtam. Fog ez menni lassan, de biztosan. A 60 évvel ezelőtti kép már fenn van, valamikor jön a mostani is.

361. hajnallányka (válaszként erre: 360. - 9e9543800f)
2020. ápr. 17. 19:25
Én szoktam ajánlani másoknak is a biciklizést,jobb mint kondiba járni.Várjuk a képet:)
360. 9e9543800f (válaszként erre: 358. - Hajnallányka)
2020. ápr. 17. 19:02

Igen, tavaly ősszel tekeregtem utoljára. Tényleg kikapcsol egyébként, nem is gondoltam volna.

Találtam egy 60 éves képet, bicaj mellett állok. Ráveszem a fiókámat, hogy beöltözve a mostani mellett kapjon le. Majd felteszem :-)))))

2020. ápr. 17. 18:55
Üdvözlöm az új tagot ,szia Saevyf,rólad mit lehet tudni?Többiek ti hogy álltok a biciklizéssel?A kijárási korlátozás akadályoz-e titeket valamiben?
358. hajnallányka (válaszként erre: 357. - 9e9543800f)
2020. ápr. 17. 18:52

Szia!

Jól tetted!Gondolom már hiányzott.Belefért ezek szerint.

Tegnap én is neki indultam,én vittem maszkot,de alig volt valaki arra amerre voltam.Nekem már nagyon hiányzott.Engem kikapcsol a biciklizés.

2020. ápr. 17. 18:39

Sziasztok!

Nyeregbe pattantam ;-) Megkerültem 4x a parkot, olyan 45 perc volt. Bár két hete tornázom itthon, karanténtornát adnak a közszolgálati csatornák :-), kicsit zsibbadtan értem haza, de kellemes volt. Vékony pamut csősálat húztam orr fölé. Furán néztek rám, de úgy gondoltam az egyéni szabadidő-sportba belefér. Mindegy, hogy sétálok, vagy tekerek.

356. hajnallányka (válaszként erre: 355. - Sanyinak)
2020. ápr. 10. 17:59
Igen tudom,tisztában vagyok a helyzettel.
355. sanyinak (válaszként erre: 354. - Hajnallányka)
2020. ápr. 9. 22:17

Csak kijárási korlátozás van 😉. És minden bizonnyal meg sokáig marad is. (A kijárási tilalom sokkal rosszabb.)

Amíg valaki kellő távolságban tudja kerülni a többieket, addig nincs miért kritizálni.

354. hajnallányka (válaszként erre: 352. - 9e9543800f)
2020. ápr. 7. 19:04
Ha nem állsz meg emberekkel beszélgetni,szerintem mehetsz.Remélem húsvétra nem lesz kijárási tilalom.Lassan én is neki indulok.Még átnézetem a biciklim utána nincs akadály.
353. Panna.33 (válaszként erre: 350. - 9e9543800f)
2020. ápr. 7. 18:21
Ha nem találkozol senkivel (értsd úgy, hogy nem borultok össze, puszilkodtok stb.), akkor egész nyugodtan.
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook