Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 9 napos kisfiamnak, ha a tápszertől fájna a hasa, az már jelentkezne? fórum

9 napos kisfiamnak, ha a tápszertől fájna a hasa, az már jelentkezne? (tudásbázis kérdés)


2011. máj. 1. 16:04
Köszönöm a válaszokat!!! :)
2011. máj. 1. 15:47

Biztos jelentkezett volna. De amit te eszel azt is figyeld, mert lehet, hogy valamikor attól fog neki fájni, ha valamelyik ételre érzékenyebb. Szerintem nem kell abba beletörődni, hogy hasfájós.

Nálam is a kórház után kevés lett a tejem és pótoltam (napi 1×) és már két nap után görcsölt a hasa és megváltozott a széklete. Mivel második baba rögtön gondoltam, hogy a tápszer, de mivel van hajlam a családban a tejallergiára is gondoltam. Két doki is elküldött, hogy csak hasfájós, törődjek bele. Nem törődtem! Vettem allergiásoknak való tápszert és rögtön elmúlt a hasfájás. Sajnos most 2 éves és még nem nőtte ki az allergiát, de reménykedem.

Szóval nem mindig csak a tápszermárkát kell váltani.

12. tneksz
2011. máj. 1. 15:42
Mi is ezt ettük sőt mai napig is ezt írja a doki fel,majd a 6.hótol kapunk másikat.Nem volt tőle hasfájós a kicsim csak ha cicizett és véletlen olyat ettem,pedig azzal is vigyáztam.Ha nagyon sírna espumisan cseppek babának vagy Infacol-t próbáljátok ki.Ezek segítettek nekünk,de valóban az már kijött volna ha hasfájós.
11. Adali
2011. máj. 1. 15:39
Tedd tobbszor cicire, most meg tutira mentheto a helyzet!!! Probalkozz sokaig, menni fog!!!! Hajra!
2011. máj. 1. 15:39

Szia!

Szerintem ha vmi gondot okozna a tápi az már tuti jelentkezett volna.

Mi is ezt kaptuk a kórházban,de nekünk nem vált be.A hasfájás tényleg szörnyű dolog,nagyon rossz érzés hogy fáj neki és nem tudsz neki segíteni.De erre is vannak praktikák,hátha segít valamit.Mi kb. 2,5 hónapig szenvedtünk a pocakkal,de szerencsére ez már a multé :-)))))

Kérdezz nyugodtan,ha van vmi kérdésed,hátha tudok segíteni.

9. pamoabf.sze (válaszként erre: 8. - Juci77)
2011. máj. 1. 15:33
Köszi a választ!! :)
2011. máj. 1. 15:31
Szia.Mi is ilyet kaptunk a kórházba,és nem volt tőle hasfájós.Szerintem ha eddig nem fájt tőle a pocija ezután sem fog.
2011. máj. 1. 15:29
Köszönöm szépen!!! :) Ez is az a tápszer amit még a kórházban írtak föl pótlásra.Eddig minden rendben vele. Szerencsére még nincs hasfájás,de nagyon félek tőle!!szörnyű lesz ha nem tudom megvígasztalni vagy segíteni rajta :(
6. f5debab390 (válaszként erre: 1. - Pamoabf.sze)
2011. máj. 1. 15:26
Egyébként meg gratula a Pindúrhoz. :)
2011. máj. 1. 15:22

Szia!


Mi azt adtuk Neki, amit még a kórházban felírtak (egy nagy kalap sz@rt, mint később kiderült). 10 napos korától kezdődött a hasfájása. Aztán már csak hypoallergén, bifidusos tápszert kapott és kap is még. Valamivel jobb lett, de ha hasfájós, szerintem oly mindegy (és ha esetleg a tejed is beindul, bármit ehetsz, ihatsz), ha hasfájós, akkor hasfájós...

2011. máj. 1. 15:21

Szia!!


Milupa Milumil HA Start Optimát kap.

2011. máj. 1. 15:12
Szia!! Milyen tápszert adsz Neki??
2011. máj. 1. 15:11
Sajnos nincs elég tejem,így pótolnunk kell. Szerencsére az étvágya nagyon jó,csak tejem nincs elég :(
2011. máj. 1. 15:10
Sziasztok!!9 napos kisfiamnak, ha a tápszertől fájna a hasa, az már jelentkezne?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook