Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Állatorvos tanácsára lenne szükségem! A cicám kombinált oltást kapott két és fél hete, sántíthat tőle? fórum

Állatorvos tanácsára lenne szükségem! A cicám kombinált oltást kapott két és fél hete, sántíthat tőle? (tudásbázis kérdés)


11. manul (válaszként erre: 10. - Tepettful)
2010. dec. 10. 15:14

Jujj!

Az én cicám szerencsére meggyógyult de nem kap oltást.Inkább nem mehet ki és nem találkozhat más állatokkal.

Nagyon sajnálom az ismerősödet és szegény cicát.

Én nagyon rosszul éreztem magam lelkileg az eset után pedig "csak" átmeneti problémáról volt szó.

Ilyenkor ötlik fel bennem,hogy a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve!

10. tepettful (válaszként erre: 3. - Manul)
2010. dec. 10. 11:21

Nem egészen ezzel. Közvetlen ez után a védőoltás után az egyik macskánk (a gazdi beszámolója szerint) nem volt hajlandó enni, egyre rosszabbul lett és végül a 7 nap után meghalt. Próbálták megmenteni, de nem tudták. A szervezetéből lényegében eltűntek a fehérvérsejtek és a gyomor környéki nyikorkcsomója hatalmasra duzzadt. Egyéb tumorra utaló jelet nem találtak, erős gyulladásra vagy tumorra tippeltek. Ez után megkérdeztem (közvetítőn át, mert már külföldön élek) az állatorvosomat aki azt mondta, hogy két hasonló esetük is volt, nem tudom pontosan, hogy ez után az oltásfajta után vagy általánosságban a leukémia oltása után.

A topikot úgy találtam, hogy éppen keresgélek emiat az eset miatt.

2010. febr. 9. 12:11

Sziasztok!

Orvosnál már voltunk plussz folyamatosan beszélek az állatorvossal telefonon a cica állapotával kapcsolatban.Azt javasolta,ha csütörtökig nincs változás vigyem el egy vérvételre,de ő sem tudja,hogy mi lehet a gond.

Az oltás tályékoztatójában le van írva,hogy az oltás után 1-3 héttel előfordulhat sántaság.Gentamicint tartalmaz az oltás ez pedig okozhat végtagproblémát,izomrángást és zsibbadást,ezért gondoltam,hogy esetleg ez lehet a gond!

8. Macsek. (válaszként erre: 2. - Manul)
2010. febr. 9. 11:32

Szia manul!

Szomorúan olvasom, mi történt a kiscicáddal :(

Igazából segíteni nem tudok, mert az én egyik cicámnál sem tapasztaltunk sántítást oltás mellékhatásaként.

Én csak azt tudom javasolni neked, hogy vidd el egy másik orvoshoz, mert szerintem ez nem normális dolog.

2010. febr. 9. 10:50

Szia!

Nekünk nyuszink van, és mikor szurit kapott utána neki is fájt a lába, majdnem 1 hétig kímélte.De neki csak ott azon a helyen fájt, ahol a szurit kapta.

Vagy allergiás az oltóanyagra a cicád, vagy rosszul adták be neki a szurit. :(((

2010. febr. 9. 09:21
Hahó!Nem járt így senki?
2010. febr. 8. 20:57
*oltás után lettek volna mástól ilyen allergiás reakciói, mint pl a darázscsípés..
4. 89b99f816e (válaszként erre: 3. - Manul)
2010. febr. 8. 20:56

Lili, a beaglenk szeptemberben kapott kombinált oltádt, estére bedagadt a feje, szeme, fülén puklik lettek...Doki szerint nem az oltás miatt, az kijött volna 1-2 órán belül..de szerintem kevés az esélye, hogy épp az oltás után pár órával lettek ilyen allergiás reakciói. (mellesleg már egyszer a lidokaintól feldagadt az egész feje, rendesen megijedtem megint).


Úgyhogy szerintem akár lehetséges is. Vidd el másik dokihoz.

2010. febr. 8. 19:44
Olyan gazdi sincs aki esetleg már találkozott hasonló problémával?
2010. febr. 8. 19:21

Sziaszok!

A csütörtökön lesz három hete,hogy a cicám megkapta a PUREVAX RCPch FeLV Merial nevű védőoltás első adagját.

Múlt vasárnap elkezdett sántítani a jobb első lábára,elvittem orvoshoz,azt gondoltuk,hogy megrándult a csuklója.Néhány nap múlva jobban lett de utána elkezdett sántítani a jobb hátsó lábára,majd a jobb elsőre is.

Kapott fájdalomcsillapítót és gyulladáscsökkentőt amitől javult az állapota de ma elkezdett sántítani a bal első lábára!

A cica eszik,bár egy kicsit talán kevesebbet mint szokott,nincs hasmenése,ha éppen nem fáj a lába jókedvű.

Lehet esetleg az oltás mellékhatása?

2010. febr. 8. 19:15
Állatorvos tanácsára lenne szükségem! A cicám kombinált oltást kapott két és fél hete, sántíthat tőle?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook