Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 3 hónapos kihívás, kalóriadeficittel és mozgással fórum

3 hónapos kihívás, kalóriadeficittel és mozgással (beszélgetős fórum)


❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
máj. 7. 05:55
mai napot 30 perc seta/kocogassal kezdtem😊 a mozgasra sikerult rakattannom most mar csak az evesrol kell lekattanni😁
580. Rózsavirág48 (válaszként erre: 579. - Guruljka)
máj. 6. 11:31
azert sem adjuk fel😉 fog az menni csak fejben ra kell allni ma delelott kefirt ettem lenmaggal majd akarok meg venni hozza szezammagot nagyon gyors es egeszseges is
579. Guruljka (válaszként erre: 578. - Rózsavirág48)
máj. 6. 11:23

Én is küzdök ezzel. Pár napig sikerül, aztán megint több zsír jön össze.

Pár éve még annyira könnyű volt. Igaz, akkor a fiam kolis volt, és gyakorlatilag egyedül voltam. Nem is minden hétvégére jött haza.

máj. 6. 11:10
sziasztok😊 most neztem meg hogy valamikor marcius elejen inditottam a forumot a mozgas beinditasa eleg jol ment ma is voltam kocogni de a kaloriadeficit elerese nem ilyen sikeres ezen meg mindig dolgoznom kell🤔
577. Guruljka (válaszként erre: 576. - Százas Evelin)
máj. 6. 10:36

Erősen ellenzem az érszűkületet. :D


Viszont tényleg mozgáshiányos vagyok. És hisztis ez ügyben. Azon kellene dolgoznom, hogy ne legyen bennem ez az elutasítás ezzel a faluval szemben. Vagy gyakrabban kellene eljárnom itthonról, de az meg időigényes... habár az idő részben visszatérül a nagyobb munkabíráson.

576. Százas Evelin (válaszként erre: 575. - Guruljka)
máj. 5. 17:25
Eléggé érszűkületes tünet. Arra kicsit még rápakol a túlsúly, de nem amiatt lehet.
575. Guruljka (válaszként erre: 573. - Százas Evelin)
máj. 5. 17:18

Lényegében a 75 kilós időszak óta érzem az alsó lábszárban azt a nehéz érzést, ami néha, ha mégis sietnék, erős húzódásba vált.


Tény, hogy ha többet gyalogolnék, ez csökkenne, de a frász se gyalogol. Arra időm sincs.

574. Rózsavirág48 (válaszként erre: 571. - Guruljka)
máj. 5. 17:16
hat a plussz 10-15kg szerintem sem kellene hogy nehezseget okozzon de nyilvan minden leadott kilo jot tesz
máj. 5. 16:51
Az ezzel a gond, hogy plusz 15 kilócska minden második nőn fenn van, de tudnak még menni. Legfeljebb nem szeretnek. Ez tényleg kivizsgálandó. De hát akkor majdcsak odaérsz már.
máj. 5. 16:45
a mérlegem!!! :D
571. Guruljka (válaszként erre: 569. - Rózsavirág48)
máj. 5. 16:45
Nem tudom. Plusz 10-05 kg lehet, a mérgelem megbolondult. Kértem tegnap egy súlymérést is, de végül elfelejtettük.
570. Rózsavirág48 (válaszként erre: 567. - Százas Evelin)
máj. 5. 16:39
na a meleget azt en sem birom😓
569. Rózsavirág48 (válaszként erre: 566. - Guruljka)
máj. 5. 16:38
mennyi az a tulsuly amitol nehezebben jarsz?
568. Guruljka (válaszként erre: 567. - Százas Evelin)
máj. 5. 16:03

Beutalóköteles.

Előbb fel kell mennem a házorvoshoz.


Az időpontot már megkértem, júni 6. Addigra lesz beutalóm is. :D

567. Százas Evelin (válaszként erre: 566. - Guruljka)
máj. 5. 15:53

Mindig előjön ez a marhaság. Menj érvizsgálatra, és tekerd a bringát.

Nekem előjött a boka dagadás, az meg a melegtől van. Ha nincs meleg, akkor se olyan karcsú mint egy őzé, de akkor nem dagad.

máj. 5. 14:08

Tegnap voltam szűrővizsgálaton. a boka-kar index értéke nem egyértelmű, javasolták az érsebészeti vizsgálatot.

Kicsit nehezen járok, ez tény, de szerintem a jelenlegi túlsúlyom is befolyásolja. Volt, hogy ennél is nehezebben jártam, de amikor lefogytam, ez szinte teljesen elmúlt. Most megint rosszabb.

565. Rózsavirág48 (válaszként erre: 564. - Guruljka)
máj. 5. 11:57
jo cikk😊
máj. 2. 19:36

Hírlevélben kaptam, idemásolom:


"Rengeteg fogyókúrás módszerrel találkozhatunk, de olyan nagyon kevés van, amely közben nem megy tönkre az anyagcserénk, egészségünk. - Silye Gabi írása


Mindannyian egyéniek vagyunk, más az anyagcserénk, alkatunk, izomzatunk, így nincs általános csodamódszer mindenkinek, viszont az alábbi irányelvek betartásával egészségesen és tartósan fogyhatunk:


1. Ne koplaljunk!!! Alapanyagcsere alatti kalóriabevitel TILOS, mert a szervezet raktározással reagál rá.


2. Legyünk türelmesek, az egészséges fogyás, ami nem terheli a szervezetünket, bőrünket sem viseli meg heti 0,5-1kg.


3. Az első heti néhány kiló az víz és szénhidrátraktár, ami természetesen visszajön, ha abbahagytuk a diétát


4. Étkezzünk rendszeresen, 3-3,5 óránként, hogy elkerüljünk a rendszertelenségből adódó raktározást és folyamatosan legyen energiánk, így megakadályozható a farkaséhség miatti túlevés.


5. Elegendő fehérjebevitel (függ az edzésmennyiségtől, típustól), hogy a szervezet ne bontsa le az izomtömeged.


6. Jó minőségű, teljes értékű szénhidrátok fogyasztása, mint barna rizs, köles, hajdina, teljes kiőrlésű tészta. Ezek kevésbé ingatják a vércukorszintet, nem okoznak hirtelen inzulinválaszt, mellyel elkerüljük a hirtelen szénhidrátéhséget és a vércukorszint ingadozásból adódó koncentrációzavart, folyamatos nasi kényszert, így a felesleges cukrok zsírraktárban történő raktározását. Érdemes figyelembe venni a szénhidrátok glikémiás indexét, terhelését és az alacsonyabb értékű, azaz lassabban felszívódó ételeket válaszd.


7. A szénhidrátbevitelt úgy oszd el, hogy este már inkább zöldségek legyenek és edzés előtt legyen a szénhidrát nagy része, hogy legyen energiád az edzéshez.


8. Minden étkezéshez zöldség fogyasztása.


9. A gyümölcsöknek általában magas a cukortartalma, így ne korlátlanul fogyasszuk őket, és ha mellé néhány szem diót, mandulát (nem sózott natúr magot) is beiktatunk a vércukorszint emelő hatását is csökkentjük.


10. Kerüld az adalékanyagokkal, transzzsírokkal teli feldolgozott ételeket, próbálj meg minél természetesebben étkezni.


11. Figyelj a folyadékbevitelre, ami minimum 30ml/testtömeg kg legyen, és ehhez adódik hozzá a sport alatti folyadékvesztés és az esetleges nyári hőség miatti izzadás. De ez ne üdítőkből történjen, hanem vízzel vagy cukor és koffeinmentes gyógyteával. A 100% gyümölcsleveknek is magas a cukortartalma a benne lévő gyümölcsök miatt.


12. Változatosan táplálkozzunk, mert diéta alatt eleve alacsonyabb a kalóriabevitel és ha még ezt egyhangú táplálkozással kombináljuk, vitamin és/vagy ásványi anyag -, nyomelem hiányt okozhatunk."

563. Guruljka (válaszként erre: 561. - Rózsavirág48)
máj. 1. 20:32

Azért, mert én nem vagyok ijedős.


Amikor végre ráébredtem a túlsúlyomra, az életemet és a fiam fiatal éveit féltettem. Ne azzal teljen, hogy engem emelget.

562. Százas Evelin (válaszként erre: 561. - Rózsavirág48)
máj. 1. 19:47

Nálam fáradtabb senki nem lehet. Nem akarok dicsekedni, de olyannyira nem érdekel most ez az egész fogyi, hogy nagyon nem.

Tavaly ilyentájt már túl voltam vagy tíz kila minuszon, és olyan lelkes voltam, hogy magamat is kicsit hülyének néztem. Most? Semmi.

561. Rózsavirág48 (válaszként erre: 560. - Guruljka)
máj. 1. 18:11
hat igen ez az, miert tunik el a motivacio? en egy ido uran belefaradok korlatozasokba es nagyon nehez ujrakezdeni
máj. 1. 17:15

Most megint átállítottam a dolgokat. Ezt írta egy dietetikus:

"Mennyiségekrôl általánosságban annyit, hogy 2-3 g szénhidrát/testsúly kg fogyást eredményez, 3-4 g/ttkg a súly megtartását segíti. Megerőltető sporttevékenység esetén a napi 6-8 g/ttkg szénhidrátbevitel is indokolt lehet!"


A másik dietetikus véleménye az volt, hogy ha sok a napi 20% (65 gramm) fehérje, akkor ne erőltessem. És hogy vannak, akik nagyobb adag CH mellett működnek rendesen.


De anno végül is amellett a beállítás mellett fogytam, amire most visszaálltam, csak akkor motiváltabb voltam.

máj. 1. 16:54
Na nekem meg szó szerint megbillent a kezem, jó sűrű lett a zabkásám! :D
máj. 1. 16:08
a vacsorat meg nem ettem meg csak beirtam hogy lassam mennyi fer a napi keretbe
557. Guruljka (válaszként erre: 556. - Rózsavirág48)
máj. 1. 16:07
Ja éééértem! :D
556. Rózsavirág48 (válaszként erre: 554. - Guruljka)
máj. 1. 16:07
mar a vacsora is benne volt es zabkasara tettem meggyet es diot es igy maradt 40 gr😊
555. Rózsavirág48 (válaszként erre: 552. - Százas Evelin)
máj. 1. 15:58

hat dietas suti nem nagyon van ha meg

igen az nem finom. tavaly hogy csinaltad amikor jol ment?

554. Guruljka (válaszként erre: 553. - Rózsavirág48)
máj. 1. 15:55

Na valami nem stimmel.


Nekem a zabkása után nem 40 g ch szokott maradni. Pedig 1500 Kcal-t eszem.


Ne viccelj, 65 gramm zab csak 42 gramm szénhidrát.

553. Rózsavirág48 (válaszként erre: 551. - Guruljka)
máj. 1. 15:52
zabkasat ettem abban van ch boven de a napi mennyiseghez valoban ehetek meg 40gr ch-t lehet egy kis gyumolcs segitene van egy tulerett banan a konyhaban🍌
552. Százas Evelin (válaszként erre: 546. - Guruljka)
máj. 1. 15:37

Tuti, hogy kalóriabomba. Nem számolok én ki semmit. Soha nem voltam hajlandó.

Ne is mondd, mit teszünk a kenyérkére... Kosztos megette a töpörtyűt, én meg kerestem, nem maradt egy szem sem. Csak egy falatkát akartam.

Erre vettem a hentesnél 30 dkg-ot, bár még csak egyszer ettem belőle, egy kicsit. De az a kicsi se egy falatka volt. Több.

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook