Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » A virtuális asszisztencia bemutatása fórum

A virtuális asszisztencia bemutatása (beszélgetős fórum)

Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: A virtuális asszisztencia bemutatása

2011. márc. 7. 07:56
Ha valakit még érdekel, befejeztem a virtuális asszisztencia kezdeti lépéseit segítő sorozatot, mely a korábban írt blogon olvasható....
23. manianyu (válaszként erre: 22. - °°°Bibie°°°)
2011. febr. 25. 05:32

Jó lenne, ha már én is válogathatnék a munkák között! :-)

de, ami késik, nem múlik...

22. °°°Bibie°°° (válaszként erre: 21. - Manianyu)
2011. febr. 24. 20:08

ez nem távmunka ugyan ugy számlát adok a honap végén.. inkább partneri viszony mint távmunka és még mindig olcsobb minda ugyan ezt a könyvelö csinálja..

nem tudom hogy otthon Mo. hogy müködik itt viszont nagyon jól ha lenne kedvem meg több idöm ennek a dupláját is megcsinálhatnám.. vagy nagyobb vállakozó kedvem és alkalmazotakkal.. de annyira nem szeretném magam lekötni elég ez nekem..

21. manianyu (válaszként erre: 20. - °°°Bibie°°°)
2011. febr. 24. 19:38
úgy veszem észre, hogy a itthon félnek távmunkásokat foglalkoztatni sajnos...
2011. febr. 24. 17:46

sziasztok!

kérdésedre válaszolok Manianyu! én a könyvelési részét készitem elö a könyvelönek adótanácsadonak.. 8 cégel van munkaviszonyom én helybe megyek.. naponta két céget ügyintézek..

hogy.. hogyan szereztem? a legjobb reklám a szájról - szájra propagand..

2011. febr. 24. 09:03
Már elkészült a 3. rész is... :-)
18. manianyu (válaszként erre: 17. - °°°Bibie°°°)
2011. febr. 24. 06:28

Szia!

Írnál pár sorban a tapasztalataidról?

Milyen munkák vannak? Hogy szerzed az ügyfeleket?

2011. febr. 24. 01:56
sziasztok évek ota ezt csinálom.. igaz nem magyarban hanem külföldön..
2011. febr. 24. 01:43
Olvaslak lelkesen ... most átmászok lassan a blogodra is :))
2011. febr. 23. 18:20
Sziasztok! Én hivatalban dolgozom, érdeklődve figyelem a tapasztalataidat. Dicséretes, hogy megosztod velünk!
2011. febr. 23. 15:50

Az előző részből kimaradt az egyik legfontosabb dolog, mégpedig az elképzelés arról, hogy milyen munkát szeretnél végezni (telefonügyelet, gépelés, ügyvitel, szervezés, pénzügy, könyvelés...)


Érdekel még valakit, hogy mi következik, vagy ne strapáljam magam?

Nna mindegy, leírom, és közzéteszem a blogomon (tavmunkakereso)...

2011. febr. 22. 08:05

Örülök, ha lelkesek vagytok, de azért álljunk a realitások talaján.

Nem kapkodnak értünk a munkáltatók...

Én mindenkinek drukkolok, hogy sikerüljön, és nem tartom meg magamnak az információkat, íme az ígért anyag első része:


Nézzük, hogy milyen alapvető feltételei vannak a munkavégzésnek:


1. Gyakorlat

Nem árt, ha pár éves irodai gyakorlatod van, melyet titkárnőként, asszisztensként, vagy ügyintézőként szereztél.

Ez feltételezi, hogy:

-10 ujjal gépelsz,

ismered a számítógépes irodai alkalmazásokat (min. Word, Excel),

-tudod használni a faxot,

-a fénymásolót,

-nem ijedsz meg, ha megcsörren a telefon,

-ha kapsz egy emailt,

-tudod az iratokat rendszerezni,

-vagy megfogalmazni egy levelet.


2. Szükséges eszközök

-számítógép a megfelelő irodai szoftverekkel,

-telefon és lehetőség szerint fax,

-megfelelően gyors internet,

-többfunkciós nyomtató (fénymásoló, szkenner, esetleg fax).


3. Megfelelő körülmények

Akár főállásban otthon, akár másodállásban (és csak délután otthon) végzed a munkát, szükséged van egy saját kuckóra, amely lehet egy külön szoba, vagy a szoba egyik sarka (nálunk az utóbbi van).

Itt kell egy íróasztal, irattartó polc, hely a számítógépnek, telefonnak, nyomtatónak, kellenek irodaszerek.


4. Személyi kompetencia

-tudj önállóan dolgozni, ne másoktól várd, hogy megmondják mit tegyél

-tudj dönteni

-a feladatot pontosan és lehetőleg gyorsan végezd el

-légy diszkrét

-tudj folyamatban gondolkodni

-ne vessz el a részletekben

-légy magabiztos (legalábbis annak mutasd magad... :-))

-tudd magad menedzselni.


5. Jó ha van... (ezt a következő részben fejtem ki)

-egy bemutatkozó oldalad (az enyém: webtitkarsag.blog.hu)

-némi online marketing ismereted (vagy ismersz valakit akinek van)

-szórólapod, névjegykártyád

-nagy ismeretségi köröd, vagy "támogatód", aki tud ajánlani

-ha GYES mellett dolgoznál, támogató családod.


A következő részt holnap várjátok... :-)

2011. febr. 22. 07:36

Sziasztok!

Ez fantasztikus, nagyon sok jól képzett de elhelyezkedni nem tudó kisgyerekes anyukának - nekem is -- megoldás lehetne!!!

izgatottan várom az anyagot!!!

2011. febr. 21. 19:05

Szia!

Olvastalak, és repesve várom az anyagot :))

2011. febr. 21. 16:31

Nem feltétlenül kell számlaképesnek lenni.

Én kiváltottam (mondjuk nem csak ezt tervezem csinálni), ha csak ezzel foglalkoznék, megvárnám az első megbízást, és ha nem mennének bele, hogy megbízási szerződéssel csinálnjam, akkor egy vállalkozói kiváltása online szinte azonnal megvan és egy filléredbe sem kerül...

9. 388b941089 (válaszként erre: 8. - Manianyu)
2011. febr. 21. 15:28
igen, ez jogos, viszont a megbízottnak számlaképesnek kell lennie...magánszeméllyel nem nagyon szoktak szerződni. :) vagy mégis?
8. manianyu (válaszként erre: 6. - 388b941089)
2011. febr. 21. 15:16
nem feltétlenül kell vállalkozói hozzá, megbízási szerződéssel is lehet csinálni...
7. 388b941089 (válaszként erre: 5. - Manianyu)
2011. febr. 21. 14:26
köszi
6. 388b941089 (válaszként erre: 3. - Manianyu)
2011. febr. 21. 14:25

köszönöm!

Természetesen az irodai eszközök rendelkezésemre állnak. Remélhetőleg már gyakorlatom is van, hiszen 4 éve dolgozom jogi asszisztensi munkakörben.

Úgy gondoltam, h esetleg a napközbeni munka mellett is tudnám csinálni, de igen sajnos tisztában vagyok azzal, hogy ez még nagyon újkeletű dolog itt nálunk.


Csakis vállalkozóival lehet ezt csinálni igaz?

Előre is köszi

2011. febr. 21. 14:11
Sziasztok! Mivel többen érdeklődtetek már felőle, lassan elkészül ezzel kapcsolatban egy anyag. Holnap nézzetek vissza, addigra meglesz...
2011. febr. 21. 12:22

Szia!

Engem is érdekel a téma. Hol lehet ennek utánanézni? Hogy lehet elkezdeni....

3. manianyu (válaszként erre: 2. - 388b941089)
2011. febr. 20. 22:06

Szia!

Mindenekelőtt a megfelelő felszerelés kell hozzá (sz.gép, irodai szoftverek, telefon/fax) na meg egy kis gyakorlat sem árt...

Jó, ha van bemutatkozó oldalad, és nagy ismeretségi köröd, akik ajánlhatnak közvetlen módon...

Ha állandó munka mellett csinálnád, akkor napközbeni munkát szűkösen vállalhatsz, és van amit egyáltalán nem, pl. telefonügyelet (persze attól is függ, hogy mit dolgozol napközben).

Ne számíts gyors meggazdagodásra, mivel még nem igazán kapkodnak utánunk sajnos...

Írd le, hogy mi érdekel, szívesen válaszolok rá (akár emailben is). :-)

2011. febr. 20. 20:24

Szia!

Engem nagyon foglalkoztat ez a téma, nagyon szívesen csinálnám is az állandó munkám mellett, de azt se tudom merre induljak....:)

tudnál adni pár tippet?:)

2011. febr. 20. 16:08
Bár már Magyarországon is egyre többen kínálnak virtuális (on-line, web) asszisztensi, titkársági szolgáltatást, itthon még nincs nagy keletje.
Ennek oka valószínűleg nem más, minthogy jellemzően félünk a megszokottól eltérő, újdonságnak számító dolgokat kipróbálni.

Ugrás a teljes írásra: A virtuális asszisztencia bemutatása

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook