Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Milligest és ciprinol antibiotikum?

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

22. Zorg272011-05-25 14:29
Nagyon szívesen, mielőbbi gyógyulást kívánok!!!
(válasz csajoss17 20. hozzászólására)

21. Zorg272011-05-25 14:28
Látod ez itt a hiba, "hogy a naaagy és fejlett nyugaton se bújják a májfunkciókat félévente csak mert valaki fogamzásgátlót szed!"
Miért nem?? Nem is csak a fogamzásgátlóknál, hanem bármilyen más gyógyszereknél amit huzamosabb ideig kell szedni, igen is kell nézni, hogy a máj, hogy bírja... Hiszen ha nem megfelő a máj működése, nem méregteleníti rendesen a szervezet ez vonzza magával a többi problémát, és lehet majd arra is gyógyszert szedni.... Igazából ez egy ördögi kör....
Ezekkel az alacsony hormontartalmú gyógyszerekkel már nem borogatod fel a hormonháztartást, hiszen nem annyira erős gyógyszerek mint amik régen voltak, már várni sem kell vele 3 hónapot, ha teherbe akar esni az ember, abba hagyod a szedést, feloldódnak a gátak a következő peteérésnél akár teherbe is lehet esni....
Az évente való szünetelés pedig pont a máj szempontjából lenne fontos.....
Remélem soha semmilyen problémád nem lesz ebből, hogy ennyire alaposak az orvosaid.....
(válasz k_nm 19. hozzászólására)


20. csajoss172011-05-25 12:51
Köszönöm a tanácsod! Ha 3 hónapon belül bármilyen probléma adódik, lecserélem!
(válasz Zorg27 18. hozzászólására)

19. k_nm2011-05-25 11:57
Jól van na, azért nem kell bekapni! Különben csak csendben megsúgom, hogy a naaagy és fejlett nyugaton se bújják a májfunkciókat félévente csak mert valaki fogamzásgátlót szed! A férjemnek, aki immunszupresszánst szed, neki nézik a klinikán évente! Egy normál vérképet minden negyedévben, de ekkora hacacárét csak évente egyszer. Különben meg azért bátorkodtam írni azt, hogy nem kell évente leállni a bogyóval, mert azzal több kárt csinálsz, mint hasznot. Úgy felborítod a hormonhásztartást, mint a huzat! Annyira kicsi a mai fogamzásgátlókban a hormon, hogy minimális a kockázata...persze, kockázat van, mint minden gyógyszerben, és nem is azt mondom, hogy ész nélkül kell szedni. Ja, még egy szösszenet: én olyan alacsony hormontartalmú gyógyszert szedek, ami itt (a naaaagy nyugaton) nincs is...mindben több a hormon, így otthonról kell beszereznem. Ès nem néztek eddig májfunkciót, pedig alaposak az orvosaim...

18. Zorg272011-05-25 10:26
Nézd ha neked nem okoz semmilyen problémát, vagy eddig nem okozott akkor valószínűleg nem kell még lecserélni, de ha 3 hónapon belül újra jelentkezik a vese probléma, vagy bármilyen húgyúti, hüvelyi gyulladás akkor érdemes lenne másikat kérni helyette!
Én személy szerint a saját lányomnak nem engedném, hogy ezt szedje....
(válasz csajoss17 15. hozzászólására)

17. Zorg272011-05-25 10:23
Lelked rajta, szedd csak nyakló nélkül 5 évig! Bár én nem tenném!
Nem is azt mondtam, hogy csak az AB-től lesz gombás felülfertőzés, hanem a fogamzásgátlótól is lehet!
Ez a mondatod "A mai fogamzásgátlóknál max 5 évente lehet egy szünetet beiktatni, hogy ne felejtse el a petefészek, hogy mi a dolga..." egy nagy butaság!!! Ezt azért nem tudom mennyire üdvözölné egy orvos!!! Minden hormontartalmú gyógyszernek nagyon magyas a kockázati tényezője, nem csak a fogamzásgátlóknak! TEHÁT RENDSZERES orvosi felügyeletet igényel, az csak az orvosok nemtörődömsége, hogy minden ellenőrzés nélkül felírják, igen is 6-12 havonta telejes vérképet és májfunkciót kell nézni, hiszen a hormontartalmú készítmények máj, illetve vese károsító hatásúak!!! Azért is kell a szedést megelőzően az alapos kivizsgálás, mert ha valkinek nem jó a mája anná akár májtumor is kialakulhat, és igen az a nem megfelelő hormonkészítmény miatt!!!!
(válasz k_nm 16. hozzászólására)

16. k_nm2011-05-25 05:51
Bocsánat, hogy beleszólok...de volna a doktornöhöz egy két észrevételem: A mai fogamzásgátlóknál max 5 évente lehet egy szünetet beiktatni, hogy ne felejtse el a petefészek, hogy mi a dolga...Az, hogy kinek melyik a legjobb fogamzásgátló, individuális. Elég régen a piacon van, az igaz, de nem mondhatjuk, hogy nem a legjobb. A gombás felülfertözödés a fogamzásgátlónak is lehet a mellékhatása, nem csak az antibiotikumnak. A védekezés nem emiatt kell, hanem mert az antibiotikum hatására a fogamzásgátlók hatása csökken. A májfunkciókat legfelljebb a Grace klinikán nézik ha kell, ha nem. Egy doboz antibiotikum mellett nem gondolnám, hogy indokolt lenne. Ha vért vesznek, ezt általában megnézik.
Az antibiotikumokat nem 5 napig szedjük, hanem amíg a dobozban van belöle! (ok, a Ciprinol 10 db-os, a 2x1 van felírva, az tényleg 5 nap)
Ja, csajoss, hogy válaszoljak a nekem feltett kérdésre: 1 hónap...naptári. Az a biztos, annyit ki lehet bírni...

15. csajoss172011-05-24 19:48
Nem szokott. Nem volt ilyen gondom eddig. De miért ilyen rossz ez a tabi? Ettől még gombás fertőzésem is lehet? Nekem soha semmi mellékhatása nem volt.
Cseréljem le szerinted?

14. Zorg272011-05-24 19:29
Sajnos ez nem a legjobb fogi.... ha lehet intézz magadnak egy teljes hasi UH-t kérd meg a háziorvost, hogy nézessen vérképet, és májfunkciót mindenképp!!!
Nem kell megijedni, de jobb óvatosnak lenni...

Nem szokott gyakran gombás fertőzésed lenni??
(válasz csajoss17 13. hozzászólására)

13. csajoss172011-05-24 17:35
És szerinted ez a gondom kialakulhatott magától a tabitól?
(válasz Zorg27 12. hozzászólására)


12. Zorg272011-05-24 17:31
Bizony kellene, évente szünetet tartani....
Lactiv, Normaflor, Protexin ezek közzül bármelyik jó, és nyugodtan egyél élőflórás joghurtot, kefírt kiegészítésként! És, ha már elkezdted szedni az AB-t akkor ne hagyd abba minimum 5 napig szedni kell!
(válasz csajoss17 11. hozzászólására)

11. csajoss172011-05-24 17:27
Nem volt szünetem 3 év alatt... Kellett volna?
Nem tudom, az orvos nem mondta h ilyen jellegű problémám lenne.:S
Nekem teljes kivizsgálásom volt, mielőtt felírta.
Milyen probiotikumot ajánlasz?

10. Zorg272011-05-24 17:10
Basszus ennyien szeditek azt a szart!??? Modjátok, hogy a doki néz közben májfunkciót!!!!!

9. Belle Morte2011-05-24 17:09
Én a helyedben védekeznék másképp is. nekem egy sima gyulladáscsökkentő (megfázáskor torokfertőzésem volt) is kiütötte a milligestet (6éve szedem), és kimaradozott a menzeszem is néha tőle! Ha nem vagy biztos is inkább védekezzetek másképp is!

8. Zorg272011-05-24 17:08
Igen, azért faggatlak! Fura mert ezt a gyógyszert bakteriális fertőzésekre szokták felírni.... többek között húgyúti és nemi fertőzésekre is alkalmazható, de azért egy tenyésztést nem ártott volna csinálni, mielőtt ilyen erős AB-t ír fel, többek között mert gomás felülfertőzést is lehet kapni a szedésekor (tehát a szexnél nem árt óvszert használi, a ping-pong effektus elkerülése érdekében), és ajánlanám a probiotikumot is mellé, hogy ne okozzon hasmenést, mert akkor még jobban csökken a fogi hatása... De azért májfunkciót szoktak nézni?? Hagytál szünetet a 3 év alatt????
(válasz csajoss17 6. hozzászólására)

7. csajoss172011-05-24 17:05
Ezt a hónapot így fogjuk megoldani, de utána meddig kell? egy hét?
(válasz k_nm 4. hozzászólására)

6. csajoss172011-05-24 17:04
Már 3 éve szedem. Semmi bajom nem volt soha a vesémmel. Csak tegnap kezdett el görcsölni. Kaptam vénásan rá injekciót, azóta elmúlt, semmi bajom. Az orvos pedig ezt írta fel. Csak szimpla görcs volt, semmi vér, láz.
Zorg27, Te esetleg értesz az ilyen dolgokhoz?

5. Zorg272011-05-24 16:59
Hmm, kivizsgát a nőgyógyász mielőtt felírta a milligestet? Májfunkciót nézett?? Vesegörcs, véres vizelet is volt vagy csak "szimpla" görcs, hólyagtáji fájdalom, esetleg sürű vizelési inger?
(válasz csajoss17 3. hozzászólására)


4. k_nm2011-05-24 16:56
mindegyik antibiotikum csökkenti a hancúrbogyó hatását, így ezt a teljes hónapot védekezzétek duplán...

3. csajoss172011-05-24 16:51
Vesegörcsöm volt tegnap, arra írta fel
(válasz Zorg27 2. hozzászólására)

2. Zorg272011-05-24 16:49
Szia, ha nem vagyok túl tolakodó miért írt fel antibiotikumot?
(válasz csajoss17 1. hozzászólására)

1. csajoss172011-05-24 16:47
TEgnap az orvos ciprinol tablettát írt fel. Azt szeretném kérdezni, hogy ilyenkor hogy is van ez a kiegészítő védekezés? Meddig kell alkalmazni stb.?