Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Telefonos ügyfélszolgálaton, hogy lehet emberrel beszélni nem géppel? fórum

Telefonos ügyfélszolgálaton, hogy lehet emberrel beszélni nem géppel? (tudásbázis kérdés)

2013. febr. 6. 20:29
Én nem vodás vagyok, de úgy szoktam csinálni, hogy akár minden gombot végignyomogatok, meghallgatom, aztán valamelyik végén azt mondják kapcsolás az ügyintézőhöz. Türelemjáték, de ha egyszer rájössz melyiik menüpontnál jön be, utána könnyeb, Nem kell, hogy csak azt myond amelyik téma érdekel, a jelenkező ügyintéző, majd átkapcsol az illetékeshez.
17. f8db0709b8 (válaszként erre: 16. - Moncsa0825)
2011. máj. 23. 05:52
Köszönöm,de nem sikerült,szal ma besétálok.
2011. máj. 22. 17:03
Sikerült beszélnem a lányommal és azt mondja hogy ő egy jó ideje nem próbálta felhívni az ügyfélszolgáltatot,de végig kellett hallgatni az összes menüt amit az automata felsorol,és a legvégén mondja be hogy ha munkatárssal akarunk beszélni akkor a 0-ás gombot meg kell nyomni.De lehet hogy ezen vmikor változtattak,mert ő tavaly december tájékán hívta őket utoljára. Előfizetésés kártyáról simán el lehet őket érni,én elég sűrűn szoktam őket hívni,de tudom más a helyzet a feltöltőkártyánál.De ez nem csak a Vodára jellemző.próbáld meg így hátha sikerül.
15. f8db0709b8 (válaszként erre: 14. - Moncsa0825)
2011. máj. 22. 15:36
Köszönöm.
2011. máj. 22. 15:28
Én előfizetéses vagyok,és ott minden menüben elmondja a legvégén mikor a lehetőségek közül lehet választani,hogy ügyintéző kapcsolása 0-ás gomb.kártyásoknál nem tudom,mert tudom minen szolgáltatónál más menüje van az előfizetéses,és a kártyás telefonos ügyintézésnek.de felhívom a lányomat és megkérdezem hátha tud segíteni mert neki is feltöltőkártyája van.ha sikerült vele beszélnem akkor írok
13. f8db0709b8 (válaszként erre: 7. - F303be5590)
2011. máj. 22. 15:26
ez nem az a szolgáltató..legalábbis ennél nem mondja hogy nyomjak 0át.
2011. máj. 22. 15:25
mint ahogy nem is bízom
2011. máj. 22. 15:25
én nem bíznék bennük
2011. máj. 22. 15:25
Egyébként nézz szét a honlapjukon, mert ott is sok mindenre választ tudsz kapni, vagy kérhetsz időpontot, és akkor nem kell olyan sokat várnod./gondolom :)/
2011. máj. 22. 15:25

*0#

valamelyik csak sikerül

8. f8db0709b8 (válaszként erre: 6. - 07c4794583)
2011. máj. 22. 15:25

Köszönöm,kipróbálom!:)


Én arra gondoltam,hogy a tudakozót nyomom,ott talán ember van,aztán elmondom mit akarok és kapcsol valahova.

2011. máj. 22. 15:24
nulla
2011. máj. 22. 15:23
Próbáld meg azt, hogy azt a menüt választod, hogy még nem vagy ügyfelük.
5. f8db0709b8 (válaszként erre: 3. - Moncsa0825)
2011. máj. 22. 15:15
Kártyás.
4. f8db0709b8 (válaszként erre: 2. - Judit0625)
2011. máj. 22. 15:15

Köszönöm.

akkor sétálhatok.

Ez igy azért durva....

2011. máj. 22. 15:13
előfizetéses vagy,vagy kártyás?
2011. máj. 22. 15:12

Szerintem már sehogy!Legalábbis én is azt tapasztaltam, h csak ezek a "géphangok" válaszolnak.Régen minden menüpont után bemondta, h hányas gomb megnyomásával kapcsolják az ügyintézőt.

:(

2011. máj. 22. 15:05
Vodások segítsetek!Telefonos ügyfélszolgálaton, hogy lehet emberrel beszélni nem géppel.Akármit nyomok, sehogy se jó.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook