Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » A Bromocriptin szedésétől késhet a menzesz? fórum

A Bromocriptin szedésétől késhet a menzesz? (tudásbázis kérdés)


2016. szept. 10. 19:46
Nekem összezavarta a pontos ciklust. Egyszer hosszabb, másszor rövidebb, 2-3 napokkal, pedig eddig legalább az rendben volt.
2016. aug. 12. 16:06
Sziasztok!nekem is felirta az orvos ,mert picit magas volt a prolaktin szint.4 napja késik..szerintetek a gyógyszer miatt lehet ?
2015. dec. 16. 18:32
A betegtájékoztatóban egy szó sem esik erről.:-(
Unatkozol? Gyere játszani!
2015. dec. 16. 18:25
Passz. Betegtájékoztató olvastad?
6. ancsika688 (válaszként erre: 1. - Manka84)
2015. dec. 16. 18:24
Nézd meg a betegtájékoztatót,ha benne van,akkor igen.
2015. dec. 16. 18:23
Sziasztok!Most első hónapja szedem a Bromocriptint azért kaptam mert nem volt peteérésem.A ciklusaim 29 -32 naposak most a 37.napon vagyok de még semmi.Különösebb terhes tüneteim nincsenek ma csinált egy tesztet ami negatív.Szerintetek a gyógyszer mellékhatása?Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?Nagy segítség lenne ha elmondanátok mit tapasztaltatok a Bromo szedése alatt.Köszönöm!:-)
2015. dec. 16. 18:23

1. igen

2. nem

3. talan

4. kizart

2015. dec. 16. 18:22
nem
2015. dec. 16. 18:21
Szerintem nem tudom.
2015. dec. 16. 18:19
Szerintetek a Bromocriptin szedésétől késik a menses?

További ajánlott fórumok:


Mi jár a fejedben?
Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook