Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » A Revalid tényleg hízlal? én most szeretném elkezdeni szedni! merjem vagy ne? fórum

A Revalid tényleg hízlal? én most szeretném elkezdeni szedni! merjem vagy ne? (tudásbázis kérdés)


1 2 3
2014. márc. 29. 19:05
Azért hízlal(hat) mert B vitamin van benne és az étvágyat csinál.
2014. márc. 28. 21:57
Szedd nyugodtan, szép leszel tőle! Nem hízlal. Illetve inkább úgy kérdezném: melyik vitamin nem hízlal? Hisz mindegyik, de meg sem kell említeni, olyan kis mértékben.
2014. márc. 27. 18:23
Én nem híztam és más problémám sem volt tőle(szerencsére!) viszont nem hullott a hajam, nőt is és erősödött is! :) Egyébként van 40db amit már nem tervezek beszedni, szóval ha valakit érdekelne eladnám! :) 
2014. márc. 10. 19:41

Sok helyen olvastam hogy rengetegen abbahagyták a Revalid szedését már az első próbálkozás után, mert olyan savat csinált nekik, meg fájt a gyomruk tőle hogy nem bírták.

Mikor először szedtem Revalidot, nekem is megvolt ez a probléma, de nagyon hamar orvosolni tudtam.

A titka az, ami amúgy a dobozon is rajta van, hogy enni kell rá! Ha csak egy almát eszel meg, az is elég, de enni kell rá vagy közben mindenképpen. Én ha pl. éhgyomorra veszek be 1 szemet, 10 percen belül ennem kell rá különben hányok rögtön mint a lakodalmas kutya. Szinte érzem ilyenkor a pillanatot, amikor szétpukkan a kapszula a gyomromban és rögtön felforgat odabennt mindent. De ha harapok rá valamit, semmi gondom a világon!

2013. aug. 4. 19:36
A revalid jo hajhullás ellen is? Vagy tudtok esetleg valami más vitamint?
2013. febr. 20. 20:34
Ha mást nem eszel mellette, akkor még fogyaszt is. :D
2013. febr. 20. 18:38
Nem hízlal! És nagyon jó!
2013. febr. 20. 18:28

Nem tapasztaltam hízást, időszakonként nem árt egy kúrát végigcsinálni.

Nincs köze szerintem az étvágyhoz.

2013. febr. 20. 14:53
Én szedtem 3 hónapig,napi 1 kapszulát. (Érdemes végig csinálni vele egy kúrát,mert sokan ott rontják el,hogy már 2-3 hét után eredményt akarnak,aztán ha mégsem,be is fejezik,nem jó a termék,stb.)Csak jót tudok róla mondani,a hajam dúsabb,erősebb lett,és rengeteget nőtt.Személy szerint nem volt semmilyen érezhető mellékhatása.Nálam az igazán érezhető/látványos változás 2 hónap múlva kezdett el látszódni.Azt azért még hozzá teszem,hogy sampont is váltottam, a Helia D Regenero-ját használom azóta.
2013. jan. 17. 17:55
Én is szedtem 3 hónapig, nem híztam tőle, de nem is használt semmit
55. Bibi25
2012. okt. 18. 08:39
En nem hiztam tole, viszont nem is segitett semmit.
2012. okt. 10. 20:14
Magától a bogyótól nem hízol. Viszont egyes vitaminok, éhségérzetet váltanak ki és észrevétlenül többet eszik az ember. Na így lehet hízni.
2011. márc. 1. 09:42
Ejnye, gyűlik a konkurencia, nem hittem volna, hogy ennyien pályáznak a Hajtündér címre:) Bár ki az a lány, aki ne akarna haj szépségversenyt nyerni?
2011. márc. 1. 06:47

Üdv. Mindenkinek, új vagyok a Hoxán!:)

Én a Revalidtól (és minden más Szépséggyógyszertől) híztam. Van tonikja is,ilyen apró ampullák, ha nem akarod belülről kúrálni magad. Azt én is próbáltam, hatásos.

2011. febr. 16. 20:45
Nekem is hányingerem volt tőle, de rájöttem,hogy csak étkezés után szabad bevenni és akkor minden rendben! Sokkal gyorsabban nőtt a hajam abban az időszakban amikor szedtem...
50. mkjudit (válaszként erre: 49. - Mkjudit)
2011. febr. 16. 17:36
Most nézem mennyire aktuális a válaszom,de hátha valaki másnak még jól jön!:-)
49. mkjudit (válaszként erre: 4. - Pozsonyivicky)
2011. febr. 16. 17:25
Én ahányszor elkezdtem szedni rettenetes hányingerem volt tőle,és tele volt a lábam kiütésekkel,mintha szúnyogok csipkedtek volna össze ,viszketett is rendesen,szétvakartam a lábam...Allergiás voltam rá.A forcapil-lal ugyanígy jártam,az is hajhullás elleni készítmény.
2011. febr. 16. 12:32
Én nem híztam meg tőle, és én esküszöm a Revalidra. Ráadásul most indítottak egy hajszépségversenyt, amin el is indulok szerintem… :)
2010. febr. 4. 17:33
Sziasztok!Most szeretném elkezdeni szedni a Revalidot, bár nekem hajhullással nincs gondom nemazért....de nagyon szeretném megnöveszteni a hajam! a körmeimnek sem ártana egy kis vitamin de a hajam a fő célpont. kb mennyi idő után indul be a hajnövekedés? és milyen gyorsan nő, kb hány centit egy hónapba? köszi
2010. jan. 21. 15:03
Nem hízlal, én napi 3x2 szemet ettem 1 hónapig, majd 3x1 szemet 2 hónapig. Nagyon jól megerősödött a hajam.
2010. jan. 21. 14:37
Most szeretném elkezdeni szedni a Revalidot, mert az utóbbi időben nagyon hullik a hajam. Napi hány szemet kell bevenni? Elég egy vagy a kezdetén többet? Előre is köszike a választ annak aki szedte már...
2010. jan. 7. 21:47
Már lassan két hónapja nem szedem és már nem hullik a hajam csak ami normális!
43. simple
2009. nov. 30. 09:59
Én sem híztam tőle, viszont nem is történt nálam más sem.
2009. nov. 30. 08:42
Sziasztok! Én is szedtem. Nem híztam tőle, de a hajam sem lett jobb, sőt elkezdett hullani sokkal jobban mint előtte. Ez miért lehet? Csak egy hónapig szedtem, nem merem tovább szedni mert félek hogy elfogy a hajam!
2009. nov. 2. 17:19
Sziasztok!Én nem is híztam,nem is fogytam tőle.A hajhullásom megállt,a körmeim erősebbek lettek.Ajánlani tudom mindenkinek.Mellékhatás semmi.
2009. szept. 3. 16:01
Attól hízunk amit megeszünk. Én is szedem. "B" vitaminokat tartalmaz, ezért csinálhat étvágyat, de mint mindennél erre is oda kell figyelni, és ha nem száll el az ember a zabálással, akkor szerintem nem fog hízni.
2009. szept. 3. 14:06
Én sajnos híztam tőle:S Legalábbis feltételezem, hogy a revalidtól, mert 5kg-mal kevesebb voltam mikor elkezdtem, és miután abbahagytam lement az az 5kg. A körmöm viszont úgy nőtt, mint a gomba...
38. zumbi (válaszként erre: 3. - Csókica)
2009. júl. 30. 09:36
AZ arcüreged a vitamitól fájt? Tudod h miért? Talán vmilyen vitamin nagyobb adagban került a szervezetedben, mint amennyire szükséged lett volna, ez váltott volna ki ilyesmit? Mert nekem néha fáj az arcüregem, jobban mondva nyilallik bele az arccsontomba, még nem jöttem rá h mitől van, gonmdoltam vmi vitamihiányra, meg a szememet is okolom, még nem sikerült rájönnöm
2009. júl. 30. 08:59
hát tényleg el sem kellett volna kezdenem...csak 4 szemet vettem be és olyan hányingerem van hogy az hihetetlen...
2009. júl. 27. 21:54
lehet hogy el sem kéne kezdenem mert 1000 % hogy nem fog használni...
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook