Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Akkor is le kell szívni a baba orrát, ha nem szütyög, de tudom, hogy náthás? fórum

Akkor is le kell szívni a baba orrát, ha nem szütyög, de tudom, hogy náthás? (tudásbázis kérdés)


2010. nov. 1. 09:09
jó hogy olyan sokan írnak ide,hogy csak na:D XD napok óta semmi..:D lehet valahogy törölni a kérdést,mert azt hiszem már feleslegesen van itt...:D
2010. okt. 29. 17:30
ajh...szegény Picúrt ma már megkínoztam párszor... nagyon utálja...:( már engem is,ha közelítek felé az orrszívó kütyüvel...:S
22. 0b3a2e43a1 (válaszként erre: 19. - Zsanetta)
2010. okt. 29. 11:40
am én meg szülésznő hallgató vagyok... azért gondoltam rá h beviszem, mert ismernek ott, mikor gyakszin voltam az újszülöttesben, néha lejártunk a gyerekosztályra...meg sajnos kislányom is feküdt bent 2szer... születése után + 5 nap sárgaság miatt, meg 2 hónaposan oltás után belázasodott és aluszékony volt és bevittem, aztán még a kontrollok...szóval betegként is ismerősek vagyunk ott sajna...
21. katus3 (válaszként erre: 17. - 0b3a2e43a1)
2010. okt. 29. 11:38
Szia! A vérzéstől ne ijedj meg,nekünk is volt,a gyerekorvos írt Rutascorbin tablettát,már a második után megszűnt a vérzés. Kérdezd meg az orvosotokat!
2010. okt. 29. 11:37
am van a pysiomerhez oldatunk... még ampulla.. amikor úgy van, azt befecskendezem neki orrszívás előtt... de már azt is utálja..:S 1 ampullát kitettem üres,kitisztított orrcseppes üvegbe,abból mindig pár csepped nyomok a nózijába szívás előtt... ha több a száraz fikusz, akkor kap egy egész ampullát...
2010. okt. 29. 11:36

Nem ,ezeket onnét tudom hogy ott dolgozom vagyis csecsemő és gyermekosztályon.

A hajszálér ha nem is pattan meg ,de a szívásnál a nyálkahártya ami egyéként is duzzadtabb megsérül,és sérülékenyebb is.

Mi bedugjuk a szívót az orrába.

Szerintem ezért ne menj gyereosztályra,persze ha megbírkozol vele,ha nem és elviszed,akkor val. bent is tartanak titeket

18. 006373a427 (válaszként erre: 17. - 0b3a2e43a1)