Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » A német nyelv megtanulására születni kell? fórum

A német nyelv megtanulására születni kell? (beszélgetős fórum)


1 2 3
2013. júl. 28. 21:25

Én is kezdő Német tanuló vagyok.

Feltöltöttem a you-tubra egy magyar német mondatokból álló hanganyagot. Véletlenül ehhez hasonlót nem, tudnátok ti is feltenni? Nekem nagyon megkönnyíti a tanulást, ha nem csak németül, hanem magyarul is hallom a szöveget. Ha valaki ilyet tudna ajánlani, akkor megtenné, hogy ír az email címemre? matisati@citromail.hu

Itt a link:

[link]

65. seatib
2013. febr. 19. 13:09
Itt szeretnétek beszélgetni vagy személyesen? Én némettanár vagyok, hátha tudok segíteni...
64. bucsierzsi (válaszként erre: 55. - Dragon29)
2013. jan. 21. 17:54

Szia

En pontosan igy vagyok, en is beszelgeto partnert keresek, szinten alapfokom van ,de en nem a hagyományos modszert tanultam, Ha meg erdekel ,szivesen beszelgetnék veled.

63. Kata2013 (válaszként erre: 14. - Enci2)
2013. jan. 6. 22:14

Szia!

Bent vagy még a fórumon?

62. tordasz (válaszként erre: 52. - Kutyaimádólány)
2012. dec. 2. 07:02
szia.én németben dolgozom,nékem is hiányzik beszélgető társ.skyp cimem tordaszilard
2012. dec. 2. 07:00
szervusz.skyp cimem tordaszilárd.németországban dolgozom,és a nyelvtannal problémáim vannak.egyébként sok szót ismerek.szivesen beszélgetnék veled a némettel kapcsolatban.e-mail.cimem tordasz@freemail.hu
2012. márc. 26. 09:10

Helló!


Németül szeretnék levelezni. Kezdő vagyok, most járok a start neu 10-es leckéjénél.

31 éves vagyok. Szívesen levelezek bármelyik korosztállyal.

Email címem : optikacska@gmail.com

2012. jan. 29. 16:55

Skype-on én is szívesen beszélgetnék németül valakivel:

skype: kovacs.krisztian496

58. dafke
2011. dec. 9. 22:41

Ja!

A nagyanyám Klein lány volt...mégsem tudtak rendesen megtanítani németül. :( De bármikor megkérem a másikat, hogy beszéljen már angolul... :)

57. b_vera (válaszként erre: 55. - Dragon29)
2011. dec. 9. 22:40

Hello Dragon!