Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » 82 ezres számla, amit nem tudnak megindokolni, miből adódik de ragaszkodnak hozzá, hogy kifizessük, mit tegyünk? fórum

82 ezres számla, amit nem tudnak megindokolni, miből adódik de ragaszkodnak hozzá, hogy kifizessük, mit tegyünk? (tudásbázis kérdés)

1 2
42. bobe2
2010. nov. 25. 07:51
Hát számlaügyben sajnos nem tudtunk semmit rendezni,még mindig van "tartozás",de a 82 ezerböl most 52 500.Tul vagyunk már milionyi levelen,faxon,telefonos beszélgetésen,és semmi.tejesen megtévestenek a szolgáltatok,2 éve ök hibáznak ,és most rajtam követelik.Sajnos rengeteg panasz levelet olvastam ami ugyancsak velük kapcsolatos,mindenki szidja öket,nem véletlenül.
41. bobe2 (válaszként erre: 39. - Sajert)
2010. szept. 29. 14:17

Sajnálom ami apuddal történt.Borzaszto hogy még a halottakat sem tisztelik.Analfabéta emberek vannak nállunk is az ügyfélszolgálaton azt mondja mondjam én meg hogy mit tegyen.Aztán mondtam neki "már ne is haragudjon azért van itt hogy tudja mi a dolga ,(telefonon épp a házát árulta )a magándolgait meg hagyja munka utánra.

Most mennem kell majd irok én is nagyon kiváncsi vagyok a fejleményekre.

40. 1eb84e4bad (válaszként erre: 39. - Sajert)
2010. szept. 29. 14:13
:-(
39. sajert
2010. szept. 29. 13:54

Majd írj, hogy mi lesz a vége, mert érdekel.


Anyummal HÁROM HÓNAP alatt tudtuk elintézni annó az Elmünél, hogy Apu neve helyett Anyura szóljon a számla, illetve ne akarják leszedni csoportos beszedési megbízással, mert zárolva van a bankszámla. Apu merészelt meghalni. Oda is mentünk, személyes ügyintézés, telefon, fax... A legjobb az volt, mikor közölte a nő, hogy SZEMÉLYESEN jelenjen meg Apu. Megkérdeztem, hogy ásassam ki, vagy mégis hogy gondolta, mosassam le, vagy kukacosan hozzam??? Mondtam neki, hogy ha gondolja látogassa meg, lakíme: Menyország, harmadik emelet 25-ös ajtó. A nő sértődötten közölte: ez morbid, kérdeztem tőle, miért a személyes jelenlétét minek gondolta?? Kezében volt a halotti anyakönyvi kivonat... Én is a fogyasztóvédelmet vetettem be utolsó érvként. Két nap múlva el volt intézve.

Vicc: a fogyasztó még mindig Apu, de legalább a fizető neve Anyué... Áprilisban volt 5 ÉVE, hogy meghalt.


Védd meg az igazad, mert ezek csak a pénzlehúzáshoz értenek.

2010. szept. 29. 13:14

végigolvastam. Ez egy vicc, komolyan! Szerintem ezen nevess egy jót, majd egy reggel menj be az ügyfélszolgálatra. Készülj hideg élelemmel és innivalóval, és addig el ne gyere onnan, amíg saját szemeddel nem látod, hogy a tartozást nullára átírták a számítógépen.

Engem baromira nem érdekelne, hogy X csak a vállát rángatja, akkor kérdezze meg Y-t Ha Y sem tudja, akkor Z-t, és ha ő sem, akkor hívjanak egy rendszergazdát, aki megnézi, hogyan generálta a program a tartozást.

37. bobe2 (válaszként erre: 36. - Loch ness)
2010. szept. 28. 11:16
Igen mi is erre gondolunk,2 évig semmi probléma nem volt ,rendszeresen fizettünk ,nem értem én sem mit akarnak,de sajnos ök sem tudják!!
2010. szept. 28. 10:57
Lehet, hogy nem fizető ügyfelek tartozását próbálják behajtani rajtatok mondvacsinált ürüggyel. Már hallottam, hogy ez más szolgáltatóknál is előfordul (gáz, villany), lehet, hogy ezeknél is. Aki meg nem jár utána, az fizet.
35. Nusika74 (válaszként erre: 7. - E584b61b26)
2010. szept. 28. 10:57
De előtte ezért még menjen be a csekkekel ,és ha mégmindig nem értenek a szóból ,akkor közölje velük hogy a panaszával a Fogyasztóvédelmi hivatalhoz fordul !Általában ilyenkor hirtelen minden rendben szokot lenni :)Mi is jártunk már így más szolgáltatóval,és kiderült hogy "könyvelési hiba" volt a galiba okozója !!!!!
34. bobe2 (válaszként erre: 33. - A0c1361e44)
2010. szept. 28. 10:23

Áfát.. én is mondtam a nönekhogy ne nézzen már hüjének,azt azonnal kifizettetik nem 2 év után kérik. Számhordozásom nem volt ,amikor a szerelö bekötötte a kábelt kérdezte hogy számhordozás van,mondtuk hogy nincs a papirt üresen vitte vissza az ügyfélszolgálatra.

A rendszerhibát mi ugy értelmeztük hogy nincs tartozás csak a rendszer kavart valamit.

33. a0c1361e44 (válaszként erre: 28. - Bobe2)
2010. szept. 28. 10:00

Igen, azt értettem, hogy nem a havidíjjal van a gond, épp ezért kell kiadniuk azt, hogy miből áll a tartozás.

ÁFA emelés??? Na nehogymár hülyének nézzék az embert! Ha ilyen történik, akkor a következő számlában már meg fog jelenni.

Volt számhordozásod? Azzal kapcsolatban volt fizetési kötelezettséged? Kifizetted?

Rendszerhiba? Ami azt jelenti, hogy csak véletlenül küldtek csekket? Vagy azt, hogy nem számoltak mindent mert rendszerhiba volt, ezért kell most?

32. bobe2 (válaszként erre: 31. - MelisUK)
2010. szept. 28. 09:49
Sajnos ez az egy van ,nincs miböl válogatni.
31. MelisUK (válaszként erre: 1. - Bobe2)
2010. szept. 28. 09:47

Köttesd ki a kábeltévét, van más szolgáltató is, nem?

Nekünk is volt, hogy küldözgettek nagy számlákat, csak épp internetről volt szó, mi szerencsére el tudtuk intézni, felhívtuk őket telefonon és elnézést kértek érte, hiba történt, vegyük semmisnek a levelet, azt mondták és még fel is hívták a figyelmet arra, hogy lehet, hogy mégegy ki lett küldve, azt is dobjuk ki nyugodtan. És valóban jött még egy, kidobtuk, semmi nem is történt. Ja, de azért a biztonság kedvéért mikor jött a második, azért mégegyszer felhívtuk őket.

30. bobe2 (válaszként erre: 29. - Bobe2)
2010. szept. 28. 09:47
A bosszanto a dologban az hogy a panaszlevelünkre 1 honapja azt irták hogy rendszerhiba miatt van és elnézésünket kérik a kellemetlenség miatt,most meg jön a csekk megint már nem 82 474ft-rol,hanem 65 751forintrol,de mi nem fizettünk be semmit.
29. bobe2 (válaszként erre: 28. - Bobe2)
2010. szept. 28. 09:43
Csak annyi konkrétumot tudunk hogy 2 évre visszamenöleg,gyült össze az összeg,de ez nem a mi hibánk.Mindig annyit fizettünk be amenyi a csekken volt .és senki nem tájékoztatott arrol hogy valami nem stimmel.
28. bobe2 (válaszként erre: 26. - A0c1361e44)
2010. szept. 28. 09:39

Szia .Nem a havi számlákkal van probléma azok rendben vannak.Azon felül küldtek egy számlát aval az indokkal hogy 2 évre visszamenöleg még ennyit kell fizetnünk,indokképpen mindenki mást mond,pl:-ÁFa emelésböl adodott a számla....?

-számhordozás miatt küldték visszamenöleg(számhordozást nem kértünk)

-valoszinü hogy rendszerhiba mert nem látnak semmit....

Ahány ügyintézövel beszéltünk mindenki mást mondott,de konkrét dolgot egyik sem.

2010. szept. 28. 09:37

Nekem a UPC minden hónapban korlátozza a nettemet, mert az általam utalt pénzt kb. 2 hét alatt könyveli le. A korlátozás miatt a következő számlámba szerepel 3000 Ft visszakapcsolási díj, amit én nem fizetek ki, mert arról én nem tehetek, hogy náluk lassú a könyvelés. A korlátozáskor mindig felhívom őket, hogy elutaltam a pénzt, legyenek szívesek lekönyvelni, és azonnal visszakapcsolni a nettemet. Az utolsó 2 hónapban pedig netten elküldöm az utalásról az igazolást, és mellé írom, hogy nem fizetem ki a korlátozás miatti visszakapcsolási dijat.

Igazat szoktak adni...

2010. szept. 28. 09:33
A szolgáltatónak mindenről kell tudnia adni részletes számlát (TV, Internet, Telefon). Az elkészült számláknak van egy végösszege, amelyről kiállítja a csekket. Ezt fizetjük be. Ha a pénzt feladtad, akkor valahova meg kellett érkeznie. Az is lehet, hogy nem könyvelték rá a te egyéni számládra, mert nem tudták beazonosítani valamiért. Ha ez történt, akkor is nekik kell a beérkezett pénzt a főszámlájukon megkeresni és lekönyvelni a te számládra.
2010. szept. 28. 09:29

Szia!

A befizetés igazolásokat másold le, írj egy levelet, csatold a szerződésed másolatát, tedd mellé az ő levelük másolatát és a csekket is, vidd be az ügyfélszolgálatra, vetesd át. A levélbe írd bele, hogy ugyanezt a levelet a felügyeleti szervükhöz is benyújtod.

Ott rögtön kérj egy kimutatást, hogy miből jött a tartozásod, amelyet kiszámláztak. Ha nem tudnak adni, azt még írd bele a levélbe, hogy többszöri kérésedre sem tudták megmondani, hogy az általuk közölt tartozás miből alakult ki, illetve semmilyen kimutatást nem tudnak erről kiállítani, ezért nem vagy hajlandó kifizetni a csekket sem egy összegben, sem részletekben, stb.

24. bobe2 (válaszként erre: 7. - E584b61b26)
2010. szept. 28. 09:28
Köszönöm utánna nézek!
23. bobe2 (válaszként erre: 3. - Csutkababa)
2010. szept. 28. 09:27
Sajnos az ügyvezetö kisasszony nagyon ingerült volt,hiába vittük az összes számlát megmutatni(már 2 honapja is elvittük neki)csak azt hajtogatta hogy ö csak anyiban tud segiteni hogy csekket ad a részletfizetésre.mondtam neki még az is itt van amit 2 honapja adott.
22. bobe2 (válaszként erre: 20. - 5e84ac48c0)
2010. szept. 28. 09:18
Igen csak nekünk ez 3 az 1 -ben csomag,ami kedvezményes és elérhetö áron van,más lehetöségek sokkal többe kerülnek amit már nem tudunk megengedni magunknak.
21. bobe2 (válaszként erre: 16. - Laszlozsu)
2010. szept. 28. 09:16
Köszi .ma faxoltuk el a levelet nekik.beleirtuk hogy a fogyasztovédelemhez is elküldtünk egy ugyan ilyen levelet,most kiváncsi leszek mit reagálnak.
20. 5e84ac48c0 (válaszként erre: 14. - Bobe2)
2010. szept. 28. 09:15
Ha internetezni szeretnél ajánlom valamelyik mobilszolgáltató mobil internetjét. Van más alternatíva nem muszály 1 szolgáltatóhoz ragaszkodni.
19. bobe2 (válaszként erre: 17. - B2076ec79b)
2010. szept. 28. 09:14
Lehet.Söt bisztos ,ha nem más szomszéd település.
18. bobe2 (válaszként erre: 11. - Doxikri)
2010. szept. 28. 09:13
Megtörtént a részletes számla kérés,minfenféle elszámolások vannak 2 évre visszamenöleg,de akárkinek megmutatjuk nem tudnak rajta eligazodni,mindenki csak a fejét fogja.
17. b2076ec79b (válaszként erre: 14. - Bobe2)
2010. szept. 28. 09:12
Lehet szomszédok vagyunk? :O
2010. szept. 28. 09:11

Fogyasztóvédelmi hatóság.

Ja, és mindenképpen tájékoztasd a szolgáltatót, hogy oda fordultál, s addig nem fizetsz semmit, amíg ki nem derítik, hogy miért is kellene.

Utána meg már úgysem kell.

15. b2076ec79b (válaszként erre: 13. - B2076ec79b)
2010. szept. 28. 09:11
Ja és fontos, hogy mindent kérj írásba!! Szóbeli beszélgetéssel nem mész semmire!
14. bobe2 (válaszként erre: 8. - Andimax)
2010. szept. 28. 09:11
Sajnos nállunk ez az 1 szolgáltato van a faluban,nincs miböl válogatni.
13. b2076ec79b (válaszként erre: 9. - Bobe2)
2010. szept. 28. 09:10

Sejtettem.

Én is beküldtem nekik az egész 2009-es évet, faxon, levélben, telefonálgattam össze vissza. Egyszer azt mondták nem tartozom, egy hét múlva már tartozom. Volt rendszerhibától elkezdve minden.. Elegem lett, bepanaszoltam őket. Neked is ezt javaslom!

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook