Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » A Revalidtól nem csak a haj nő, hanem a szőr is? fórum

A Revalidtól nem csak a haj nő, hanem a szőr is? (beszélgetős fórum)


11. 5e48d37001 (válaszként erre: 1. - e369fc680d)
2012. júl. 18. 06:39

Mivel a nők haja általában a hormonoktól hullik,sokszor ezzel párhuzamosan a szőrzet meg ugyanettől erősödik. Egészen pontosan a tesztoszteron melléktermékétől a DHT hormontól.

Mivel ezt nem tudják,ráfogják a hajvédő vitaminokra,hogy ettől erősödik a szőrzet.

Pedig sajnos teljesen kizárt.

A revalid egy nagyon elavult készítmény a 80-as élvekben fejlesztették ki,gyakorlatilag semmit nem ér.

ettől már csak jobbak vannak: Forcapil,Biovanne plusz,Hair Clinic.

10. 8e9170fe09 (válaszként erre: 1. - e369fc680d)
2012. júl. 17. 21:33
Feltételezem hogy a kapszula nem tud különbséget tenni a kettő közt...
2012. júl. 17. 20:01
Még a haj sem!!
2012. júl. 17. 18:01
Én is szedtem pár éve, de semmilyen mellékhatásom nem volt. Nem sokat ért amúgy. Legalábbis nekem...
7. 937a2a883a (válaszként erre: 1. - e369fc680d)
2012. júl. 17. 15:55
Nekem 2 barátnőm is szedte és mindegyik erősen szőrösödött tőle.Sőt,még elkezdtek hízni is,így abba is hagyták.
2012. júl. 17. 15:34

Megemeli a savszintet. Vigyázz a gyomrodra, ha belekezdesz. Nekem abba kellett hagynom, úgy fájt a gyomrom.


Amit tudok javasolni, az az emu olajos sampon, és a levendula balzsam.


Az orvosi hátteret is meg kell nézni, lehet-e eü oka. (Vashiány, Vitaminhiány, Bélprobléma-felszívódási zavar, stressz, pajzsmirigy, PCOS, D vitamin hiány, gyógyszerek, pl savlekötő, Laktóz intolerancia)

2012. júl. 17. 15:30
Nekem csak a hajam jött rendbe tőle.
4. Aquatica (válaszként erre: 1. - e369fc680d)
2012. júl. 17. 15:28
az egyik családi barátunknak a mája fájt tőle , többet ártott, mint használt :P. szerintem nem ez a legjobb hajnövesztő tabletta
2012. júl. 17. 15:16
Szerintem ez egyéntől függ. Én is olvastam már, hogy egyeseknek nem csak a haja erősödött tőle...
2012. júl. 17. 15:13
Én hosszabb ideig szedtem, semmi ilyet nem tapasztaltam...
2012. júl. 17. 15:12

Sziasztok!

Elkezdeném szedni,és több helyen olvastam,hogy ettől nem csak a haj nő,hanem a szőr is mindenhol...Ez azt jelenti,hogy mondjuk arcon,meg karon meg mindenhol?Ez mennyire vészes?


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook