7daywealth (7 day wealth, 7DW) Hol az átverés? (beszélgetés)
Sziasztok!
Ezt nem hiszem el!! Kaptam email a compnayexpressztől! De sztem ezek a csalo companyexpress bemásolom a választ amit éppen küldtek néhány perce:
Hi, please give us your alertpay (password, transaction pin) we need to recieve from you $1.00 USD to
verify you in our fund base.
We can be return you only 70% of your deposit funds. After it we
will return money within 48 hours. Thanks
--
Steve Sigman
2982 Som Center Road Willoughby
Hills, OH 0144094 (01440) 516-0285 (01216) 401-2770
Nem tudunk semmi konkrétumot, ez az igazság csak a konzulátusban lehet bízni, hogy legyen infónk.
Ha a hatóságokhoz kell fordulnunk onnan még később
lesz információ. Ez van sajnos.
Az AlertPay is cinkos ebben az egész folyamatban, nem csak a 7dw, hanem az összes befektetési céggel kapcsolatosan.Nekem pl letelt a 30 nap12.05 én és semmi...Hol a fedezet a 30 naposoknak stb.
ez megint csak idöhuzás szerintem.
a cég nem is akart fizetni csak huzta az idöt hogy pár embernek visszaadot egy kis lovét.
állitolag a Gorillamillionson sem mindenki kapta vissza minden pénzét.
legalább 2-3 hetük volt franzéknak elküldeni mindenkinek a pénzét de mindig kitaláltak valami kifogást miért nem tudnak fizetni.
nincs már semmi pénz asmiböl visszafizessenek és most kiderült ezzel hogy tényleg pilotajáték volt.
az ujabbnál ujabb befizetésekböl voltak kifizetések.
Wolf! És az orosz csapat mit csinál most?
Arról nincs infód? Mellesleg milyen feljelentésről beszél Hartmann?
Mert csak fizetési felszólításoknál járunk, az AlertPay, pedig újabb 30 napot kér a probléma kezelésére a panaszosoktól, ha jól tudom
Csaó all!
Megkaptam a 30. nap utáni válaszlevélre a választ az AP-től, leírja hogy 5.5.) ha nincs elég zsé a kereskedőnél, akkor nincs és kész, 5.6.) eleve kockázatos volt. A végén azt írja, hogy írjak a ce.alertpay stb címre "As per..." tárgyú levelet --- mintha nem emiatt írtam volna vissza nekik, tehát fussak még egy kört.(?)
Lehet h már volt erről szó de ha volt is, sorry de nem vettem észre.
Másolom a levelet:
Hello,
Thank you for contacting AlertPay's Resolutions department.
If you are contacting us back as you have only received a partial refund please be advised that we consider your issue as resolved. Please note that the seller's account would naturally not contain all the funds received to issue full refunds to all clients. If this was the case only some clients would receive a full refund and some would not receive anything as the seller's account only contains limited funds. As we assume that as much as you would like to receive your refund in full you would not want be a part of the clients that would not receive any refund at all.
According to section 5.5 of our User Agreement, “If your claim is justified, AlertPay will attempt to collect funds from the Seller. Funds recovery is not guaranteed. There may not be sufficient funds in the Seller's account to cover your claim. If we are not successful in recovering funds, you have no claim against us.”
Furthermore, according to section 5.6, “Both parties agree to a binding resolution rendered by AlertPay. AlertPay reserves the right to limit resolution requests if the User has not done due diligence on the Seller prior to making a purchase or sending funds. Any online income opportunity is considered risky. Returns on these online income opportunities are not guaranteed.”
Please review our User Agreement for more information: [link]
If this is not the case and you have not received anything from the seller please find below our email that was sent to all affected clients. Kindly follow the instructions provided below. If you have already done that as well then simply reply to this email and we will assist you further.
========================================================
This notification is sent out to all the clients who have contacted AlertPay in regards to their issues with a merchant known under email "companyexpress@safe-mail.net" (7daywealth.com).
After we have been contacted by both parties on numerous occasions we have came to an agreement with the merchant in question who has offered their full co-operation and a promise of handling and resolving your issues in a timely manner.
In order to receive a resolution for your issue you will need to follow these instructions included below. Quality and promptness of service at hand will completely depend on your ability to follow these simple instructions.
Contact the merchant at "ce.alertpay@gmail.com" stating your issue in few simple words. Ensure your reference number of the transaction disputed, user names and and any other important information is included.
In the subject of email sent include this title “As per AlertPay’s Request” so the merchant may recognize and prioritize your email.
Allow the seller up to 30 days from today to respond and resolve your issue. If the merchant fails to address these issues, REPLY to this email and AlertPay will assist you further.
P.S.
If you wish for your ticket to be closed simply do not reply to it. By replying to the ticket you are causing it to be re-opened thus requesting our assistance.
========================================================
Thank you for your understanding.
Új információ a 7 dw ről megprobáljuk kideríteni, hogy van e valóság alapja, addig is türelem!!!
"Az az információm Vladimir Hartmanntól, aki az orosz vezető, hogy nagyon sokáig kell várni a pénzünkre, mert zárolták a cég számláit, mert feljelentették, és amíg a vizsgálat tart lehet, hogy egy évig is, addig semmilyen módon nem tudnak fizetni.
Ő pl. azt mondja, hogy amikor a Gorillamillions bezárt, 3 hónapon belül minden tag megkapta a pénzét, és ez most is így történt volna, ha nem futnak a tagok feljelentgetni a céget."
Kedves 4230.trey! Szeretném megkérdezni, hogy mikor kaptad vissza a teljes összeget? Írtál az AP-n keresztül és utána kaptad meg? Egyszerre vagy két részletben. 30 napon belüli vagy túli vagy?
Köszi az infót előre is!
Kedves Loki61!
Azt irtad, hogy ami a 7DW-nél elveszett, az bejött a másikon vagy a harmadikon. Ezekről tudnál
valamit irni, mert én még nem találtam olyat,
amit igértek és bejött volna. Előre is köszi.
Sziasztok!
Ha dollár is és forint is van az AP számlámon,akkor hogy veszem ki az egészet forintban? Mert ha beírom,hogy forint,akkor csak a forintot írja ki (withdraw-nál),ha meg dollárt írok azt írja ki. De én az egészet akarom forintban. Légyszi segítsetek! Köszi!
Nézd meg a 4192 hozzászólást és menj rá a honlapra,
ott látszanak, hogy folyik a dolog, de ez nem napok alatt lezajló folyamat!!!!!
Tudom miről beszélsz! Szar ez a gyilkos csend senki nem tud semmit Alertpay papáék is hallgatnak... hát nemtom én is szótlan vagyok nem tudok mást tenni mint várni...
Amugy ez van kitéve a companyexpress oldalra:
We are currently closed due to huge volume of offshore credit card fraud.
Hát ezt előbb is közölhették volna.
Sziasztok!
Új vagyok még az oldalon de vendégként már egy ideje figyelemmel kísérem a fórumot!
Csak azt szeretném kérdezni, hogy hol vannak azok a fórumozók vagy kamu emberek akik azt mondták, hogy segítenek mindenkinek akik elküldik egy bizonyos email címre a 7daywealth-es azonosítójukat, meg mit tudom én, hogy miket és segítenek, feljelentést tesznek stb.?????
Érdekes, hogy már egy ideje nem nagyon írogatnak a fórumba!!
Vélemény?
Szia/sztok!
Amióta kiderült,hogy átvertek minket én a szponzorom tanácsára csak "ülök és várok"Most a fórumot olvasva csak kapkodom a fejem,hogyan próbálkoztok mindenfélével.Én nem kaptam egy fillért sem vissza.Nekem is jeleznem kéne valahova valamit,vagy "üljek tovább" és imádkozzam)))Előre is köszi