Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Azi sandoz antibiotikumnak lehetnek mellékhatásai? fórum

Azi sandoz antibiotikumnak lehetnek mellékhatásai? (tudásbázis kérdés)


okt. 18. 11:35

Kb 3 hete voltam nála, akkor meghallgatott kaptam orrsprayt és mondta hogy szedjem tovább az ambroxolt.. ettől nem igazan javult és úgy hívtam fel szerdán, és akkor írta fel ezt Azi sandozt.

Viszont a köhögésen ez segített..

12. NomNom (válaszként erre: 8. - Alina*)
okt. 18. 11:28
Így van, probiotikumot kell mellette szedni.
11. NomNom (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 18. 11:28
Ez a 3 szemes nagyon erős, a hasmenés biztos attól van, szerintem a fáradtság is lehet. Én is szedtem egyszer és kb minden vacak benne volt a betegtájékoztatóban hogy milyen mellékhatásai lehetnek.
okt. 18. 11:21

Abszolút van olyan antibiotikum ami fáradtságot aluszékonyságot okoz. Benne van a mellekhatasok között?

De persze a koronának is tünete a nagy fokú gyengeség. Orvos hallotta a tüdődet légzésedet vagy csak tavgyogyitott? A köhögésed amúgy jobb lett az antibio szedésével?

okt. 18. 10:26

Bízom benne én is hogy nem az.

Hiszen akkor kezdtem ezeket erezni mikor bevettem az első szemet.. Csak nincs tapasztalatom az antibiotikumok terén. Remélem holnapra már jobb lesz..

8. Alina* (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 18. 10:23

Szívesen 🙂


Ne ess pánikba, bízzunk benne, hogy nem koronavírus.

Nem a gyógyszer kiurulese a lassú. A bélflóra jön nehezen helyre, de pont ebben a vírusos időszakban fontos, hogy rendben legyen, nehogy összeszedj mellé valami mást is.

okt. 18. 10:23
A nagyon ritka mellékhatásokkal írja ezeket a tüneteket. És már éreztem szerdán is a fáradtságot, de leginkább pénteken és tegnap jött ki elég durván..
6. papája (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 18. 10:21

Mit ír a gyógyszertájékoztató ? A gyógyszermellékhatások általában nagyon rövid időn belül szoktak jelentkezni.

Az is lehet, hogy vírusos eredetű a megbetegedésed, arra meg nem jó az antibiotikum.

okt. 18. 10:19

Szia.

Köszönöm szépen! :)


Igen, én is arra gondolok.. Csak ugye most van ez a korona is.. aztán nem tudja eldönteni az ember hogy mi baja van..🤷‍♀️

De véleményem szerint is a gyógyszertől van..

Mennyi idő míg ez kiürül a szervezetből?

4. Alina* (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 18. 10:16

Szia.


Ez egy nagyon erős antibiotikum. Valószínűleg felborította a belfloradat. Én valami erős probiotikumot vennék.


Jobbulást kívánok!

okt. 18. 10:01

Csak abból gondoltam, hogy pont szerdán vettem be az első szemet, és délutánra már éreztem is hogy nagyon elnyomott.

Talán fontos infó lehet hogy életemben talán ha 2x kaptam antibiotikumot..

2. Enissa (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 18. 09:57
Nem gondolnám, hogy ez egy mellékhatás, inkább más fertőzésed, betegséged lehet. Lehet idáig az antibiotikum elnyomta valamelyest idáig.
okt. 18. 09:10

Sziasztok !

Olyan problémám lenne, hogy kb 2 hónapja küzdök hurutos köhögéssel.3 hétig szedtem ambroxol tevát. Nem javult tőle, és szerdán a háziorvos irt fel nekem Azi Sandoz 500mgs, 3 szemes antibiotikumot. Szerdán, illetve csütörtökön éreztem hogy fáradtabb vagyok mint szoktam, majd Pénteken bevettem az utolsó szemet és azóta iszonyatosan gyenge vagyok, illetve fáradt is.. ma társult hozza egy kicsi hasmenés..

Előfordulhat hogy az a gyógyszertől van ? Ennyire elhúzódik a mellekhatas?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook