Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Antidepresszánsról lehet ilyen módszerrel leszokni? fórum

Antidepresszánsról lehet ilyen módszerrel leszokni? (tudásbázis kérdés)


2013. júl. 5. 15:11
Én tettem le antidepit és szorongásoldót is egyik napról a másikra.Az antidepinél semmi,de semmi elvonási tünet nem volt,pedig brutális adagot szedtem.A másik gyógyszer már húzósabb.De ettől még tanácsos az antidepit is csökkentve letenni.
8. reniceee (válaszként erre: 7. - Katyuska83)
2013. júl. 5. 13:28
Hát nem tudom.... nem hiszem hogy elég erős vagyok hozzá hogy letegyem túlságosan félek hogy elonási tüneteim lennének... végre nincs bajom... s nem akarok vissza esni...
2013. júl. 4. 23:55

Szerintem 1-2 hétig szedj fel szemmel kevesebbet,azaz masfelet,majd utan 1-2 hetig e

1 szemet es igy tovabb. Igy szervezetednek lesz ideje alkalmazkodni. Mikor elhagyod teljesen,figyeld,van e elvonasi tunet,de igy elvileg nem kéne lenni. En is igy tettem le,cipralex,es ment. A nagyobb kérdés,h lelkileg nem esel-e vissza,lehangoltság stb. Vagy ezután probald term-es anyagokkal potolni. Pl. Van egy aminosav,l-triptofán,épp a szerotonin es melatonin szintjét segiti,nem vegyi anyag,élo szervezetben megtalálhato.

2013. júl. 4. 09:37
Köszi mindenkinek.... akkor maradok a 1+3/4-nél.... elöször :)
5. 937a2a883a (válaszként erre: 1. - Reniceee)
2013. júl. 4. 07:50

Nekem úgy kellett leszoknom az orvos tanácsára,hogy mindig egy picivel kevesebbet vettem be.Én esténként szedtem 1-et.Aztán a leszokásnál kb 2 hétig 3/4-et szedtem,utána felet,aztán negyedet és elhagytam teljesen.Kb 2 hetente csökkentettem az adagot.

Szerintem sem jó ötlet,hogy egyik nap kevesebb,aztán megint több.

4. syria (válaszként erre: 1. - Reniceee)
2013. júl. 3. 20:41
A helyedben orvost váltanék. :(
3. andi6020 (válaszként erre: 1. - Reniceee)
2013. júl. 3. 20:36

A dokid nem adott útmutatást arra, hogy miként kivitelezd a leszokást?

Nyilván ez is személyere szabott ugyan úgy, mint az adagolás.

2013. júl. 3. 20:34
Nem,ez így nem jó.Ha csökkented,akkor úgy csináld,hogy fél szemmel csökkented és pár napig azt a mennyiséget szeded.Fél szemmel csökkentsd mindig és azt szedd legalább 2-3 napig vagy ahogy érzed.De ha már csökkentetted,ne szedj újra emelt adagot!!
2013. júl. 3. 20:31

Tavaly agusztus óta szedek yarocent este 2 db-ot (30 mg), nyugtatót nem szedek.

A dokim szerint elkezdhetek leszokni róla.

Lehet úgy leszokni róla hogy ma este másfél szemet szedek be, holnap ugyan úgy 2-öt, s következő nap is csak másfelet...

Szóval 2 naponta csökkentetten szedek....

Lehet igy, vagy hülyeség?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook