Amputáció (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... ❯❯
997. Thorwald (válaszként erre: 995. - Borsi80)
2013. márc. 1. 09:35
Nekem is küldheted.
996. rzsi (válaszként erre: 995. - Borsi80)
2013. febr. 28. 08:32

Szia!

Nekem jöhet a kérdőív:-)

995. Borsi80
2013. febr. 25. 19:17

Tisztelt Fórumindító, kedves Hozzászólók!


Végzős pszichológia szakos hallgató vagyok, és szakdolgozatomban a fantomfájdalom és a megküzdési stílus/szorongás/depresszió és egyéb faktorok esetleges összefüggését kutatom, kérdőíves formában.


Amputáción átesetteket keresek meg többek között az O.O.R.I-ban, és egyéb rehabilitációs osztályokon, azonban minél többen töltik ki a kérdőív paksamétát, annál biztosabb eredményre jutunk.


Aki részt venne a kutatásban, szívesen megküldöm neki a kérdőíveket e-mailben!


Előre is köszönöm a segítséget a jelentkezőknek!


Üdvözlettel:

Berta Orsolya

bertaorsi@gmail.com

994. 30359dac8c (válaszként erre: 993. - Dev_p)
2013. febr. 20. 23:24
Bocsánat lehet, hogy félre érthetően fogalmaztak. Én nem itélkezek , nem voltam ott és nem tudom mi történt. Ami felháborit, hogy a kommentelök leginkább a mozgássérülésével és nem a szomorú dolgokkal foglalkoznak. Nálunk aki sérült azzal jobb esetben közömbösen bánnak de tapasztalatom inkább sajnos az, hogy aki "más" inkább vagy levegőnek nézik vagy kirekesztik:(
993. dev_p
2013. febr. 20. 07:38

A témához egy cikk, amely más aspektusra hívja fel a figyelmet:

[link]

Jó hosszú link... Bocs!

992. dev_p (válaszként erre: 988. - Guruljka)
2013. febr. 20. 07:17