Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Csütörtökön kezdtem el szedni a Diflucan gyógyszert, a kérdésem az, hogy mennyi idő után hat, és Canesten krémet lehet-e használni?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

6. corby2011-01-23 18:46
Összesen 2 szemet írt fel.

5. bared2011-01-23 17:55
ja, és nem is fogod érezni, majd csak 2-3 szem után a javulást!:-((


4. bared2011-01-23 17:55
nem eshetsz teherbe amíg szeded, és utána minimum 3 hónapig még:-(

3. corby2011-01-23 17:40
Szia,igaz hogy csak0 1 tabletát vettem be,de nem érzem hogy használt volna.Babát terveztünk volna,de nem tudom ha ezt abbahagytam mikor lehet ujra nekilátni.NA persze ha elmlulna már ez a vacak gomba.

2. bared2011-01-23 17:36
lehet használni...
nekem viszont nem vált be ez a fajta, mycosist kellett helyette:-(( egy vagyon:-((

1. corby2011-01-23 17:33
Sziasztok!

CSütörkökön kezdtem el szednia diflucan gyógyszert,és szénhidrát mentes diétán vagyok.A következő tabletátt a jövőhéten kell bevenem.A kérdésem az lenne hogy mennyi idő után hat ez a gyógyszert,és hogy canesten krémet lehet-e használni.