Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Avon tanácsadónők: miért van az, hogy a megrendelt terméket nem számlázzák ki és nem kapjuk meg később sem? fórum

Avon tanácsadónők: miért van az, hogy a megrendelt terméket nem számlázzák ki és nem kapjuk meg később sem? (tudásbázis kérdés)


29. 3dc5a222b9 (válaszként erre: 28. - Cb82b220ce)
2010. jan. 26. 08:19

Szia!

Vedd fel a koordinátoroddal a kapcsolatot, aki által beléptél. Gondolom, ő tud ebben segíteni, vagy inkább megpróbál lebeszélni a tervedről:)

2010. jan. 19. 07:51
Sziasztok!Valaki tudna segíteni?Hogy töröltethetem magam az Avon rendszeréből?Nem szeretnék már tanácsadónő lenni.
27. 2f61415a97 (válaszként erre: 26. - 3dc5a222b9)
2010. jan. 13. 23:22

hát akkor az a jobbik eset ...

nekem az egyik ismerősön ezért lépett ki...

én nagyon félek mert egyre kevesebb a megrendelésem ...:S

26. 3dc5a222b9 (válaszként erre: 24. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 23:14
Ne légy elkeseredve. Én ennyi negatívummal nem találkoztam.
25. 3dc5a222b9 (válaszként erre: 23. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 23:13
Háát, nem tudom, az enyém elég lelkiismeretes és mindig segített, amikor kellett. Bár erre már rég volt példa, ahogy említettem.
2010. jan. 13. 23:13

soxor 15 -20 percig magyarázott valamit és megsem tudtam meg többet mint amit magamtól is tudok......

erről ennyit ....

én is már majdnem egy éve foglalkozomezzel de mindíg csalódtam vbalamiért...

23. 2f61415a97 (válaszként erre: 21. - 3dc5a222b9)
2010. jan. 13. 23:12
én annyit tudok mondani a koordinátoromról hogy sem tud sokkal többet mint én csak többet nyomja a rizsát és olyan telefonszámláim voltak az elején hogy na....
22. 3dc5a222b9 (válaszként erre: 20. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 23:12

Esetleg keresd meg az utolsó katalógust, amiből még rendelhető volt, s ha harang jelet látod mellette, akkor kifutott és legfeljebb abban reménykedhetsz, hogy még az Akciós szórólapon viszontlátod.


De a kifutó termékek listája máshol is olvasható minden kampányban...

2010. jan. 13. 23:09

Én már jártam úgy egyébként, hogy leszámláztak valamit, amit rendeltem is, és a csomagba elfelejtették beletenni.


Felhívtam rögtön a központot, és rendbetették a dolgot.


Nekem is volt már problémám a sok év alatt, bosszankodtam is miatta, de mindig el tudtam intézni.


Hívd a Tanácsadónői Szolgálatot telefonon, vagy írj e-mailt - itt kb. másnapra érkezik válasz. Keresd a koordinátorod, én őt általában kihagyom, nélküle is megoldható pl. egy sérült termék kicserélése.


Nyomtatványokat ingyen lehet rendelni, én visszárulapból többet is kérek, hogy mindig legyen itthon.


Kitartás!

20. 2f61415a97 (válaszként erre: 19. - 3dc5a222b9)
2010. jan. 13. 23:09

nem hiszem mert én több katalógusból is rendeltem...miért szűnt meg ?????

én nagyon szerettem :((((((

19. 3dc5a222b9 (válaszként erre: 18. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 23:06
Lehet, hogy kifutott, szezonális termék volt, nem? Már nem emlékszem rá, én is Avonozok...
18. 2f61415a97 (válaszként erre: 17. - Rotis)
2010. jan. 13. 22:19
nem tudsz te sem semmit a senses oasis tusfürdőcsaládról?
17. rotis
2010. jan. 13. 22:18
Igaza van pmjuditnak ,beszélj a koordinátoroddal ,Ő biztos tud segíteni :)
2010. jan. 13. 20:13
tud valaki valamit senses oasis tusfürő családról:????????? mostanában nem láttam amkatalógusokban...
15. pmjudit (válaszként erre: 14. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 19:04
Azért van...
14. 2f61415a97 (válaszként erre: 13. - Pmjudit)
2010. jan. 13. 19:01
oké megpróbálom... remélem tud segíteni...
13. pmjudit (válaszként erre: 12. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 19:00
Fordulj hozzá, ha problémád van.
12. 2f61415a97 (válaszként erre: 10. - Rotis)
2010. jan. 13. 18:55
balatonkenesén Takács Tiborné a koordinátorom...
2010. jan. 13. 18:54

Én több mint 10 éve avonozok - néha mérges vagyok, de nagy problémáim nincsenek.


Nyilván a nagyon akciós termékeket sokan rendelik, ilyenkor előfordul a készlethiány. Jelezd előre a vevődnek, hogy ha ajándéknak szánja, kalkulálja bele, azt is, hogy nem érekezik meg időben.

10. rotis
2010. jan. 13. 18:54

Sziasztok !

A visszárú lapot magadnak tudsz rendelni ingyen.Ha bármilyen problémád van küld vissza nyugodtan .

De beszélj a koordinátoroddal a problémáidról , neki segítenie kell. Merre laksz ,melyik körzetben vagy ?

9. 2f61415a97 (válaszként erre: 8. - Gyorki maria)
2010. jan. 13. 18:46

az a baj hogy ez nem csak ünnepek előtt forduélt elő hogy hiányzott valami hanmem mostmár zsinórban fél éve...!!!!!!!!!!!!és ez már kiakaszt...

a legelső megrendelésem jött meg hiánytalanul de abban pedig egy gyári hibás termék volt úgyhogy eddig nem vagyok megelégedve velük...

8. gyorki maria (válaszként erre: 7. - 2f61415a97)
2010. jan. 13. 18:34
Szia! A visszáru lapot csak akkor küldenek, ha te kérsz,vagy pedig kérjél a coordinátorodtól és beszéld meg vele,mert lehet,hogy még nem futottál ki a visszaküldési határidőből.Ünnepek előtt mindig előfordul,hogy valamelyik termék hiányzik.
2010. jan. 13. 18:18

az a baj hogy nekem nagyon kezd telelenni a púpom azzal amit ezek csinálnak ...

fél éve vagyok tanácsadónő és eddig EGYETLENEGYSZER

kaptam meg a csomagot amit rendeltem hiánytalanul...

és már volt olyanra is példa hogy amit rendeltem gyári hibás volt és nem tudtam mit csinálni vele mert nem kaptam viszárulapot így uszott a pénzem...


mit tudnék tenni ???????? segítsetek...mert így a vevőim is elpártolnak...

2010. jan. 13. 18:14

Sziasztok :)

Igen, ez azért fordulhat elő mert éppen elfogyott az a termék és amíg nem pótolják nem tudják szállítani. Sajnos Mi is így jártunk pl. órát rendeltek és nem szállították csak 3 kampány múlva mikor beért a következő szállítmányuk.

Ha bármi kérdésetek van vagy szeretnétek olcsóbban vásárolni esetleg pénzt keresni +ajándékokat kapni, keresettek meg ill. kérdezettek nyugodtan. :-)

2010. jan. 13. 18:11
Azért átmeneti készlethiány - valószínűleg az adott kampányban többen rendelték, mint amennyire számítottak - után kell rendelniük.
4. 2f61415a97 (válaszként erre: 2. - 2934fa17dd)
2010. jan. 13. 18:09

de akkor miért nem írják oda hogy a készlet ereéig...????????

jah és már többször előfordult,hogy bent van a katalógusban a termék mellett a cikkszám...és mikor felviszema gépre többször is azt dobta ki hogy ez a számú termék nem rendelhető ebben a kampányban...ez miért van???????? pedig jó volt a szám amit beírtam /egyezett a katalógusban lévővel ...és ez már nem az 1.

2010. jan. 13. 18:08
Átmeneti készlethiány miatt.
2010. jan. 13. 18:06
Éppen akkor nincs nekik ez a termék!!!
2010. jan. 13. 18:04
miért van az hogy a megrendelt terméket nem számlázzák ki és nem is kapjuk meg később sem???csak pár kampánnyal később...

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook