Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 3 hónapos kihívás, kalóriadeficittel és mozgással fórum

3 hónapos kihívás, kalóriadeficittel és mozgással (beszélgetős fórum)


37. globus (válaszként erre: 34. - Guruljka)
márc. 11. 17:41
35.hsz-ben nincs olívaolaj és lenmag sem, én ezt csináltam, ízlett.
36. Guruljka (válaszként erre: 33. - globus)
márc. 11. 17:41
És új élet kezdődik majd a számomra, ha kész lesz a fogam végre. Mert egyelőre nem tudok rendesen rágni.
35. globus (válaszként erre: 33. - globus)
márc. 11. 17:40

Az elkészítés menete itt érthetőbben van leírva:

[link]

34. Guruljka (válaszként erre: 32. - globus)
márc. 11. 17:40

Nézem... az alap elég ártalmatlan, de a lenmagot én kihagyom. Úgy 30 éve majdnem megölt a lenmag, azóta félek tőle. (Iszonyúan felfújt az akkor ajánlott kanálnyi lenmag...)


A másik recept szerinti fél deci olaj megriaszt. de az alapötlet nagyon jó: a picit erjesztett gabona és az olajos magvak.

33. globus (válaszként erre: 32. - globus)
márc. 11. 17:37
32. globus (válaszként erre: 31. - Guruljka)
márc. 11. 17:36
Nézz rá a Kolláth reggelire, hasonló és finom, régebben rendszeresen csináltam, aztán elfeledkeztem róla. Ideje újrakezdeni.
31. Guruljka (válaszként erre: 29. - Százas Evelin)
márc. 11. 17:33

Folyton trappban tartasz!


Nem müzlit vesz! Alapanyagot vesz!

Müzli = Müesli = kása.

Zabpehely.


Tejben áztatva este óta aszalt gyümölcsökkel, reggel akár sárgarépa belereszelve (ez az Oslo-reggeli), vagy friss gyümölcs.


Lehet spontán vízben felfőzve (egy pillanatra), utána joghurt vagy kefir és akármi bele. Mazsola és/vagy friss gyümölcs. Reszelt alma, felkockázott narancs vagy mandarin vagy banán. Ami jön. Áfonya, kókuszreszelék, lehet akár naponta más.


Felfőzve és /vagy savanyú ízközegben a zab hatóanyagai jobban hasznosulnak.


Lehet más gabonapelyhekkel is kombinálni, de azok keményebbek maradnak.


Amit a kereskedelem nevezett el müzlinek, az vagy cukrozott, vagy jobb esetben is mindig ugyanaz a keverék.

Azért a lidliben van jó, kilós, és cukrozatlan. Ahhoz is lehet plusz ezt-azt tenni.

30. Százas Evelin (válaszként erre: 24. - Rózsavirág48)
márc. 11. 16:30
Egy eszméletlen szép fekete blúzomba már belefogytam. tüll betétes. :-) Most ugyan megint feszül egy kicsit. Na majd a 30 nap leteltével nem fog.
29. Százas Evelin (válaszként erre: 25. - Rózsavirág48)
márc. 11. 16:28

Hajlamos vagyok túlbonyolítani a dolgot, komplikált kajákban gondolkodni. A müzli az jó gondolat, merthogy egyszerű.

Azt hiszem, bevezetem. Guruljka amúgyis tiltakozik a sonkázós reggelik ellen, én eddig mindig szalámit raktam a reggeli zsömlémre. Legyen inkább müzli. :-)

Holnap veszek müzlit.

28. Százas Evelin (válaszként erre: 26. - Guruljka)
márc. 11. 16:26
Meg a lábad se szereti. Jól fog jönni nekünk a te lélekjelenléted. :-)
márc. 11. 16:23
Ja, és egy alapos megfázásból lábalok kifelé, napokon át alig ettem.Most én se vagyok hajlandó számolgatni.
26. Guruljka (válaszként erre: 25. - Rózsavirág48)
márc. 11. 16:22

Én egyébként is bagoly típus vagyok. Későn és lassan ébredek, de akkor alaposan. :D

Kell vagy 2 óra ébrenlét, mire a gyomrom is kér valamit.


Nálam a mozgás a közvetlen környezetem utálatával is összefügg. Azaz nem gyalogolok a faluban.

25. Rózsavirág48 (válaszként erre: 23. - Guruljka)
márc. 11. 16:19
koszi hogy velunk vagy😊 reggelire ahany iranyzat van annyifelet javasol en is kiprobaltam mar sok mindent. hetvegen a altalaban maskepp eszek. hetkozben evekig cukormentes muzlit ettem magvakkal tejjel es meg most is szeretem es van idoszak amikor nem reggelizek most a legfontosabb a napi kcal keret hogy mikor az kevesbe lenyeges😊 a napi mozgas komoly kihivas lesz de igyekszem megoldani egyre tovabb van vilagos es az is segit. a kenyer valoban minel kevesebb annal jobb most epp valami abonettszeruseget is akarok venni nagyon jo peldaul turoval es keves cukormentes lekvarral😊
24. Rózsavirág48 (válaszként erre: 22. - Százas Evelin)
márc. 11. 15:54
igen ket bottal jartuk az erdot kocogni szeretnek majd en is de majd kesobb. most walking kerekpar es uszas minden nap valamit. a valtozast pedig a ruhakon fogom latni van egy ket darab amibe szeretnek belefogyni👖👗 a korulbeluli sulyomat tudom az eleg😀
márc. 11. 15:48

Lélekben veletek tartok.

Én reggelizni nem szoktam, és kicsit idegenkedve nézem,hogy sonkáztok reggelire. Felvágottfélét (vagy egyéb fehérjetartalmút) végképp nem ennék aznap elsőre.)


Segítő szándékkal mondom: a szénhidrátcsökkentett kenyér nem igazi alternatíva. 40 grammnál végképp nincs nagy különbség.

[link]


Finomak és egészségesebbek a magvas teljes kiőrlésű kenyerek, de az igazi megoldás ezekből is a minél kevesebb. Nem annyira a szénhidrát miatt, hanem mert élesztős.


A szénhidrát alatt nem kizárólag a sima cukrokat értjük, hanem a rostos dolgokat is. Azok meg kellenek.


Én inkább a mozgásban örülnék némi haladásnak, mert valami gáz van, a pár évvel ezelőtti energiám valami bődület lustaságba ment át.

És naná hogy itt még erdő sincs. Illetve valami járhatatlan bozót.

22. Százas Evelin (válaszként erre: 21. - Rózsavirág48)
márc. 11. 15:39

Fu de keményen nyomod. Le fogsz hagyni, de honnan fogod tudni, ha nem méred meg?

Az az a síbotos mászkálás? Már ajánlották nekem, valaki megszánt, amikor a Népligetben kocogtam. Hogy ne rongáljam a gerincem meg az izületeim, fogjak egy olyan botot. Illetve kettőt.

márc. 11. 15:31
nem semmi nem lesz most😊 az erdoben volt bo 70 perc nordic walking iszok egy kavet es meg a vacsora van hatra.
márc. 11. 13:23

Nem is állsz rá a mérlegre? Semmi centizés?

Az egynapos koncentrálás az szerintem jó. Mindig csak egy-egy nap. Az enyém idáig jó. Már harcoltam is kicsit a kertben. :-)

márc. 11. 12:16
eloszor 6 honapot akartam irni de az igy elsore soknak tunt😄 ugy gondoltam 3 honap belathato es utana meglatjuk. en most sulyt sem merek csak a kaloriara es mozgasra koncentralok 1 nap idointervallumban. es holnap megint... ezt csinalom 3 honapig nem zarok ki semmit de nyilvan odafigyelek😊
márc. 11. 12:01

Két-három evőkanálnyi magra ráöntök kb. 3 dl tejet, aztán elöl hagyom, időnként megkeverem. Pár óra múlva már jó, helyes zselé az egész. Lehet bele eritritolt vagy valami édesítőt tenni, és akármilyen gyümit beledarbolni.

Három hónap is elég rövid. Ami a kitartást illeti, úgy viszont hoszzú. :-)

17. Rózsavirág48 (válaszként erre: 16. - Százas Evelin)
márc. 11. 11:09
nos a forradalmak rovid eletuek😉 tehat ez nem gond a valtoztatas es a kitartas a lenyeg. chia mag pudingot hogy csinalod?
16. Százas Evelin (válaszként erre: 15. - Rózsavirág48)
márc. 11. 10:49

No, rajtoljunk akkor el. Már megreggeliztem: tk. zsömle, párizsival, sajtszelettel, uborkával. Az ebéd főtt csirke lesz, mert nekem az van készen. Tegnap ittam vacsira fehérje turmixot. de azt már egy vacsi után ittam. :-) Talán csinálok chia pudingot banánnal, és utána fehérje turmixot. Kimegyek a kertbe, kitakargatni a fügéket, kicsit rendezkedni. Az lesz a félóra mozgás.

Ez nem valami forradalmi, de az előzőkhöz képest haladás. :-)

Szép vasárnapot!

márc. 11. 08:53
vigyazz kesz tuz rajt😊 indul az elso nap. tegnap nagyon keson ertem haza nem volt tervezes. reggeli tukortojas 40gr szenhidratcsokkentett kenyer 1 szelet pragai sonka jegsalata 1.5 dl tej. egyebkent channanak igaza van eszem ami van igyekszem egeszsegesen osszevalogatni de a lenyeg a kaloriadeficit. ma ebedre toltott kaposzta lesz mert itt van keszen de kenyer nelkul es kaloriakereten belul.most szamolgatni fogok egy kicsit es ma egy nagy seta lesz a mozgas. evelyn te hogy tervezed? ma meg almat szeretnek enni a vacsora pedig kaukazusi kefir uborkaval.
14. Channa* (válaszként erre: 13. - Százas Evelin)
márc. 10. 22:23

Nem kell túl misztifikálni!

Jó az amit egyébként is eszel, csak egy kicsit kevesebbet. Nem 30 gr rizst, csak 200 gr-ot, gyümölcsöt délelőtt. Mozgás Napi 30 perc az elején.

13. Százas Evelin (válaszként erre: 12. - Rózsavirág48)
márc. 10. 18:19
Jó. Azt mondod, jobbára nyers kaják lesznek, majd elmegyek holnap a piacra zöldekért. Zöldek azok biztosan fognak kelleni. Amúgyis karfiolrizst akartam készíteni.
12. Rózsavirág48 (válaszként erre: 11. - Százas Evelin)
márc. 10. 18:13
most uton vagyok de meg este megtervezem es megirom😊
11. Százas Evelin (válaszként erre: 9. - Rózsavirág48)
márc. 10. 17:30
Nem adnál egy holnapi előzetes étrendet?
10. Százas Evelin (válaszként erre: 9. - Rózsavirág48)
márc. 10. 17:29
Ami engem illet, nekem is. Nagynehezen leadtam vagy húsz kilót, és most épp szedegetem visszafele. Pedig nagyon nem kéne.
9. Rózsavirág48 (válaszként erre: 7. - Százas Evelin)
márc. 10. 17:21
en is ugy gondolom jon a jo ido 🌞 konnyebb lesz a mozgast is kivitelezni es hat mar epp ideje abbahagyni a tokolodest mar ami engem illet
8. Százas Evelin (válaszként erre: 4. - mignon11)
márc. 10. 17:17
Hu az nagyon szép. Nehéz?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook