Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Boszorkányság - mágia - hagyományőrzés fórum

Boszorkányság - mágia - hagyományőrzés (beszélgetős fórum)


1 2
39. Sziporka983 (válaszként erre: 36. - Melonka)
2012. okt. 3. 15:57
Szoktam másoknak is, de pénzért soha... nálam nem jön be ez a "verjük át másokat és keressünk vele sok pénzt" dolog... sok ismerősöm mondta, hogy űzhetném én ezt már magasabb fokon is... meg is élhetnék belőle... de én inkább hobbiként foglalkozom vele! :o)
38. Sötét_hercegnő (válaszként erre: 30. - Sziporka983)
2012. szept. 23. 18:50

Én is kezdő vagyok, és jósolni pl nem is igen szoktam, mert ahhoz szerintem külön érzék kell. Van egy nagyon jó oldal, ami az északi mitológiával foglalkozik. Nagyon sok mindent leír a rúnákról is. Ha érdekel esetleg: norse-mythPONTcomzePONTcom

Rúnakészletem van nekem is, én csináltam néhány hónapja.

37. air (válaszként erre: 35. - Sziporka983)
2012. szept. 23. 15:43
jaj ,tényleg megszültem !pff milyen álmaim vannak?:)))
36. melonka (válaszként erre: 26. - Sziporka983)
2012. szept. 23. 14:31

szia!

érdekel a téma, ha még itt vagy....kinek jósolsz, magadnak, vagy másoknak is?

2012. szept. 23. 10:58

Kinek hogy telt az éjszakája? :o)

Álmodott valaki valamit? :o)

34. c7a878c6b5 (válaszként erre: 33. - Deni plus)
2012. szept. 22. 21:53
Tárnok Zsuzsanna:))
33. Deni plus (válaszként erre: 27. - C7a878c6b5)
2012. szept. 22. 21:36
...mint tárnokzsuzsanna????
32. Sziporka983 (válaszként erre: 31. - 4244093cd0)
2012. szept. 22. 21:31

Ha nagyon bele akarjuk magyarázni a dolgot, akkor nem jársz messze az igazságtól!


Gyertya - szuper


Pizza - tele van zöldséggel, ami nem jöhetett volna létre, ha nincs Földanya... ha van rajta kukorica, pláne jó, mert most tart a betakarítása... a benne lévő liszt az búza, ami szintén áldozati ételnek minősül!


Bor - pláne jó, mert a szőlőszüret is ehhez az ünnephez kötődik!


:o)


A tavaszi napéjegyenlőség ünnepénél ezeket a dolgokat már nem tudnám ennyire kimagyarázni! :D:D:D:D