Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? fórum

Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? (beszélgetés)


1 2 3 4
39. liliom10 (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 06:02
Ha feledékeny vagy, ne tegyél többfélét egy zacskóba ! Szólhattál volna, hogy retek és cékla van benne ! Miért nem segíted a pénztáros munkáját ? Bele gondoltál már, milyen fárasztó ott lenni X órát a kasszánál, és minden pillanatban koncentrálni, elviselni az empátia nélküli, hisztis vevőket ( is) ? Beülhetnél a helyére egy napra !
nov. 10. 05:51
Tettem már én is egy zacskóba többfélét, ha egyféléből keveset vettem.Pl. két sárgarépa, mérlegre, leméren, cimkézem, zacskóba, utána két petr.gyökér , mérlegre, lemérem, cimkézem, stb. A zacskóra nem teszek cimkét. A pénztárosnak szólok, hogy többféle van a zacskóban.Még sosem volt probléma. (Vagy : mindegyik zöldség cimkéjét ráragasztom a zacskóra).
37. hajnallányka (válaszként erre: 24. - Enissa)
nov. 10. 04:59
Nem tudjuk tényleg, de itt a többség alapból a fi-t hibáztatja. Nálunk is rakják egy zacskóba a vevők a különböző zöldségeket-gyümölcsöket. Kiveszem külön lemérem vagy ütöm a kódot. Néha többféle kiflit vagy zsemlét is egybe rakják a vevők.
36. semleges (válaszként erre: 34. - Globus)
nov. 9. 23:11

Hát látod:)

Az ilyen emberek lábon hordják ki az agyhalált. És még jelentget sunyi módon telefonon.

35. timycat (válaszként erre: 34. - Globus)
nov. 9. 23:10
Hamupipőke 😜 úgy látszik ott sem a mostoha volt gonosz
34. globus (válaszként erre: 29. - Semleges)
nov. 9. 23:04
Na de tényleg, hogy van ez? Ha egy zacskóba teszi tag a gesztenyét és pisztáciát, mert nincs kiírva, akkor a pénztáros szétválogat?
33. timycat (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 23:02

Nem. Ha az utánad jövővel is bunkó - jelentsen bármit - akkor rendben lett volna?


De te csináltál hülyeséget.

32. Ruslan (válaszként erre: 26. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 23:01

Én neked adok igazat. Mivel ő van a munkahelyén, ő kap pénzt érte, felelősségtudóan kell dolgozzon és kedves kell legyen a vásárlókkal. Én így cselekedtem mindig, amikor főiskolás koromban keleltt dolgoznom különböző helyeken, köztük boltokban is. Ha valaki ennek ellenére beszólt, hogy felhívja magára a figyelmet, többnyire nők, akkor is hallgattam és nem szóltam vissza semmit. Ilyen ritka esetben történt, mert én kedves voltam mindenkivel és segítettem.


De ha most az üzletekben, mivel itt most erről van szó, bármelyik kiszolgáló bunkó, azonnal írok a panaszkönyvbe, méghozzá a borítóra, mert kitépik a lapokat szokás szerint. Akkor is szoktam hívni őket, ha nincsenek a kasszánál vagy pakolnak a húsrészlegen, baklavásnál öt percnél hosszabb ideig, mióta várok. Megjegyzem ők nem áruhordók. Ilyenkor mindig az a válasz, hogy dolguk volt és szeletelniük kellett vagy pakolni, címkézni. Erre én azt felelem, hogy nem így van, mert első a vevő és aztán a pakolás. AMmikor láttam rám várnak, én mentem azonnal azalatt a két hónap során, amíg árúházban dolgoztam egy nagyvárosban. Mert én ráérek az árúval akkor is, amikor éppen nincs senki. Ez a szabály, itt nem arról van szó, hogy melyikünknek van igaza, hanem igazodni kell a szabályokhoz. Eddig csak akkor írtam a panaszkönyvbe, ha bunkón válaszolt valaki és vitatkozott, habár nem neki volt igaza.


Azt írtad nem volt feltüntetve, hogy külön zacskóba kell rakni a zöldségeket. Így neked van igazad. Amikor vásárolok az ilyen nagyobb darabosokat, mint a gránátalma, a narancs, mangó -nem teszem zacskóba egyiket sem, mert úgysem hull ki. Az megy zacskóba, ami kicsi vagy sok van. Ha a mérlegen le van mérve és címkézve mind, akkor akár mehet az egész egy zacskóba is, melyre a címkék rá vannak ragasztva.

31. Böce (válaszként erre: 26. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 22:57
Nincs igazad. Aki nem segghülye,az tudja,hogy különböző súlyú és kódú termékeket nem lehet egyben mérni és blokkolni. Te is tudod, csak be akartad mószerolni a pénztárost, mert nem szimpi neked.
30. semleges (válaszként erre: 26. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 22:54

"Sehol nincs kiírva, hogy kérjük, mindent külön tegyenek zacskóba."


Tényleg?!


Atyaég! Az sincs, hogy ne sz.rjunk az üzlet közepébe.

De érted?! Nincs kiírva ezért letolod a gatyád és...

nov. 9. 22:49
Nekem eszembe se jutna egybe tenni a retket és a céklát. Más ára van. Hogy mérje le?
nov. 9. 22:32
Bocs,de minden értelmes ember tudja,hogy külön zacskóba tesszük az árut.
nov. 9. 22:25
Ja és nem tartottam fel senkit, egy ember volt mögöttem.
nov. 9. 22:23

A felettest telefonon hívni pont, hogy elegánsabb, mint a helyszínen balhézno, ami miatt fenntartom a munka menetét.

A felettes nekem adott igazat, mert én nem tudhatom, hogy mit hogy mérnek ők. Sehol nincs kiírva, hogy kérjük, mindent külön tegyenek zacskóba. A másik ugyanilyen üzletláncbeli boltban érdekes módon soha nem bántott meg semelyik kasszás. Ők tudnak viselkedni. Ez a nő életunt és bunkó, már bocs a kifejezésért és más miatt is rámförmedt már ezen kívül, korábban.

A felettes bocsánatot kért és amúgy szeretne belőle nagyobb ügyet, mert valószínűleg más gondok is akadhatnak vele.

nov. 9. 20:58
Vannak akik mindenért panaszt tesznek vannak akik elengedik és nem foglalkoznak ilyen felesleges dolgokkal. Ha te ettől jobban érzed magad... mit számít más mit gondol?
24. Enissa (válaszként erre: 23. - Hajnallányka)
nov. 9. 20:14

És ki tudja, lehet akkor is valami hasonló szitu volt.

Menjen önkiszolgálópénztárhoz! Az nem néz csúnyán, nem pofázik.

23. hajnallányka (válaszként erre: 19. - 55Judit)
nov. 9. 20:07
Lehet túlzottt volt a fórumindító reakciója.Viszont írta hogy már máskor is viselkedett így vele.
22. fincsi5 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 20:05

Konkrétan mivel húzott fel?


Ma 20 percig járkáltam a DM-ben, nem találtam amit kerestem. Mikor végre megláttam egy eladót, úgy megörültem, hogy el is felejtettem a 20 percet.

21. Enissa (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 17:49
Gratulálok! Remélem megveregetted a vállad!
nov. 9. 17:46
Okt. 31-én bementem a gyerekekkel egy pékségbe. Előttem egy idős nő kenyeret vásárolt, kiválasztotta, leszeleteltette, azt ugye automatikusan lezárják. Mivel a kenyér akkor sült ki, bepárásodott a zacskó. A nő fizetés után közölte, -a lehető legbunkóbb stílusban- hogy ez a kenyér sületlen, ott nyomkodta, meg szóvá tette hogy nedves! Elment, kibontotta és visszavitte. Komolyan mondom, ami ott lezajlott előttem, örültem hogy nem emberekkel kell foglalkoznom, én tuti a fejéhez vágtam volna! Az eladó nő arcán láttam hogy legszívesebben ő is, ugyanakkor a nő felé segítőkészen állt. És aznap ki tudja még hány ilyen esete volt....
19. 55Judit (válaszként erre: 17. - Hajnallányka)
nov. 9. 17:37
Meg kell néznie, de nem különválogatnia azt amiket a kedves vevő egyberak. Ne akadályozzuk a pénztáros munkáját! Őt is bosszantja, és a sorban állókat is hogy nem tud gördülékenyen dolgozni.
nov. 9. 17:32

Manapság minden pénztár be van kamerázva.


Tök jogos volt a pénztáros reakciója.


Amit azok a szegények nap mint nap átélhetnek, le a kalappal előttük.


Van még hova fejlődnöd!

17. hajnallányka (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 17:29
Az eladónak meg kell néznie mi van a zacskóban , mondom ezt szakmabeliként,lehet rossz napja volt.Azért megemlítem pont én jártam úgy egy helyen ,hogy flegma volt a csaj és alig akarta letenni a telefont amikor bementem.Ez már kétszer előfordult,mivel járok a másik üzletükbe én is szóvátettem a dolgot.
nov. 9. 17:27

Végig olvasva, már más a gyerek fekvése.


Egyértelmű hogy sajnos te voltál a hibás ez ügyben. Tudjuk hogy az áru fajtákat külön méri a pénztáros mert nem egyezik az áruk és más a kódjuk is. Ezek tudtatában te 1 zacskóba tettél 2 féle zöldséget, ráadásul az olcsóbb zöldséget mondtad hogy van a zacskóban. Nem mentség hogy a másikat elfelejtetted, viszont sorozatos vétség amit tettél és még neked áll feljebb.

Ráadásul sajnos nem te vagy az egyetlen aki a pénztáros munkáját nehezíti, nem csoda hogy kissé ingerült lett mikor ezt csinálod.


Megértem hogy név nélkül nyitottad a fórumot, a helyedben én is elbujdokolnék.

15. Piroska52 (válaszként erre: 10. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 17:13
Igen, te vagy.
nov. 9. 17:06
Nem kellett volna flegmáznia, de nem túl intelligens viselkedés bemószerolni, miközben az egész abból eredt, hogy te sem figyeltél oda.
13. globus (válaszként erre: 12. - Banános Zselé)
nov. 9. 16:56

Rátapintottál a lényegre...

Legközelebb ha kiflit kérsz, mondj zsemlét, az a dolga, hogy találja ki.

12. Banános Zselé (válaszként erre: 9. - Globus)
nov. 9. 16:49
miért pénztáros nem látja hogy van benne cékla is?
11. apeeng (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 9. 16:42

Kedves fórumnyitó...a pénztárhoz szétválogatott árut illik vinni..ha rosszindulatú lett volna a pénztáros, akkor rendészt hív, hogy lopni akartál..

...aztán panaszt-tenni marhára nem illik telefonon..-ott helyben a főnönél kell, akinek mélyen a szemébe nézve elmondod a panaszod...akkor ő behívja a pénztárost egyeztetésre..-


asszem téged sem az eszedért szeretnek

nov. 9. 16:31
Kérdezte:-ez retek? Válaszoltam, igen. Viszont a másikat elfelejtettem mondani, ezért berágott. Kiderítitek,h én vagyok a hibás?!
1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook