Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Három napos cseregarancia! Létezik még ilyen? A hűtő hangja és hőfoka nem megfelelő. fórum

Három napos cseregarancia! Létezik még ilyen? A hűtő hangja és hőfoka nem megfelelő. (tudásbázis kérdés)


1 2
2011. aug. 17. 20:17

Köszi csajoK!!! :-)

A hűtő hangja egy másfél órán belül kiderül. Előre rettegek :-S


Egyébként anyum a tudtom nélkül felhívta őket és megfenyegette őket a fogyasztóvédelemmel, nem tudom ez hatott-e....

Nagyon sok fórumon olvastam, hogy szintén ilyen gondjaik voltak a samsung hűtőkkel és nekik a samsung azt mondta ez természetes, fogadják el... :-S

43. ujlany (válaszként erre: 41. - Cb82b220ce)
2011. aug. 16. 23:09

szia! De jo, hogy megoldodott!

Hat sokkal tobb szerencset kivanok az Eletrcoluxhoz (bar azert jo tudni, hogy vegulis ilyen korrekten intezik a dolgokat manapsag.)


Majd irdd meg, hogy annak milyen a zajszintje.

42. kszisz (válaszként erre: 41. - Cb82b220ce)
2011. aug. 16. 22:27
Legyen szerencsétek az új hűtővel!!! :)
2011. aug. 16. 22:02

Megírta a szerelő a cserepapírt és holnap érkezik a másik hűtő! Végül Electrolux ERB 34233 mellett döntöttünk. Remélem nem fogunk benne csalódni, igaz ez fehér nem inox de ennyi gond legyen.

Egyébként kérdezték, hogy kérjük-e ugyan ezt? Mondtam, hogy nem!!!

Később kiderült, hogy mi vagyunk a másodikak akik ezt visszavitték, úgy tűnik szériahibásak vagy mi...

Én ma úgy izgultam egész nap mint kb érettségi előtt csak reménykedni tudok benne, hogy az Electrolux nem okoz majd meglepetéseket!

40. kszisz (válaszként erre: 39. - Cb82b220ce)
2011. aug. 13. 15:37

Elhiszem, engem is idegesítene...

REmélem hamar megoldódik a problémád!!!

39. cb82b220ce (válaszként erre: 37. - Kszisz)
2011. aug. 13. 15:24

A márkaszervíz biztosított arról, hogy onnan számít a 72 óra, hogy betelefonáltam és rögzítették, velük többször is beszéltem.

Sajnos én nem tudom vissza szállítani de nem is érnék el vele semmit mert megmondták, hogy ebben csak az üzletvezető dönthet és ő szmbaton nem dolgozik....

Már írtam egyébként 4 különböző weboldalnak is akiknek profiljuk a hűtőjavítás, hogy szeretném megjavítani a hűtőt blabla...és hallgassák már meg a felvételt, hogy ez normális-e, csak, hogyha jönnek a szerelők ne higgyek el nekik bármit.... Persze nem fogom maszekkal de vmi indokot írnom kellett. Én már az égvilágon mindent megpróbáltam.

Most is csinálja és esküszöm már az őrületbe kerget.

38. cb82b220ce (válaszként erre: 36. - Ujlany)
2011. aug. 13. 15:22
Nem tudom de nagyon reménykedek benne, hogy megoldódik, eddig semmi örömöm nem volt benne ebbe a hűtőbe :-(
37. kszisz (válaszként erre: 35. - Cb82b220ce)
2011. aug. 13. 15:21

remélem sikerrel jársz...elvileg kötelesek visszaadni a pénzed. Csak nehogy majd azon lovagoljanak, h mennyivel később ért oda a szerelő és az már nem 3 nap...mert az meg nem a te hibád!

Azért én a helyedben hívnám őket többször, nehogy feledésbe merüljön a dolog részükről.

Visszaszállíta(t)ni sehogy sem tudod?? Lehet egyszerűbb lenne, akkor kénytelenek lennének veled azonnal foglalkozni...

36. ujlany (válaszként erre: 34. - Cb82b220ce)
2011. aug. 13. 15:17

nem is kell majd elfogadnod, csak dokumentald pontosan, hogy mikor kivel beszeltel, es miben allapodtatok meg.

Ha at akarnak verni, fordulj a Fogyasztovedelmi felugyeloseghez. Lehet, hogy idobe fog telni, de ok igazat fognak adni neked.

(egyebkent meg minden cegnek az elegedett vasarlo az erdeke, ugyhogy siman lehet, hogy minden jol alakul es visszakapod a penzed, vagy valaszthatsz masikat.

35. cb82b220ce (válaszként erre: 32. - Kszisz)
2011. aug. 13. 15:08
Ők direkt azt mondták várjam meg a szerelőket, lehet nem véletlenül.... Sajnos én nem tudom csak úgy felkapni és elvinni.
34. cb82b220ce (válaszként erre: 30. - Emagdi)
2011. aug. 13. 15:07
Azt nem fogom elfogadni, hogy ez így jó mert akkor tuti, hogy kihívok egy másik szerelőt és megnézetem mert lehetetlen, hogy ez jó legyen. Ha meghallgattad a naplómba a hangot akkor látod, hogy ez nem normális, én még ilyen hangot hűtőnél nem hallottam.
33. cb82b220ce (válaszként erre: 31. - Emagdi)
2011. aug. 13. 15:06
A szerelőket már a 2. napon hívtam, most azt várom, hogy ők hívjanak engem....
32. kszisz
2011. aug. 13. 14:28
Igen, létezik. Én pont a héten vittem vissza egy botmixert és kértem inkább az árát.
31. emagdi (válaszként erre: 29. - Cb82b220ce)
2011. aug. 13. 13:49
remélem már kihívtad azóta a szerelőket :))))
30. emagdi (válaszként erre: 23. - Puszitolvaj)
2011. aug. 13. 13:48
csak a hibás terméket kötelesek már cserélni (kb néhány éve). hűtőt meg gondolom nem olyan könnyű visszapattintani a boltba, mint mondjuk egy mp3 lejátszót, szóval így is-úgy is szerelőt kell hívnia. ha a szerelő azt mondja, hogy rossz, akkor gondolom szervezik is egyből a cserét, a szállítást és egyebeket. ha meg azt mondják, hogy jó, akkor azt kell elfogadni :(
29. cb82b220ce (válaszként erre: 28. - Ujlany)
2011. aug. 13. 12:31
Én sem értek hozzá de én is úgy gondolom nem természetes.
28. ujlany (válaszként erre: 26. - Cb82b220ce)
2011. aug. 13. 11:35

meghallgattam.

Laikuskent el nem tudom kepzelni, hogy ez normalis legyen...

2011. aug. 13. 11:23

Igen, létezik. Pláne, ha nem megfelelő a termék. Gondolom nem volt ráírva, hogy igen hangosan működik és a szabályzója pedig csak dísz.

Gondold át, hogy kicserélteted egy ugyanilyenre vagy egy másmilyenre, vagy visszakéred a pénzed.

Be kell menni az üzletbe és elintézni, ha értetlenkednek mindig van feljebbvaló, panaszkönyv.

De a nem megfelelő terméket ki szokták cserélni vagy visszaadják a pénzt.

Mi jártunk így vízszűrővel (keserű volt a víz), gyümölcscentrifugával (büdös műanyag szag).

2011. aug. 13. 10:55
Sikerült feltöltenem egy helyre, ha kíváncsiak vagytok rá akkor a nyilvános naplómba megtaláljátok.
2011. aug. 13. 10:39
Azért küldtem el nekik mert nagyon félek attól, hogy a szerelők azt mondják majd ez természetes hang....
2011. aug. 13. 10:39

Sziasztok.

Csináltam róla hangfeltételt is, egy egyszerű telefonnal.

Valahova jó lenne feltöltenem és akkor meg is tudnám nektek is mutatni.

Van vmi ötletetek, hogy tudnám megcsinálni?

Egyébként már a samsungnak elküldtem emailbe a hangfelvételt.

2011. aug. 12. 20:49

A magyar jogszabalyok ertelmeben, lehetoseged van barmilyen keszuleket 72 oran belul vissza vinni, es az ertekesitonek kotelesge vissza venni, cserelni vagy visszaigenyelheted a penzed, ezt nem en mondom hanem a fogyasztoi jog, mert letezik ilyen, csak kevesen elnek vele...en a helyedbe ugy vissza vinnem - de meg idobe legyen- nem jo indintas egy kortyogo huto elso perctol... ha a megfelelo mondom volt uzembe helyezve akkor annak pikk pakk mukodnie kell....sztem rossz huzas volt szereloket hivni, azok nem fognak rabollintani, hogy igenis rossz...viszont, ha letelt a 72 ora akkor tutti nem veszik vissza...es csak idot vesztettel...akkor javitani fogjak...no, es akkor egy uj dolgot javitani...


remelem sikerul megoldani...

2011. aug. 12. 20:34
A vásárlás után 24 óráig ne rakjatok bele semmit, a készüléknek teljesen vízszintbe (segítség:vízszintmérő) kell lennie,üresen kell bekapcsolt állapotban lehűteni,majd ha letelt akkor lehet belepakolni,felkapcsolni max-ra.Akkor fog normálisan működni.
21. cb82b220ce (válaszként erre: 20. - Ujlany)
2011. aug. 12. 20:31
Mivel garanciális dolog így ingyen jönnek ki, direkt megkérdeztem, remélem, hogy azért mert kiderül mégis jól működik még nem fognak pénzt kérni érte.
20. ujlany (válaszként erre: 19. - Cb82b220ce)
2011. aug. 12. 20:26

hat akkor az tokeletes.

remelem a szerelo megoldja. Egyebkent en tenyleg ugy voltam, ahogy lentebb valaki irta, hozza kellett szoknom a huto hangjahoz, mert tenyleg idegesitett az elejen.

Viszont en nem hallom a szobaban, ugyhogy az nagy kulonbseg.

Szerintem jol tetted, hogy kihivtad a szerelot, boven benne van az ilyen esetek kezelese a hutod araban, legalabb biztos leszel benne, hogy rendben van-e vagy sem.

19. cb82b220ce (válaszként erre: 18. - Ujlany)
2011. aug. 12. 20:25
A boltban 6-7 órát mondtak és mi 8 órát vártunk.
18. ujlany (válaszként erre: 16. - Cb82b220ce)
2011. aug. 12. 20:23

mondjuk ezt legalabb meg fogja tudni nezni a szerelo, mert gondolom visz magaval egy homerot, es akkor kb. felora alatt kiderul, hogy csak igy erzed, vagy igy is van.


Gondolom azt mar meg sem merjem kerdezni, hogy kivartatok-e azt az idot a szallitas es a bekapcsolas kozott ami kotelezo a felhasznaloi utasitas szerint. :-) (mar nem emlekszem, hogy 12 vagy 24 ora)

17. ujlany (válaszként erre: 9. - Cb82b220ce)
2011. aug. 12. 20:21

"Bár úgy gondolom ha ez lenne a gond akkor mindig vinnyogna és nem időközönként. "


ez nem biztos, hogy igy van, hiszen a huto nem hut 24 oraban, hanem jo darabig csak tartja a homersekletet, es csak akkor indul be igazan, ha a belso homerseklet emelkedik.

Ezert van az, hogy ha nincs aram, de nem nyitod ki a fagyasztodat, akkor a kiolvadas lenyegesen kesobb kezdodik meg.

16. cb82b220ce (válaszként erre: 13. - Ujlany)
2011. aug. 12. 20:21
Azért mert amikor megkaptuk akkor a gomb úgy volt beállítva, hogy 3. szint. Az nagyon hűtőt... Le vettem 1-es szintre és ugyanúgy hűt mint a 3on, illetve ha maxra tekerem akkor is ugyan úgy hűt.
15. a1f813b884 (válaszként erre: 12. - Cb82b220ce)
2011. aug. 12. 20:19
akkor nincs ötletem, bocs
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook