Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Bajban vagyok, segítség!Azt hiszem túladagoltam a gyógyszert fórum

Bajban vagyok, segítség!Azt hiszem túladagoltam a gyógyszert (tudásbázis kérdés)


1 2
2009. nov. 23. 19:34

Kedves Fórumozók,

a homeopátiás szerek esetében túladagoláskor mentholos készítmény kell szopogatni illetve párologtatni. Babáknál óvatosan kell eljárni a mentholos illantással, csak nagyon kis mennyiségben legyen jelen. A tej ilyenkor nem lassítja a felszívódást, mert nem hatóanyagot tartalmaznak ezek a készítmények, hanem rezgést. Pontosabban hatóanyag kb a CH9-ig érhető tetten, de csak egész kis mértékben.

Szóval felnőttnek mentholos fogmosás, rágógumi, gyerekeknek illóolaj a szoba levegőjébe.


Üdv. minden homeóbarátnak

CSM

31. moonlight1984 (válaszként erre: 30. - Dcd17bf1c6)
2009. nov. 23. 19:01

Mondjuk akor nem tudom a homeós köptető és az allergiára való miért használ?Az allergia nem múlik l magától csak úgy...sőt placebótól sem...


A lényeg hogy nem lett semmi gond a "túladagolás" miatt!

30. dcd17bf1c6 (válaszként erre: 29. - Feedfedd1f)
2009. nov. 23. 18:51

:) Kérdezz meg egy vegyészt. Placebó hatáson alapuló, ilyen-olyan rezgésekkel magyarázott semmiség. A betegségek, amiket gyógyít, maguktól is elmúlnának.

De ez már egy másik téma...

29. feedfedd1f (válaszként erre: 24. - C95c921ae7)
2009. nov. 23. 18:34

hogyhogy nincs???

Mi nagyon sok mindent kezelünk homeopátiával nekünk bevált szednek annyi gyógyszert a gyerekek,igy amit helyettesithetek ezzel szoktam!

28. kattyus (válaszként erre: 11. - A9752c112e)
2009. nov. 23. 18:34
Ezzel nem lesz gond.
2009. nov. 23. 18:34

Igen,figyelni fohgok.A doki azt mondta,hogy nyugodtan mehet neki tovább az 5 ml.Megkérdezte a súlyát,korát,ennek alapján döntött.Ő a város egyik legjobb ,ha nem a legjobb orvosa.

Köszönöm mindenkinek!

26. 0cfdb66324 (válaszként erre: 23. - F59553871d)
2009. nov. 23. 18:33

Nééézd már....

Veled nem fordulhat ilyen elő,hogy túlaggódsz valamit??

Tudod,jobb félni,mint megijedni!


ÖRÜLÖK,HOGY MINDEN OKÉS! :)

25. feedfedd1f (válaszként erre: 11. - A9752c112e)
2009. nov. 23. 18:33

Nem lesz semmi baj én is jártam igy ..

Mokkás és kávéskanál ugyanaz=2.5 ml

teáskanál=5ml

nekem 5 évesen már 5 ml kapott szóval nem hiszem hogy lenne valami ,a homeopátiás szertől meg főleg nem lesz.

2009. nov. 23. 18:32
Ne izgulj nem lesz tőle baja..igaz meggyógyulni sem fog tőle.:( Mivel semmi hatása nincs.
2009. nov. 23. 18:30
Akkor jó, de legközelebb figyelj!!!!!!!!
2009. nov. 23. 18:27
Felhívtam az ügyeletet.Minden ok.Hála Istennek.!
2009. nov. 23. 18:27
Szóval még egyszer.Szia.Ez homeopátiás szer.Nem lehet túladagolni.Nyugodj meg.
2009. nov. 23. 18:26
Szia.E
2009. nov. 23. 18:24
Szia! Nyugi! Szerintem sem lehet baj ebből,hisz homeos,tudtommal ezt nem lehet túladagolni. Addig is bő folyadékkal itasd,higítsd benne a szirupot,ha esetleg mégis gond lenne. De biztos nem!!
2009. nov. 23. 18:23
Ne félj!!! Mivel a homeopátiás szerekben NINCS hatóanyag, nem lehet túladagolni!
2009. nov. 23. 18:22
hívom az ügyeletet.Köszi
2009. nov. 23. 18:21
homeopátiás,ezeket nem lehet túl adagolni elvileg
2009. nov. 23. 18:20

Valószínű semmi gond nincs,mert kávés kanalat és nem mokkás kanalat írt a recept. Teás és kávés kanalat együtt szoktak emlegetni.

A homeopátiás szernél nem valószínű,hogy baja legyen agyereknek.

2009. nov. 23. 18:20
Adj neki tejet, meg kérdezz rá az ügyeleten.
13. fbogi (válaszként erre: 11. - A9752c112e)
2009. nov. 23. 18:19
Szerintem nem lesz semmi gond. Úgyis figyelgeted, ha valamit furcsának találsz, akkor beviszed az ügyeletre.
2009. nov. 23. 18:19
Én nem ismerem ezt a gyógyszert, hivd fel az ügyeletet, hogy lehet e baja!
2009. nov. 23. 18:17
Stodal-ról van szó.Igaz csak homeopátiás szer,de akkor is meg vagyok ilyedve.Gyermekeknek 3x1 kéávéskanál van ráírva.Én teaáskanállal adtam.Ma kezdtük.Eddig -szer kapott a kisfiam,4 éves lesz januárban.Az kevert meg,hogy eddig útifű szirupot etünk,ha gond volt és azt teáskanállal kell adagolni.Az orvos egyszer azt mondta,hogy a teáskanál 5 ml.És most is eszerint jártam el,5 ml-t adtam,kanalazgatás helyett.Már tele van a tudatom az ilyen"kanalazós méréssel"!-teáskanál,kávéskanál,mokkáskanál....Egyedül az evőkanállal nem tudnának megkeverni.Most mit csináljak?Lehet baja?
2009. nov. 23. 18:17
Hánytatni kell,és orvost hívni.
2009. nov. 23. 18:15
hallóóóóóóóóóóó, itt vagy még?
2009. nov. 23. 18:15
Milyen gyogyszert? A gyereknek adtal valamit? Miert nem az orvost hivod a forumozas helyett???
2009. nov. 23. 18:15
Hülyéskedsz! Ez rossz vicc!
2009. nov. 23. 18:15
MILYEN BOGYÓ?
2009. nov. 23. 18:15
Milyen gyógyszert?
2009. nov. 23. 18:14
Kinek és milyen gyógyszert adagoltál túl?????
2009. nov. 23. 18:14
Kinek, milyet?
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook