Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdés: mihez van joga a vásárlónak ebben a helyzetben? fórum

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdés: mihez van joga a vásárlónak ebben a helyzetben? (tudásbázis kérdés)

4. Gine (válaszként erre: 2. - Aegle)
2011. márc. 10. 20:58

Szia!Én már vittem így vissza több dolgot is,eddig mindig kicserélték,nem volt gond

Tuti levásárolhatod...

3. Timo25 (válaszként erre: 2. - Aegle)
2011. márc. 10. 20:52
Írtam Neked privit, majd nézd meg :)
2011. márc. 10. 20:36

Tegnap vásároltam egy AKCIÓS edzőcipőt az a*idas boltban. Ma kicsit viseltem itthon, hogy kitapasztaljam, mennyire strapabíró. Nagyon nem vált be, és szeretném visszavinni.

A kérdésem az lenne, hogy a fent vázolt esetben nekem mihez van jogom?

Holnap még bőven benne leszek a 3 napban.

Visszakérhetem az árát? Kötelesek visszafizetni?

Vagy ha ez nem lehetséges, akkor kérhetem, hogy levásárolhassam az árát?


Holnap mindenképp meginterjúvolom a fogyasztóvédelmet, csak kíváncsi lennék, volt-e valaki már ilyen helyzetbe, és hogyan jött ki belőle?

2011. márc. 10. 20:33
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdés: mihez van joga a vásárlónak ebben a helyzetben?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook