Árverezés, kilakoltatás (beszélgetős fórum)
Fogyasztói társadalomban élünk és egyre jobban, - vagy szerinted nem?
Sokkal többet vásárolunk, mint amennyire szükségünk van. Nem magamról, rólad, vagy bármelyikünkről beszélek itt elsősorban, hanem a társadalomra gyakorolt hatásáról. Ez nem függ össze a „gyerekes gondolkodással”, a „kinövéssel”.
Mindannyian tudjuk, hogy a reklámnak a nagy tömegekre hatása van. Kár tagadni.
Akkor ne próbáljuk elhitetni magunkkal, hogy lényegtelen dolog és csak a buta, tájékozatlan emberekre, vagy a gyerekekre hat. A fogyasztói társadalom nem kímél senkit, bedarál.
:))
Apunak megy a hasa
Apu megy a hasa után
Anyu meg az apu után
... valami hashajtó fut mindegyikük után, de azt már én sem tudom. :))
Régen ezt szerintem babakrém néven árulták és olyan kék-fehér volt, mint a babaszappan.
Rengeteg olyan szépségipari vagy gyógyszeripari termék van, amit csak átöltöztetnek.
Vagy éppen itthon megszűnik a gyártása, és hoznak be külföldről.
Én érdeklődve figyelem a reklámokat, és vén fejjel is volt, ami hatott rám; a "nívea gyönyök". Na, egy életre megtanultam, hogy azt a márkát soha többet.
A gyerekem rossz szemmel nézi, ha valamelyik áruház táskáját viszem. Szerintem rájuk kevésbé hatnak a reklámok. /30-as korosztály/
Benyomja magát az arcunkba de, hogy hat e ránk az rajtunk múlik.
Én háttérzajként használom a TV-t főleg.
És a reklámokból pont a lényegről nem tudok semmit, mert engem nem az fog meg, hanem ha valami egyáltalán hat rám belőle az inkább a "történet", mint pl. Robi:DDDD Nem tudom mit reklámoz, de maga a reklám nagyon jó, mert vicces.
És most másikat nem is tudok említeni, mert azt hiszem ez az egy vicces reklám van mostanában...
Ez a reklám dolog is olyan mint a facebook, aki nincs rajta az nem is létezik:)
Igen, a reklám ha akarjuk, ha nem, benyomja az arcunkba magát. Már én sem nézem, sőt kifejezetten dühít, hogy 1,5 órás filmet elhúznak 3,5 óráig. Ritkán is nézem azokat a csatornákat.
A TV-t tényleg nem nézik, de nem az az egyetlen reklámhordozó. Sőt az csak a kisebbik szelete a piacnak.
Ami megjelenik a reklámban és rácuppannak, az nekik kell, a szülő meg fizet. Nem mondom, hogy mindent, de működik, hiszen erre való a reklám. Ehhez már hozzászoktak és ez a jövő is.
Majd ők is megtanulják helyesen kezelni, vagy nem.
Nem jár rosszul az a tehetséges fiatal, aki a reklámszakmát tanulja és abban helyezkedik el. :)
Már alig tudjuk magunkat függetleníteni a reklámoktól. Becsukod az ajtót, bejön az ablakon. Mi még úgy, ahogy védettek vagyunk, de a felnövő generáció már nem is tud nélküle élni. Amit nem lát a reklámban, az nincs.
A Renault reklámzenéje jó volt, legalább rávezetett az eredetire. Évek óta nem hallottam. :)
Árnyalatnyi a különbség, ahogyan Brachfeld Siegfried mondaná. :)
Ez nem is lehet vitatéma. :D
Én pedig azért tettem szóvá, mert a kettő nem ugyanaz.
Persze, neked megvannak a saját közgazdasági és pénzügyi ismereteid, és tisztában vagy a pénzintézetek követeléskezelésével is.
Nem is kívánok erről vitatkozni veled.
Azért tettem zárójelbe, csak nem írtam elé, hogy "értsd: ...". Azt gondoltam, hogy ez magától értetődő.
Értelmezés! :)
A hvg cikkéhez nekem legalább volt véleményem. :D
Szívesen olvasnám mások véleményét is. A cikkhez. :)))
További ajánlott fórumok:
- Szerintetek hogyan menthetem meg a lakásomat az árverezéstől?
- A bíróság itélhet-e árverezést egy családiház nem kifizetett 10% -a miatt, abban az esetben is ha a családiház örökség és ketten örökölték?
- Ingatlanjog, kilakoltatási moratórium
- Mi a legális kilakoltatás menete albérletből?
- Bank és kilakoltatás
- Hogyan lehet kilakoltatni azt a lakót az ingatlanból, aki be van jelentve állandóra?