Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Befolyásolják a nők énképét a reklámokban, plakátokon látható nők? fórum

Befolyásolják a nők énképét a reklámokban, plakátokon látható nők? (beszélgetős fórum)


1 2 3
2012. okt. 8. 11:23
Lehet, hogy azokra az emberekre akik tisztában vannak a média működésével nincs hatással! DE azokra a fiatalokra, akik főként a társaiknak akarnak megfelelni, és nap-mint nap látják a reklámokban/plakátokon a szép nőket, azokra igenis hatással lehet. Hiszen ők már csak azt látják, hogy mindenhonnan a szép nők néznek vissza rájuk. (Azt nem, hogy az a nő milyen is smink és photoshp nélkül). Hozzájuk akarnak hasonlítani (legalábbis külsőleg).
80. emi1206 (válaszként erre: 1. - Mirtill23)
2012. okt. 5. 12:08

Szia!


Szerintem első sorban nem a szépség, a tökéletes test van hatással az emberekre, hanem az elégedettség. A reklámokban, plakátokon szereplőket nyilván úgy filmezik, fotózzák, hogy sugározzon róluk, hogy ők elégedettek magukkal és boldogok (természetesen azt az illúziót keltve, hogy az adott terméktől boldog). Csak mivel általában hasonló adottságú modelleket alkalmaznak, így a célközönség a külső megjelenést is társítja ahhoz, hogy legyen ő is elégedett magával.

De szerintem ez csak azoknál működik, akik elégedetlenek, márpedig ahhoz, hogy az ember elégedett legyen magával nem kell, hogy modell kinézete legyen, szuper intelligens vagy szuper szexi legyen, egyszerűen csak ki kell hozni magunkból a maximumot minden fronton. Ha tudom, hogy adott napon (és minden nap) a képességeimnek, lehetőségeimnek megfelelően a maximumot hoztam, akkor elégedett vagyok magammal és nem leszek komplexusos akármilyen "csodanőt" is látok. Ha tudom azt, hogy adott napon többet is tehettem volna, akkor kifogásnak jók ezek a reklámok, plakátok.

79. Hmkati
2012. okt. 5. 11:32
Sohasem volt rám hatással, pedig már kinőttem a kamaszkorból. Csak a gyenge befolyásolható személyiségekre hat. Mindig önfejű voltam. s már az is maradok
78. 26092879c1 (válaszként erre: 1. - Mirtill23)
2012. szept. 29. 20:30
A média mindenre óriási hatással van.
77. bd55e3f068 (válaszként erre: 12. - Zebracsikó)
2012. szept. 29. 18:38

Egyetértek, nem a reklámok a hibásak, de ugye künnyebb másra mutogatni.


Amúgy nagyon sok reklám van, ahol teljesen átlagos emberek szerepelnek, miniműális retussal, csak azokra nem szoktak köpködni, pedig szembe állíthatnánk azt is, hogy mennyivel jobb képet sugároz egy fitt asszony, aki almát eszik, mint egy tokás asszonyság, aki a tisztítószereit szeretgeti.

76. bd55e3f068 (válaszként erre: 1. - Mirtill23)
2012. szept. 29. 18:32

Hatással van rá, de ha egészséges önbizalma van, akkor ez nem szélsőséges behatás.

Nem lehet azt mondani, hogy van AZ IDEÁL, mert van a "modell alkat", a bögyös maca meg a fitness modell is.

75. cicakaktusz (válaszként erre: 71. - Michelle.r)
2012. szept. 29. 16:10
Köszi a tippet, de egy ideje már inkább vérvételt tervezek, pár éve volt bajom a pajzsmiriggyel.
74. cicakaktusz (válaszként erre: 70. - 447396604e)
2012. szept. 29. 16:09
Teljesen rendben lévőnek érzem magam, és nem minden reklámmal, csak néhánnyal van bajom, de azokkal is inkább a forgatókönyvvel.
73. michelle.r (válaszként erre: 72. - 447396604e)
2012. szept. 29. 15:54
Ebben most itt nem megyünk bele, nem akarom szétoffolni :o)). Itt is tele van vele az oldal, de a gugli is segít. Nagy vonalakban: nem eszel semmit, amiben laktóz, lektin van. Nó gabona, egyszerű finomított szénhidrát, nó tartósítószerek, nátriumglutamát és hasonló finomságok.
72. 447396604e (válaszként erre: 71. - Michelle.r)
2012. szept. 29. 15:49
mi az a paleolit életmód?
71. michelle.r (válaszként erre: 69. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:46
Mazsolázz a paleolit életmódban, van ismerősöm, aki 8 kilót hízott, előtte ugyanolyan gondjai voltak, mint neked. Neki speciel a túl sok gyümölcs és a laktóz volt a problémája.
70. 447396604e (válaszként erre: 69. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:43
azt pedig magadban kell helyretenni. lehet rendben vagy magaddal, de látszólag mégsem.mert ha így lenne, végignéznéd a reklámokat minden gond nélkül, és nem gondolnál a módozatokra:)
69. cicakaktusz (válaszként erre: 60. - 447396604e)
2012. szept. 29. 15:40

Kicsi vagyok, nem tudom van-e hátránya, de előnye rengeteg!

Lapos vagyok, nem érzem, hogy plasztikai sebészre lenne szükségem, nekem így a tökéletes!

Amivel nem vagyok kibékülve az az, hogy szeretném a súlyomat tartósan 55-60kg.közé tornázni, de képtelen vagyok rá! Nem tudom még az 55-öt sem elérni, rendre alatta maradok!

Sokat kínlódtam már a súlyom miatt, akár lelki, akár egészségügyi okok miatt.

Csak egy példa: első szülésem előtt 47 kiló voltam tíz évig. Iszonyú, milyen fájdalmakkal járt a menses. A nőgyógyász is csak annyit tudott mondani, legalább 10 kilót hízzak.

Egyébként meg mentálisan egész rendben vagyok, úgy kellek magamnak, ahogy vagyok. Nincs magammal problémám, csak a reklámok néhány módjával!

68. 447396604e (válaszként erre: 67. - 447396604e)
2012. szept. 29. 15:38
a reklámok pedig figyelemfelkeltő hatásúak. a lényeg , hogy felhívják a figyelmet egy holmira. ami lehet ruha, autó, édesség.vagy bármi
67. 447396604e (válaszként erre: 50. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:37
a való életet ne reklámokban keresd. ezek csak reklámok.
66. michelle.r (válaszként erre: 50. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:35

Engem speciel az irritál abban a reklámban, a rádió távirányítású autót berakja a mosogatógépbe.

Látod, ugyanaz a reklám, és tök mást suggal. Ember nincs a Földön, aki mindenkihez egyszerre szólni tud, akár reklámszakember, akár ruhatervező.

65. michelle.r (válaszként erre: 53. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:33

Melyik nem manöken alkatú csoportnak? A vékony derekú, de túlzottan nagy fenekű? Az iszonyatos nagy mellű, lapos fenekű? Rövid, tömzsi lábú, esetleg ezek keveréke?

Azért nem, mert egyszerűen lehetetlen.


A divatbemutatók pedig egyáltalán nem a hétköznapi életben hordható ruhákról szólnak. Feltételezem, nem azért nem vesznek az emberek Lagerfeld vagy Moschino kollekciókat, mert manökenalkatú modelleken mutatták be :))


Egy csomó újság tele van azzal, hogy különféle alakú nőknek mi előnyös és mi nem.

64. 447396604e (válaszként erre: 61. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:33
ez butaság.lehet , vannak ilyenek, de nem ez az általános.
63. 34c48a3825 (válaszként erre: 61. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:32

Amelyik tinit KIZÁRÓLAG a modellek látványa neveli meg a külvilág, annak az a LEGKISEBB baja a világon, hogy nem néz ki modellnek.


Akit pedig nem csak az értéktelen külső hatások nevelnek, az belátja, hogy egy modellnek az a munkája, hogy modellnek nézzen ki, a ruha bemutatása miatt.

62. 447396604e (válaszként erre: 53. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:32
akkor javaslom, próbáld fel, és látod, hogy rajtad hogy állna:)
61. cicakaktusz (válaszként erre: 55. - 34c48a3825)
2012. szept. 29. 15:31
Ezt látom is. Rég elmúltam tinédzser. Az én életem nem a reklámok irányítják. De rengetek sok tini életét viszont igen. Nem is annyira az, amit el akarnak adni, hanem az, akikkel. És ez szerintem nagyon nem jó!
60. 447396604e (válaszként erre: 50. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:31
azért ne szívd mellre.szerintem nálad nem a szép nőkkel van baj, meg a pingvines szelettel van baj, hanem magaddal. ezen csak te segíthetsz
59. 34c48a3825 (válaszként erre: 53. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:30
Miért kellene megmutatni nekik? Elmegy az üzletbe és felpróbálja.
58. a14deb9047 (válaszként erre: 55. - 34c48a3825)
2012. szept. 29. 15:30
És pszichológia. Az a bizonyos reklámozott árucikk pont szemmagasságban van, nem kell érte se lehajolni, sem nyújtózkodni. Eladási stratégia. Meglátod, eszedbe jut a szlogen és már nyúlsz is érte... (Pont azért nem veszem meg, mert reklámozzák...)
57. 34c48a3825 (válaszként erre: 53. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:29

De ez nem erről szól.


Egy ruhamodellnek az a dolga, hogy tökéletesen érvényre juttassa a ruhát. És aki ruhát akar venni, az a ruhára kíváncsi. Nem a nő egyéni testi adottságaira, aki a ruhában van. A ruha a lényeg.

56. 447396604e (válaszként erre: 48. - Michelle.r)
2012. szept. 29. 15:29
persze, kampányoljunk a szép nők ellen:) pfuj:)
55. 34c48a3825 (válaszként erre: 50. - Cicakaktusz)
2012. szept. 29. 15:27

A reklámok egy ÉLETÉRZÉST sugallnak és vágyat keltenek fel. Ez a dolguk. Ha befújod magad ezzel a dezodorral vagy megveszed ezt a bugyit, akkor sikeres leszel és csodás.

Ez csak az eladásról szól. Egy felnőtt embernek ezt látnia illik.

2012. szept. 29. 15:27

A nők jórésze pedig befolyásolható.

"Hiúság, asszony a neved!"

53. cicakaktusz (válaszként erre: 51. - 34c48a3825)
2012. szept. 29. 15:26

De a nem manökenalkatú nőknek nem mutatják meg sehol, hogy rajtuk hogy is állna az aktuális divat!!

Pedig ők vannak többségben!!

52. 34c48a3825 (válaszként erre: 47. - Michelle.r)
2012. szept. 29. 15:24
Ez a lényeg :)
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook