Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? (beszélgetés)
Hát látod:)
Az ilyen emberek lábon hordják ki az agyhalált. És még jelentget sunyi módon telefonon.
Nem. Ha az utánad jövővel is bunkó - jelentsen bármit - akkor rendben lett volna?
De te csináltál hülyeséget.
Én neked adok igazat. Mivel ő van a munkahelyén, ő kap pénzt érte, felelősségtudóan kell dolgozzon és kedves kell legyen a vásárlókkal. Én így cselekedtem mindig, amikor főiskolás koromban keleltt dolgoznom különböző helyeken, köztük boltokban is. Ha valaki ennek ellenére beszólt, hogy felhívja magára a figyelmet, többnyire nők, akkor is hallgattam és nem szóltam vissza semmit. Ilyen ritka esetben történt, mert én kedves voltam mindenkivel és segítettem.
De ha most az üzletekben, mivel itt most erről van szó, bármelyik kiszolgáló bunkó, azonnal írok a panaszkönyvbe, méghozzá a borítóra, mert kitépik a lapokat szokás szerint. Akkor is szoktam hívni őket, ha nincsenek a kasszánál vagy pakolnak a húsrészlegen, baklavásnál öt percnél hosszabb ideig, mióta várok. Megjegyzem ők nem áruhordók. Ilyenkor mindig az a válasz, hogy dolguk volt és szeletelniük kellett vagy pakolni, címkézni. Erre én azt felelem, hogy nem így van, mert első a vevő és aztán a pakolás. AMmikor láttam rám várnak, én mentem azonnal azalatt a két hónap során, amíg árúházban dolgoztam egy nagyvárosban. Mert én ráérek az árúval akkor is, amikor éppen nincs senki. Ez a szabály, itt nem arról van szó, hogy melyikünknek van igaza, hanem igazodni kell a szabályokhoz. Eddig csak akkor írtam a panaszkönyvbe, ha bunkón válaszolt valaki és vitatkozott, habár nem neki volt igaza.
Azt írtad nem volt feltüntetve, hogy külön zacskóba kell rakni a zöldségeket. Így neked van igazad. Amikor vásárolok az ilyen nagyobb darabosokat, mint a gránátalma, a narancs, mangó -nem teszem zacskóba egyiket sem, mert úgysem hull ki. Az megy zacskóba, ami kicsi vagy sok van. Ha a mérlegen le van mérve és címkézve mind, akkor akár mehet az egész egy zacskóba is, melyre a címkék rá vannak ragasztva.
"Sehol nincs kiírva, hogy kérjük, mindent külön tegyenek zacskóba."
Tényleg?!
Atyaég! Az sincs, hogy ne sz.rjunk az üzlet közepébe.
De érted?! Nincs kiírva ezért letolod a gatyád és...
A felettest telefonon hívni pont, hogy elegánsabb, mint a helyszínen balhézno, ami miatt fenntartom a munka menetét.
A felettes nekem adott igazat, mert én nem tudhatom, hogy mit hogy mérnek ők. Sehol nincs kiírva, hogy kérjük, mindent külön tegyenek zacskóba. A másik ugyanilyen üzletláncbeli boltban érdekes módon soha nem bántott meg semelyik kasszás. Ők tudnak viselkedni. Ez a nő életunt és bunkó, már bocs a kifejezésért és más miatt is rámförmedt már ezen kívül, korábban.
A felettes bocsánatot kért és amúgy szeretne belőle nagyobb ügyet, mert valószínűleg más gondok is akadhatnak vele.
És ki tudja, lehet akkor is valami hasonló szitu volt.
Menjen önkiszolgálópénztárhoz! Az nem néz csúnyán, nem pofázik.
Konkrétan mivel húzott fel?
Ma 20 percig járkáltam a DM-ben, nem találtam amit kerestem. Mikor végre megláttam egy eladót, úgy megörültem, hogy el is felejtettem a 20 percet.
Manapság minden pénztár be van kamerázva.
Tök jogos volt a pénztáros reakciója.
Amit azok a szegények nap mint nap átélhetnek, le a kalappal előttük.
Van még hova fejlődnöd!
Végig olvasva, már más a gyerek fekvése.
Egyértelmű hogy sajnos te voltál a hibás ez ügyben. Tudjuk hogy az áru fajtákat külön méri a pénztáros mert nem egyezik az áruk és más a kódjuk is. Ezek tudtatában te 1 zacskóba tettél 2 féle zöldséget, ráadásul az olcsóbb zöldséget mondtad hogy van a zacskóban. Nem mentség hogy a másikat elfelejtetted, viszont sorozatos vétség amit tettél és még neked áll feljebb.
Ráadásul sajnos nem te vagy az egyetlen aki a pénztáros munkáját nehezíti, nem csoda hogy kissé ingerült lett mikor ezt csinálod.
Megértem hogy név nélkül nyitottad a fórumot, a helyedben én is elbujdokolnék.
Rátapintottál a lényegre...
Legközelebb ha kiflit kérsz, mondj zsemlét, az a dolga, hogy találja ki.
Kedves fórumnyitó...a pénztárhoz szétválogatott árut illik vinni..ha rosszindulatú lett volna a pénztáros, akkor rendészt hív, hogy lopni akartál..
...aztán panaszt-tenni marhára nem illik telefonon..-ott helyben a főnönél kell, akinek mélyen a szemébe nézve elmondod a panaszod...akkor ő behívja a pénztárost egyeztetésre..-
asszem téged sem az eszedért szeretnek
További ajánlott fórumok:
- Kinek, hogy köszön a 3-4 éves gyereke, mondjuk egy pénztárosnak, ha épp odaérünk? Köszön egyáltalán?
- Miért állítják meg mindig a pénztárosok a szalagot?
- Szerintetek mennyit lehet keresni Pesten A Tescoban pénztárosként?
- Ki volt már tesztíráson Cora áruházban? Milyen feladatok vannak? Holnap reggel 10-re megyek tesztet írni. Pénztárosi állásra hívtak.
- Tescoban diákmunka pénztárosként...
- Mitől függ, hogy a Sparban a pénztáros ad-e 20%-os kuponokat vagy nem?