Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » 2hetes elszántság fórum

2hetes elszántság (beszélgetős fórum)


8. timycat (válaszként erre: 1. - Honeywald)
2012. febr. 27. 00:29
Ettől a diétától reggelente rommá égne a gyomrom :S
7. 814f8b8f23 (válaszként erre: 1. - Honeywald)
2012. febr. 27. 00:21
Tegnap éjjel olvastam itt a fórumon a 13 napos diétáról. Nézz oda be, szerintem ez az amit ők csinálnak/tak. Tudásbázisban megtalálod.
2012. febr. 27. 00:16
Persze hogy lapos lesz a hasa, nem eszik. Az a 3-6 kg pedig nem az aminek látszik. Szerintem ez nem lehet tartós.
2012. febr. 26. 22:16
Annyira nem vészes, de nekem az ebéd elég kevésnek tűnik.
2012. febr. 26. 20:51
nekem bármilyen ismerősöm csinálta, 3-6 kiló fogyást mondtak, és laposabb hasat. tartani lehet.
2012. febr. 26. 20:50
Ezt ismerem, bár szerintem nem embereknek való. Hát sok sikert!
2012. febr. 26. 20:49

gondolom sokan olvastátok már ezt a fajta diétát... szerintem akkor is érdemes lenne kirpóbálni!

még valaki? 2ét csupán, tapasztalatok és miegymás megosztása lenne a feladatunk :)

2012. febr. 26. 20:48

1. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel vagy gyógynövénytea

Ebéd: 2 db főtt tojás

Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (200 gramm), 30 dkg zöldsaláta olívaolajjal és citrommal


2. nap


Reggeli: Joghurt-müzli gyümölcsökkel, 1 csésze gyógynövénytea vagy 1 pohár gyümölcslé (lehetőleg 100 %-os cukor és édesítőszer mentes)

Ebéd: 2 db főtt tojás, spenót főzelékkel kevés rántással vagy anélkül vagy grillezett csirkemell filé (200 gramm) párolt zöldségekkel

Vacsora: 20 dkg főtt sonka, saláta


3. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db édesítőszerrel vagy 1 csésze gyógynövénytea vagy 1 pohár gyümölcslé (lehetőleg 100 %-os, cukor és édesítőszer mentes)

Ebéd: 2 főtt tojás, 1 nagy szelet sovány sonka, 30 dkg zöldsaláta

Vacsora: 1 db főtt zeller, vagy brokkoli, 1 db paradicsom, 1 db alma


4. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel vagy 1 csésze gyógynövénytea

Ebéd: 1/2 grill csirke (bőr nélkül) salátával

Vacsora: sima kefir vagy joghurt, gyümölccsel vagy zöldsalátával


5. nap


Reggeli: 1 db reszelt répa citrommal, vagy 30 dkg zöldsaláta

Ebéd: 1 db tonhal konzerv citrommal vagy grillezett csirkemell filé (200 gramm) párolt zöldségekkel

Vacsora: 1 szelet marhahús (200 gramm), 30 dkg zöldsaláta olívaolajjal és citrommal


6. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel vagy 1 csésze gyógynövénytea

Ebéd: halfilé paradicsommal vagy grillezett csirkemell filé (200 gramm) párolt zöldségekkel

Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (200 gramm), 30 dkg zöldsaláta olívaolajjal és citrommal


7. nap


Reggeli: 1 db reszelt répa citrommal, vagy 30 dkg zöldsaláta

Ebéd: 1 csésze gyógynövénytea vagy 1 pohár gyümölcslé (lehetőleg 100 %-os cukor és édesítőszer mentes)

Vacsora: grillezett csirkemell filé (200 gramm), gyümölcssaláta


8. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel vagy 1 csésze gyógynövénytea

Ebéd: 2 db főtt tojás, 1 szelet sovány sonka, 30 dkg zöldsaláta

Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs


9. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel vagy 1 csésze gyógynövénytea vagy 1 csésze gyümölcslé (lehetőleg 100 %-os, cukor és édesítőszer mentes)

Ebéd: 1 db főtt tojás, nyers vagy párolt káposzta, 15 dkg sajt

Vacsora: sima kefir vagy joghurt, gyümölcs


10. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel, vagy 3 dl narancslé, 1 db pirítós

Ebéd: 2 db főtt tojás, 1 nagy szelet sovány sonka, 30 dkg zöldsaláta

Vacsora: 1 db főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db alma


11. nap


Reggeli: 3dl narancslé, 1 db natúr joghurt

Ebéd: 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 előszeletelt), 1 bögre natúr joghurt

Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs


12. nap


Reggeli: 1 db reszelt répa citrommal

Ebéd: 1 db tonhalkonzerv citrommal

Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (200 gramm), 1 db főtt zeller


13. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db édesítőszerrel vagy 3 dl narancslé

Ebéd: 2 db kemény tojás, 1 db reszelt sárgarépa

Vacsora: grillcsirke (bőr nélkül), 30 dkg zöldsaláta olívaolajjal és citrommal


14. nap


Reggeli: 1 csésze feketekávé 1 db édesítőszerrel vagy 1 csésze gyógynövénytea

Ebéd: 1 nagy szelet marhahús (200 gramm), 30 dkg zöldsaláta olívaolajjal és citrommal

Vacsora: Paprikasaláta sajtkockákkal vagy 1 db reszelt répa citrommal


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook