Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? fórum

Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? (beszélgetés)


1 2 3 4
nov. 11. 09:09
Szomorú, hogy ennyi frusztrált vevő és pénztáros van, akik kölcsönösen egymáson töltik ki a feszültségüket.
68. globus (válaszként erre: 56. - Birebora)
nov. 10. 14:56

Olyan helyen tökéletes, ahol a mérés korábban történik, a pultnál. Akkor már vonalkódokkal mész pénztárhoz.

Esetleg még, ha nem lemérős, hanem darabáras.

67. michelle.r (válaszként erre: 56. - Birebora)
nov. 10. 14:28
Teljesen egyszerű neki. Főleg a péksütiket szoktam, és leginkább akkor, amikor nincs kicsi. Kinyomtatom a címkéket, felragasztom, a még sík zacskóra, hogy jól olvasható legyen, aztán belerakom, amit vásárolok. Egy oldalra ragasztom, hogy biztosan észre vegye, de szólni is szoktam. Még senki nem harapta le a fejem.
66. michelle.r (válaszként erre: 57. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 14:24
Nem. Én is így szoktam. De előre szólok, hogy két címke van rajta, mert kétféle termék van benne. Valami furcsa módon még soha egyetlen pénztáros sem durcizott emiatt.
nov. 10. 12:10
Ezeket zacskó nélkül is meg lehet venni.Mérés,fizetés után teszed be tasakba és nincs probléma.
64. globus (válaszként erre: 63. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 12:05
Válaszd a másik pénztárt, biztosan van.
63. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 62. - Enissa)
nov. 10. 11:36
Ha lesznek, akkor majd igen. Ez az a tipikus nő, aki csak a gyerekeimre néz, tüntetőleg csak hozzájuk szokott beszélni, engem levegőnek szokott nézni. Amikor a kártyával, amit használunk ebben az üzletben, valamit nem azonnal tudtam, szintén bántóan türelmetlen volt velem. Túl sok jót bem tudok róla sajnos mondani.
62. Enissa
nov. 10. 11:34
FI, még mindig kíváncsi vagyok a pozitív tapasztalatidat is megosztod a főnökével?
61. Enissa (válaszként erre: 55. - Globus)
nov. 10. 11:32
Elsüllyedni nem kellett volna, de bocsánatot kellett volna kérni minimum.
60. Enissa (válaszként erre: 56. - Birebora)
nov. 10. 11:31

Az édeset, sósat szoktam egybe tenni, mert átlátszó a zacskó, látja mi van benne, ezeket nem kell mérni.

Előre szólok így is, hogy pl. 3 ilyen, 2 db olyan kifli van benne.

Sosem morogtak még.

59. Enissa (válaszként erre: 57. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 11:28

Azt én úgy oldom meg,ha elfelejtek zacskót vinni, hogy a pénztárig egybeteszem, a szalagra meg külön rakom ki, hiszen egyértelmű neki külön kell mérni. Nem kell ehhez egyetemet sem végezni.

Megteheted azt is, sosem morogtak még érte, hogy üres dobozba teszem, amiben már nincs árú.

58. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 55. - Globus)
nov. 10. 11:26
Így van, ezt elmondtam a főnökének, de ő azt mondta, nem az én hibám, mert a kasszás feladata kezelni az egészet, nem bánthatja a vevőt, mert neki kell megnézni mindent. *** Igen, segíthetjük a kasszást, de a kasszás kötelessége normálisan viselkedni a vevővel és nem fanyalogni, udvariatlankodni és ráncigálni bármit.
nov. 10. 11:23
Egyetlen embernek jutott eszébe csak a hozzászólók közül, hogy mekkora pazarlás két db feketeretekért és két darab cékláért külön zacskókat feláldozni.
nov. 10. 11:08

Eszembe nem jutna különféléket egybe tenni. Még pékárut sem. És nem, nem azért mert én olyan faszacsaj vagyok hanem épphogy a pénztárosnak egyértelmű legyen.


De itt annyian teszik, hogy legközelebb kipróbálom.

55. globus (válaszként erre: 53. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 11:07

"Amikor a zöldségeket kellett lemérnie, ráncigálta a zacskót, kérdezte mi van benne,retek. Mondtam igen. Aztán látta, hogy cékla is volt, aszondja, hát ezt kérdeztem, de elég mérgesen. Aztán örültem, h méltóztatott kiszolgálni. Felettes szerint nem az én dolgom, hogy elmondham, mi van a zacsiban, neki kell."


Itt írtad a valódi történést. Főnökének ugyanezt panaszoltad? Hogy nem jelezted a kétféle árut, sőt konkrét rákérdezésre sem mondtad meg. Tényleg mennyire külónbözőek vagyunk, én pl. azonnal elsüllyedtem volna, sűrű bocsanatkérések közepette. Inkább szégyent éreznék, mint haragot.

54. Enissa (válaszként erre: 53. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 10:57
Arra kíváncsi vagyok, ha joggal elvárod (bár itt ez nem egyértelmű) hogy mosolyogva szolgáljanak ki, amikor az eladó valami + is ad, azt is jelzed?
53. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 49. - Channa*)
nov. 10. 10:50
Rohadtul lopni akartam, tényleg, ezért is írok ennyit ide. Komolyan, kedves CHanna, ezt gondolod?
52. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 31. - Böce)
nov. 10. 10:45
Nem igaz, a pénztáros semleges volt nekem addig, míg nem viselkedett bántón.
51. hottie (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 09:53

Nagyon egyszerűen megfogalmazva:


Te (is) hibás voltál ebben az esetben.

De akkor sincs joga a pénztárosnak, hogy veled/bárkivel bunkó legyen. (Kibővítve: senkinek sincs "joga", hogy a másik emberrel udvariatlanul viselkedjen/ bunkó legyen.)

DE. Bár a pénztáros viselkedése nem volt szép, de emberből vagyunk, időnként előfordul, hogy elszakad a cérna. Ha ezt a viselkedést sorozatosan tapasztalod, akkor neki, és ott helyben szóvá teheted, ha úgy gondolod, de a főnökének telefonon bepanaszolni, szinte felesleges volt.

Te megnyugodtál tőle? Jobban érezd magad? A probléma megoldódik?

(Szerintem mindhárom kérdésre nem a válasz, hiszen egy fórumot indítottál erről.)

50. globus (válaszként erre: 45. - Globus)
nov. 10. 09:53
Ami még eszembe jutott, mi skótok vagyunk 😀 nem vagyok hajlandó minden alkalommal fizetni nylonzacskóért, legtöbb üzletben ingyen már nincs. Jó esetben ki van írva az áru mellett, máshol hang nélkül felszámolják.
nov. 10. 09:53

Lopni akartál? És amikor lebuksz, te háborogsz?

A legjobb védekezés a támadás...


Szerintem te vagy a bunkó és nem a pénztáros, bár ő nem írt ide (nem tudhatom, hogy ő tud e írni és fogalmazni).


Neked, nem sikerült 1 értelmes mondatot sem leírnod, amikor kettőt próbáltál írni, akkor sem sikeredett értelmesre.


Te tényleg azt figyeled, hogy az utánad jövővel kedvesebb e? Ha kedvesebb, akkor az nem azért van mert ő a bunkó, hanem azért, mert te bunkón állsz hozzá, másik pedig nem.


Remélem a főnöke nem rúgja ki miattad! Gondolom simán tudnál aludni akkor is, ha kirúgná, mert végre elértél volna valamit az életedben és egy kicsit sem zavarna, hogy azt úgy, hogy mást meg esetleg tönkre teszel...

48. globus (válaszként erre: 47. - Tulipán***)
nov. 10. 09:49

Itt a Sparban barna papírzacskók vannak, közepén celofáncsíkkal. Max. annxi látható, hogy többféle van benne, de hogy mennyi, az nem.

Emlékszem, covid alatt az volt gyenge pont, hogy az "enyémet ne fogdossa, ne bontogassa" 😀

47. tulipán*** (válaszként erre: 46. - Tulipán***)
nov. 10. 09:34
Amúgy a zacskó nyilván valóan átlátszó volt úgyhogy a pénztárosnak vágni kellene, hogy mi micsoda, én is egybe pakolom pl. a péksüteményeket. Ha kérdeznek, akkor persze segítek (úgy mint te is), hgoy sorolom, hogy mik vannak benne. Nem szoktak sosem kiakadni, vágják a különböző fajtákat.
nov. 10. 09:30

Ha úgy érezted, hogy be kell jelentened, akkor jól tetted. Te voltál az adott helyzetben, te érezted. Ha én úgy érzem, hogy valahol sértően viselkedik valaki vagy nem megy olajozottan a rendszer (lásd SZTK-s viszonyok), akkor én is panaszt teszek. - Épp most fogok az ANTSZ-nek írni és az önkormányzatnak a hosszú bekerülési idő miatt. -

Azt meg, hogy 1 zacskóba tetted a 2 féle zöldséget jól tetted, maradj is környezettudatos. Utálom amikor az emberek megjátsszák a főemlőst és külön csomagolgatnak mindent, aztán mehet minden a szemétbe a nélkül, hogy az újra használnák. Én mindig viszek magammal zacskót és addig használom őket, amíg tönkre nem mennek. Amikor már tré állapotban vannak, akkor szemetes zacskó lesz belőlük.

45. globus (válaszként erre: 43. - Timycat)
nov. 10. 09:27
Nagyon szeretem ezeket a szütyőket. Nincs varrás az alján, teleraktam krumplival és nem szakad ki. Nylonzacskók 5 zsemlét se bírnak, már pénztárnál szétesik.
44. f6bc3125a2 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 10. 09:15
Jól tetted.
43. timycat (válaszként erre: 42. - Globus)
nov. 10. 09:13

Én is így járok.


Ha 2 különböző dolgot egy zacsiba is teszek mindig rákérdezek, nyilván egy darab árusnál egyáltalán nem okoz gondot, mérős cuccnál csak olyat teszek egybe ami egy áron van, de azt is csak piacon vagy kisboltban ahol nem kavarom össze a nyilvántartó rendszerüket a "hülyeségemmel".

42. globus (válaszként erre: 40. - Smaragdzöld 🐉)
nov. 10. 08:52

Lehet venni újrahasználható zacskót, ami tulajdonképpen sűrű szövésű háló. Igaz, ez is műanyag, enyémek kb. 2 évesek, semmi baja, mosható. Átlátszó, így nem kell a pénztárosnak bontogatnia, grammnyi súlya sincs.

Meg aztán van, amit nem muszáj zacskóba tenni, pl. banán, fej káposzta, ezek otthon úgyis " hámozva" lesznek.

41. asztanaviszta (válaszként erre: 28. - Igazság hol vagy?)
nov. 10. 08:40
Aki kevésbé az, indít róla egy fórumot.
40. smaragdzöld 🐉 (válaszként erre: 38. - Liliom10)
nov. 10. 08:08

Erre nyomtam egy szívet.


Belefulladunk a műanyagokba. Ez a módszer, amiről írsz, jó megoldás. Csökkenti a felesleges zacskóhasználatot, és ebben a formában teljes mértékben elfogadható módszer szerintem is.

Mondjuk ez csak akkor működik, ha a vásárló méri le, és címkézi fel az árut.

Amikor a pénztáros keresi ki a kódot, akkor okozhat bökkenőt, ha egy zacskóban többféle termék van. Ilyenkor neki kell különválasztani a fajtákat. Láttam már erre is példát, nem is egyszer. Szépen sorban lemérte az árut, és visszatette a zacskóba. Szó nélkül.


Ahogy mások vagyunk mi, vásárlók, ugyanúgy mások a pénztárosok. Nem szeretnék a helyükben lenni. Ahány háklis vásárló van, nem csoda, ha ők sem tudnak mindig mosolyogni.

Ezzel együtt én is fizettem már "bunkó" pénztárosnál.

Magamban elkönyveltem, aztán kész. Eszemben sem volt jelentgetni.

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook