Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 1év fogamzásgátló szedés után 3hónapja hagytam abba. Mennyi idő mire kitisztúl a szervezet? Lyndinette 20-at szedtem utána meg Mirabellát. fórum

1év fogamzásgátló szedés után 3hónapja hagytam abba. Mennyi idő mire kitisztúl a szervezet? Lyndinette 20-at szedtem utána meg Mirabellát. (beszélgetős fórum)


2015. júl. 23. 22:12
Valaki aki esetleg vágja ezt a hőmérőzős témát leírná nekem hogy is van pontosan? Előre is köszönöm szépen :)
2015. júl. 23. 22:05
Még van remény. Meglátjuk mi lesz jövőhéten szerdán. Ha megjön akkor amint elment hőmérőzni fogok és szexelünk párommal mint a nyulak :D
16. D.11 (válaszként erre: 15. - 77e2fce5e3)
2015. júl. 23. 19:53

Ebben igazad van, tavaly edzettem is.... Nincs idom.

Mindenkinek arra van amire szan, de melo utan 1-1,5 ora haza vasarlas takaritas fozes... Hetkoznapi program, hetvegen meg szinte sosem vagyunk itthon... Kialudni sem tudjuk magunkat :(

Lecsattogok magneziumert a patikaba, koszi a tippet, kiprobalom :)))

Neked pedig igy tovabb es kitartas :)))

15. 77e2fce5e3 (válaszként erre: 13. - D.11)
2015. júl. 23. 13:20

Szia! Örülök, hogy segíthettem. Elöször napi 1000 mg magnéziumot szedtem (Magnerot, recept nélkül lehet kapni, a diabetológus ajánlotta), ebböl két dobozzal beszedtem, most egy hete tértem át a napi 500 mg-ra. A magnéziumot túl lehet adagolni, ezért a napi 1000 mg-ot csak kúraszerüen ajánlják. A magneB6-ban kevesebb van és a B-Vitamin miatt hízlal is.

A fáradékonyságnak sok oka lehet, egy kivizsgálás nem ártana, akkor többet tudsz. De egyébként simán lehet, hogy összefüggött a tabival. Nálam a mozgásszegény életmód is közrejátszott, most legalább heti 2 x úszom, ha nincs ilyen meleg, akkor még pluszban bicikli, vagy valamilyen más kardió heti 1x jön hozzá. Lehetne több is, de a szokásokat csak lassan tudom megváltoztatni.

14. zebracsikó (válaszként erre: 6. - Lemonchello)
2015. júl. 23. 10:33
sose tesztelj a menzesz napja előtt
13. D.11 (válaszként erre: 12. - 77e2fce5e3)
2015. júl. 23. 10:25

Huu köszi, hogy megosztottad!

Sajnálom, de jó hallani, hogy utána mentél és végére pontot tettél. Már minden rendben...

Sosem gondoltam volna, hogy a gyógyszer miatt lennék ilyen depis meg rosszabb kedvű :/ De ha vissza gondolok a tavalyi nyárra, hát klasszisokkal jobban éreztem magam! Én nagyon, de nagyon fáradékony vagyok, nem birok felkelni reggelente, úgy érzem semmihez sincs erőm... tavaly pedig napi 5 óra alvásokkal semmi bajom nem volt :D

3 hete tettem le, remélem hamar elfelejti a szervezetem és minden ok lesz!


Szedtél gondolom magnéziumot? Milyen fajtát? A MagneB6 semmit sem ér gondolom....

12. 77e2fce5e3 (válaszként erre: 10. - D.11)
2015. júl. 23. 10:13
Szia! Úgy vettem észre, hogy szorongást okozott, amire antidepit adtak, ami anyagcserezavart és vércukoringadozást okozott. A végén elegem lett, fokozatosan leálltam az antidepivel, elolvastam egy csomó könyvet, elmentem egy anyagcserespecialistához, és a végén a dietetikusnál az eredény után összeállt a kép, hogy mi miért volt és mit okozott. Orvos igazolta, tehát nem az én laikus véleményem, de én jártam utána. Most jól vagyok, nem szedek semmilyen gyógyszert, de fogamzásgátlót sem, sajnos valószínüleg mindegyiktöl elöjönnének a panaszok nálam. Ráment kb. egy évem, de megérte, életmódváltás, sport, diéta, gyógyszermentesség. Emiatt van az, hogy sokat olvastam ezekröl a témákról. A nagyfokú magnéziumhiány szorongásokat okozhat, de nyilván mindig több tényezö játszik össze.
11. Lemonchello (válaszként erre: 9. - 77e2fce5e3)
2015. júl. 23. 10:08
Regisztráltam kitöltöttem. Minden nap hőmérőzni fogok meg ilyenek. De egyenlőre még kivárom a jövőhét szerdát mi lesz.
10. D.11 (válaszként erre: 9. - 77e2fce5e3)
2015. júl. 23. 10:06

Magnézium hiány? Úgy vetted észre, hogy fáradékony vagy, vagy egyéb okból mentél el a dietetikushoz?

Nekem az első a libidó volt ami lement és én baromi fáradékony lette. Tavaly nyáron mikor fél évig nem szedtem, sokkal több erőm volt és jobban pörögtem!

9. 77e2fce5e3 (válaszként erre: 8. - Lemonchello)
2015. júl. 23. 10:01

Szia! Én úgy tudom, a teszt akkor tudja kimutatni a HCG-t a vizeletböl, ha az esemény után legalább két hetet vársz a teszttel. Van amelyikre rá van írva, hogy 3 nappal a beágyazódás után kimutatja, de maga a beágyazódás is 7-10 nap.

A fogamzásgátlóval kapcsolatban nekem is az a tapasztalatom, hogy több hónap, mire beáll a ciklusod, de ettöl még általában rögtön van peteérés és lehetsz terhes. Be tudsz még regisztrálni a ciklus.hu-ra és ha ott beírod a naptárba a mestruációd elsö napját, ki fogja számolni a következöt illetve a termékeny napokat. A rosszullétnek ezer más oka lehet, ez a nagy meleg se használ. Nekem a fogamzásgátló egyébként vitaminhiányt okozott, de én hosszabb ideig szedtem, magnéziumhiányom lett, ami nagyon sokára derült ki, mert normál vérképben nem nézik. Dietetikusnál lehet átfogóbb vérképet kérni vitaminokra.

Minden jót nektek!

8. Lemonchello (válaszként erre: 7. - D.11)
2015. júl. 23. 09:38
Nagyon sajnálom :( elég idegtépő tud lenni ez a várakozás na most terhes vagyok vagy mégsem? Akkor mitől vagyok rosszúl?. stb.. De hát ez ezzel jár sajnos. Nem akarok rá stresszelni mert ha most nem jött össze akkor jövőhonapban neki ugrunk mint a nyulak :)
7. D.11 (válaszként erre: 6. - Lemonchello)
2015. júl. 23. 09:34

Szia!

Ha beállt a mensid, az a legjobb jele annak, hogy "kitisztultál". Egyébként furi, hogy ha kihagysz egyet terhes leszel... én sokszor hagytam már ki és sosem, ez is egyén függő. De ezen szerintem ne aggódj, ha pontos a ciklus, akkor minden oké :)


Sok ismerősömnek felborul a ciklus és tényleg kell pár hónap, mire beáll minden. Én meg a legjobb, de legrosszabb példa vagyok, mert nekem hosszú távon bajt okozott...és fél év sem elég, hogy beálljon :(

6. Lemonchello (válaszként erre: 5. - Algea)
2015. júl. 23. 09:26
Hogy mikor ürül ki a szervezetből teljesen. Igen ezt hallottam már,hogy azért kell minden nap szedni mert ha csak 1 kimarad máris lehetsz terhes.Az egyik dokim ezt a mondta elköltöztem új dokim lett az meg min fél év mire kiörül a szervezetből :/ Én már 3hónapja nem szedem mensim beállt 28napos a ciklusom. Csak tegnap nagyon elkeserített az a negatív teszt. Amiből még lehet valami (legalábbis remélem) :) 15.-én volt ovulációm 22-23-24.-én van a beágyazódásom.
LadySlim táplálékkiegészítő
2015. júl. 23. 09:21
Mit értesz kitisztulás alatt? Maga a gyógyszer talán gyorsan kiürül, de a hatásai egyeseknél még sokáig érezhetőek (másoknál pedig azonnal minden rendben). Ez nagyon sok mindentől függ. Ha babát szeretnél, akkor azért jó min. 3 hónapot várni.
2015. júl. 23. 09:20

a hormon 1 nap alatt kiürül, nem véletlenül kell naponta szedni a tablettát


a 3 hónapos "szünetet" azért szokták javasolni babatervezés/teherbeesés előtt, hogy a sárgatestfunkció helyreálljon

3. D.11
2015. júl. 23. 09:19

Sziaa!


Én vagy 8 évig szedtem gyógszert, majdnem egyhuzamba. Ez picit tönkre tett, mert ha nem szedem nem menstruálok... na mindegy...

Egyébként azonnal kiürül, de 3 hónapot szoktak mondani, mig a hormonok visszaállnak, de ez egyén függő :)

2015. júl. 23. 09:18
1 nap
2015. júl. 23. 09:08
Sziasztok. 1évig szedtem fogamzásgátlót pár hónaőja hagytam abba. Párommal kisbabát szeretnénk. Jövőhéten szerdán kellen megjönnie, de reggelente hányingerem van volt,hogy hánytam is. Egyes szagoktól kavarog a gyomrom. A kv-t nem tudom meginni. Uborkát kívánok. Tegnap elhatároztam,hogy veszek 1 tesztet negatív lett. :( Tegnap néztem a peteérés kalkulátorban,hogy 22-23-24.-én vagy a beágyazódásom és 15.-én volt az ovulációm. Ez még jelenthet szerintetek valamit? A teszt amit megcsináltam a 10napos terhességet mutatja ki. Lehet korai volt a teszt és ebből még lehetne akár baba is?

További ajánlott fórumok:


Unatkozol? Gyere játszani!
Minden jog fenntartva © 2005-2022, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook