Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » 5 éves kisfiam lázas mi baja lehet? fórum

5 éves kisfiam lázas mi baja lehet? (tudásbázis kérdés)


1 2
36. Arer (válaszként erre: 35. - Marcibaba)
2012. dec. 21. 17:17
Jaj de jó. :) Nekem is van egy 5 éves fiam tavaly elég sokat betegeskedett, ezért nagyon szorítok hogy minden rendben legyen nálatok és ne legyen láza. Nincs annál rosszabb, ha beteg a gyerekünk.
2012. dec. 21. 16:51
Ma már végre nem lázas tegnap este hűtőfürdő és kúpozás után, ma végre már nem.... de nagyon örülök, amúgy köszönöm kérdésedet
34. Sanka02 (válaszként erre: 31. - Marcibaba)
2012. dec. 21. 14:30
Hogy van a gyerek?
33. Sanka02 (válaszként erre: 32. - Névtelenutazó)
2012. dec. 21. 14:30
Nem olyan egyszerű. Már csecsemőkorában váltottunk egyszer. Aki még van az egyik homeopátiát erőltet arra is aki nem akarja, hozzá nem vinném, rajtuk kívül még egy van ő pedig fullon van, nem szivesen fogad új beteget.
32. névtelenutazó (válaszként erre: 30. - Sanka02)
2012. dec. 20. 21:28
Keress másikat.
2012. dec. 20. 20:18
3 hete voltunk 5 éves vizsgálaton ahol vért is vettek de teljesen negatív lett az egész lelet...
30. Sanka02 (válaszként erre: 14. - Lexibaba)
2012. dec. 20. 16:48
Nyirokcsomóval kapcsolatban kérdeznék: Az enyém bárányhimlős már 3.hete, és duzzadtak a nyirokcsomói, már 2szer mutattam orvosnak, de nem foglalkozott vele, holnap is viszem megint megmutatom. Mit tegyek, ha most se mond semmit?
2012. dec. 20. 16:46

Labort nem néztek még?

Nem akarlak ijesztgetni, de nálunk is sokáig elbagatelizálta több orvos a lázat, mire kiderült súlyos vesemedence gyulladása van.

28. Lexibaba (válaszként erre: 27. - Duncan)
2012. dec. 20. 16:17
jahm
27. Duncan (válaszként erre: 8. - Marcibaba)
2012. dec. 20. 16:16
Akkor másik orvoshoz! Vagy irány a kórház, nem lehet egy ilyen kicsi gyerek ennyire sokáig lázas, megviseli a kis szervezetét a sok gyógyszerről nem is beszélve.
26. Lexibaba (válaszként erre: 23. - Andi6020)
2012. dec. 20. 16:16
Tényleg nem akartam pánikot kelteni. Csak a saját tapasztalatom, mikor télen 40 fokos lázam volt (kicsi voltam, de megmaradt bennem) Ahogy az ügyeletes doki behozott egy lavór havat és bele kellett ülnöm :D
2012. dec. 20. 16:14

A helyedben fehérneműre vetkőztetném és vizes lepedővel vizezném főleg a csuklót halántékot bokát (ahol jobban felszín közelében vannak az erek)

(Ne hagyd rajta mert a vizes lepedő lefogja a kipárolgást ezért csak rontasz a helyzeten. Fújogasd. Igyon sok sok sok vizet! Nehogy kiszáradjon. Ne aggódj! Minden rendben lesz!

24. névtelenutazó (válaszként erre: 19. - Marcibaba)
2012. dec. 20. 16:14

Panadolt csak ésszel...

Ne menjetek neki az éjszakának, a lázas betegségek éjszaka mindig rosszabbak.

23. andi6020 (válaszként erre: 21. - Lexibaba)
2012. dec. 20. 16:13
Ne kelts pánikot....
2012. dec. 20. 16:12
igen kellene egy szuri megint neki..
2012. dec. 20. 16:11
így nem hagyhatod a gyereket éjszakára ez biztos. 40 fok feletti láz már károsíthatja a szervezetet. Nem megijeszteni akarlak, de vagy vállalod, hogy fenn maradsz egész éjjel borogatni és fürdőztetni őt felváltva, vagy nem tudom milyen helyzetben vagy, ha városban akkor a sürgősségire, kórházba, ha nem akkor is egy ilyesmi megoldás kellene, vagy holnap kórház és most egy lázcsillapító szuri éjszakára. Ha ilyen sokmindent adsz neki am, figyelj hogy az 5 éves gyereknek a napi adag olyan 2 max 3 szem szokott lenni a max.
2012. dec. 20. 16:11
Igen a panadolt adom én is előtte volt a benuron de nem kevertem a kettőt még, amúgy köszönöm
2012. dec. 20. 16:10
már magam sem tudom mit csináljak
18. andi6020 (válaszként erre: 15. - Marcibaba)
2012. dec. 20. 16:09
Én a Panadolt, (ami paracetamol), és a Nurofent, (ami ibuprofén hatóanyagú) adtam.
2012. dec. 20. 16:07

Menj el egy kórházba! Antibiotikum meg kicsinálja a máját szegénynek. Nem csak a torkáról lehet. Lehet influenzás, vagy valami romlott ételt evett stb. De ezt úgy mondom, hogy nincs közöm az orvos szakmához.


Am az orvosokról meg annyit.... hogy menj tovább és tovább! Tapasztalatból mondom, hogy egyik sügérebb tud lenni mint a másik, de aztán majd jön a nagy Ő :) ( a jó doki :) )

2012. dec. 20. 16:05
félek....
2012. dec. 20. 16:05
és melyik 2 hatóanyagú lázcsillapítót használtad megírod, mert nekünk van itthon 3 féle és azt sem tudom már melyiket adjam neki..
2012. dec. 20. 16:04
Én is kórházat javasolnék. Tartósan nem tesz jót a gyereknek. Kórházban megvizsgálnák nem kapott-e el valami vírust. Mert szerintem ez az, mivel az antibiotikum nem hatott rá. A nyirokcsomóit a füle alatt találod. Ha az is meg van duzzadva akkor kellene egy komolyabb kivizsgálás. Még most az ünnepek előtt, mert nem találsz utána orvost vagy rendelőt, max ügyeletet vagy sürgősségit
2012. dec. 20. 16:04
igen voltunk tegnap de meg sem vizsgálta csak beadott egy szurit láz ellen...
12. névtelenutazó (válaszként erre: 8. - Marcibaba)
2012. dec. 20. 16:03
Akkor keress a sarlatán helyett igazi orvost... Kéne valami komolyabb kivizsgálás ha visszatérő makacs vagy nehezen csillapítható láza van.
11. andi6020 (válaszként erre: 5. - Marcibaba)
2012. dec. 20. 16:03

Ezek szerint tegnap is voltatok orvosnál.

Hát ő azért csak többet tud mondani, mint mi.


2 féle hatóanyagú lázcsillapító egyszerre történő beadásával próbálkoztál már? Nekem ez jött be makacs magas láz esetén.

2012. dec. 20. 16:03
De ez az orvos semmit sem ér, már a második erős antibiotikumot adom keni, és tűz piros füle arca, mitől lehet eennyire lázas...
2012. dec. 20. 16:02
Hűtőfürdő! Utána orvos!
2012. dec. 20. 16:01
dokihoz már 2-szer voltunk
2012. dec. 20. 16:01
39 körüli de volt már 39.4 is
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook