Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Biológia gyorstalpaló diétához I. fórum

Biológia gyorstalpaló diétához I. (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő cikkhez nyílt: Biológia gyorstalpaló diétához I.

1 2 3
34. a81c8ae74a (válaszként erre: 33. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 19:04

Kieg:

"Magas fehérjebevitel (ilyen mértékű) valóban elmegy sportolóknak."

=>edzés időszakban

Verseny idejére megint más az irányadó.

33. a81c8ae74a (válaszként erre: 32. - Criscito)
2012. máj. 12. 19:03

Én egyedül az étvágycsökkentő hatását(helykitöltő:)tudnám felhozni egyedül.Nem igazán van tudományos alapja ennyi folyadékot meginni legjobb tudomásaim szerint.És nem is mindig jó,nem is mindenkinek, ésattöbbi.Teljesen indokolatlan,nem kritériuma a sikeres fogyásnak.


A baj a cikkel az már megint,hogy konkrét adatokat ad meg az egész világnak.

A táplálkozási tanácsadás nem itt kezdődik!

De ezek az adatok ráadásul nem igen illeszthetők rá senkire sem.

Magas fehérjebevitel (ilyen mértékű) valóban elmegy sportolóknak.De hozzá ilyen alacsony ch-t megadni hiba.


Továbbá sportoló és fogyókúrás nem egy kategória.Nekik ekkora F-bevitel nem indokolt,a ch-bevitel lecsökkenhet 2g/ittkg-ra is akár,de nem mindenkinél.


Ez így teljesen rossz.


Na?Miért fontos,hogy magas F-bevitelhez megfelelő ch mennyiség legyen a sportolóknál?


Na és:miért van fogyókúrában emeltebb F-bevitel némileg csökkentett ch-val?:)

32. Criscito (válaszként erre: 31. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 18:52
Speciel én frissebb, energikusabb vagyok tőle. Ha teszem azt súlyzós edzést végez az ember, akkor az izületek védelme miatt alapból fontos a magasabb vízbevitel, emésztéshez is víz kell, a megfelelő vízbevitel javíthatja az anyagcserét is. Olvastam már olyanról ( nem Blikkben, meg Nőklapja féle baromságokban ) emberekről, akik 110 kilósak, semmit nem változtattak az étrendükön, csak megittak napi 6 liter vizet és fogyni kezdtek.
2012. máj. 12. 18:40

Milyen előnyökkel jár 5-6l-t inni egy nap?

Miért kötelező?

Vajjon mindenkinek jót tesz?

2012. máj. 12. 18:39
Persze ha sportol, és mondjuk nyár van, akkor az sem baj ha többet iszik. Én a 80 kg-omhoz van hogy megiszok 5 litert.
29. Criscito (válaszként erre: 28. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 18:38
Mi a probléma? 6 lityót kell meginnia. Nem nehéz kiszámolni.
28. a81c8ae74a (válaszként erre: 26. - Criscito)
2012. máj. 12. 18:37
Nem jó válasz.Mit csinálsz egy 120kg-ossal?
27. Criscito (válaszként erre: 25. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 18:35
Pontosan mi a végzettséged? Ha szabad kérdezni.
26. Criscito (válaszként erre: 20. - Krilion)
2012. máj. 12. 18:35
Testsúlykilogrammonként 0,5 dl. Én ezt úgy olvastam, hogy a testsúlyod minden 20. kg-jára jut egy liter. De az eredmény ugyanaz. Nincs ebben semmi meglepő. Ennyi vizet kéne meginnia egy átlagembernek naponta.
25. a81c8ae74a (válaszként erre: 24. - Criscito)
2012. máj. 12. 18:32

Továbbra is kritikával illetem a megadott g/ttkg adatokat.


Hogy honnan?:)

...Nekem ez az egyetemi végzettségem...kb.1év múlva+2év múlva ha Isten is úgy akarja és élek,akkor szintén ebből másoddiplomával büszkélkedhetek majd.


Beszélgessünk...:)

24. Criscito (válaszként erre: 17. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 18:30

Nőknek vagy nem nőknek a lényeg ugyanaz: Ha idióta fogyókúrát folytatsz - mint amilyet a magyar nők 90%-a csinál - izomból fogsz fogyni, nem pedig zsírból, és az eredmény nem olyan lesz, mint amilyet szeretnél. Precíz diétánál viszont valóban a zsír megy le, de akkor be kell tartani azokat a pontokat, amik a cikkben le vannak írva, és ezzel olyan eredményeket érhetnének el a diétázó nők, amiről korábban álmodni sem mertek volna :)


Hogy én speciel honnan szerzem az ismereteimet? Testépítéssel foglalkozó könyvekből, internetes oldalakról, fórumokról. Na bumm. Ja, hogy az itteni nők, nem akarnak olyan "kigyúrtak" lenni, mint a testépítők? Az lehet. Viszont azt nem nehéz kitalálni, hogy talán ők azok, akik leginkább ismerik a testükben lezajló folyamatokat, talán érdemes lenne 1-2 példát venni tőlük! Csak úgy halkan megsúgom, hogy amik a cikkben elhangzottak azok egy az egyben megtalálhatók bármely testépítéssel foglalkozó szakirodalomban is. Nem véletlenül!


És Te honnan szerzed az ismereteidet? :)

23. a81c8ae74a (válaszként erre: 20. - Krilion)
2012. máj. 12. 18:29

Semmi baj a baki miatt,hiszen rátapintottál az egyik lényegre:

"...hogy ha én 70 kg vagyok..."

Na ez az!:)

..."ttkg"...Erre azt tudnám kérdezni:Melyik?:)Vagy...

"Miért?És hova?És miért pont oda?"(részlet egy dalból,de jól illik ide...:)

2012. máj. 12. 18:28
Örülök ennek a cikknek. Éppen a napokban kezdtem "életmódváltásba" (sokadszorra), de most kb. ezt gondoltam én is ki, amit te írsz. Nem átmeneti, hanem tartós fogyást szeretnék, hogy ne kelljen újra-és újra elkezdeni. Szívesen olvaslak máskor is!!!
21. Krilion (válaszként erre: 20. - Krilion)
2012. máj. 12. 18:20
bocsi! 35 dl-t, ami 3,5 liter, de az akkor is sok kicsit, ha nem is akkora baki.
2012. máj. 12. 18:17
Szerintem is érdekes cikk, csak egy kicsit furi helyenként, pl. ajánlott napi folyadékbevitel 0,5 dl/testsúlykilogramm, ami akkor azt jelenti, hogy ha én 70 kg vagyok, akkor 35 litert kellene innom naponta?:D
19. a81c8ae74a (válaszként erre: 18. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 16:58
Kieg: ahhoz=sportolók
18. a81c8ae74a (válaszként erre: 17. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 16:57
De még ahhoz is teljesen rosszak az adatok ebben a formában.
17. a81c8ae74a (válaszként erre: 15. - Criscito)
2012. máj. 12. 16:49
Nekem úgy tűnik,hogy fogyókúra/testsúly csökkentő diéta a téma teljesen hétköznapi nőknek.Hát te?Honnan szerzed ismereteid vajjon?:)
2012. máj. 12. 16:12
adatokat*
15. Criscito (válaszként erre: 14. - A81c8ae74a)
2012. máj. 12. 16:12
Pedig helyesen adta meg az adatok a cikk írója. Ha fellapozol bármely sport táplálkozással kapcsolatos szakirodalmat, ott is ennyit írnak.
2012. máj. 12. 16:03
Szörnyűek a megadott g/ttkg-k...Ebből kiindulva még más egyéb is. A lelkesedés tetszik,kár,hogy tele van szakmai hibával.Uncsi már,hogy a táplálkozástudományi kérdések a nők körében olyan,mint a foci a férfiaknál:mindenki k* ért hozzá...
2012. máj. 12. 15:52
Nagyon tetszik! Szépen összeszedett. Köszönjük :)
2012. máj. 12. 14:01
jó ki cikk..tetszik..
2012. máj. 12. 13:09
Jó kis cikk! Hátha többen elindulnak így a helyes úton!
2012. máj. 12. 12:53

:) Szeretem az írásaid!


Egyetértek minden leírt sorral.

A kalóriás dolgot meg hagyjuk tényleg...

Minden ember más, nincs két egyforma alapanyagcsere, így nem is nagyon tudunk alá, vagy fölé menni. :D

2012. máj. 12. 12:41

Végre egy normális cikk. Minden szavaddal egyet tudok érteni ( a napi 6 étkezéssel is!!! ).

Az a baj ezekkel a cikkekkel, hogy akik ezeket tudják, azok elolvassák, konstatálják, hogy igen ez valóban így van, eddig is így csináltam, de a többségnek, akik FOGYÓKÚRÁZNAK el sem jut az agyukig az információ. Vakon hisznek egy elméletben, amik legtöbbször tudományosan nincsenek is alátámasztva és azt próbálják betartani és gyönyörűen fogynak ... izomból és vízből :) Elég csak megnézni a képeidet. Már ruhán keresztül is látszik, hogy ott bizony egy elég komoly kis fizikum lapul. Ez a különbség a fogyókúra és a diéta között.

2012. máj. 12. 11:39
Ja, és a cikk szerintem is nagyon hasznos. Kíváncsian várom a következő részt is.
7. marrr (válaszként erre: 3. - Böbusz)
2012. máj. 12. 11:38

Csak a magad nevében beszélj. ;) Sok helyen olvastam én is, hogy alapanyagcsere alá nem szabad menni, és én is így csinálom. Sőt, nem is ezzel a képlettel számoltam ki, úgyhogy jóval magasabbra tettem a kcal-limitem, mint ami itt kijött. Igaz, baromi lassú így, de működik.

Egyébként egyetértek azzal, amit mondasz, nem kötekedés.

6. Gumicsirke (válaszként erre: 5. - Spiritus)
2012. máj. 12. 11:25
Hát lehet, nekem valahogy mindig ez jött be, de mivel most 47 kg vagyok, lehet abban is vmi, hogy túl alacsony kalóriaszámú lehet. Ettől függetlenül én tényleg azt hallottam, hogy 3x együnk, de igazából ezt mindenki kitapasztalja magának szerintem:)
5. Spiritus (válaszként erre: 2. - Gumicsirke)
2012. máj. 12. 10:52
Alapvetően az 5-6 étkezés az egészséges de alacsony testsúlyú nőknél ez olyan alacsony kalóriaszámú étkezéseket jelenthet, hogy ezért érdemes lehet csökkenteni az étkezések számát. Max ennyi oka lehet szerintem.
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook