Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mit sportoljon az, akinek fáj a dereka?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Egyéb diétás témák


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

21. filcike2011-01-24 07:38
Gyógytornászhoz kell menni,Reumatológus ad beutalót és kifejezetten olyan gyakorlatokat mutat és csináltat ami nem árt.Mindez leletek alapján.
(válasz Szuszy 18. hozzászólására)

20. filcike2011-01-24 07:37
Csontkovács nem minden esetben használ,ha olyan a probléma még árthat is!Nekem kifejezetten megtiltották.
(válasz gumci 17. hozzászólására)


19. qwertasd2011-01-24 01:26
Köszönöm mindenkinek!

18. Szuszy2011-01-22 15:04
Szia!
Nekem fáj a derekam. Orvoshoz is mentem, jelenleg is kezelés alatt állok, heti 1 injekció, gyógyszer stb. Nekem kifejezetten megtiltotta a sportot a doki, csak séta- gyaloglás! Ennyi. Rendszeresen tornáztam/tornázok évek óta, nagyon hiányzik de most tilos. Ha fáj a derekad ne tornázz, én is azt gondoltam attól még lehet... csak rosszabb lett. Így most esténként elmegyek gyalogolni, fél óra- 40 perc. Volt olyan hogy másfél óra.
(válasz qwertasd 1. hozzászólására)

17. gumci2011-01-21 08:35
Először menj el csontkovácshoz. Derékfájást az esetek 70%-ban gerinc és csipőprobléma okozza. Főleg szülések után. Tornaként: víz alatti torna , pilates,elipszis tréner-sífutó gép. Lelkednek is jó a hastánc. Megerősíti a gerinc melletti, a csípő és a derékizomzatot.

16. littledevil702011-01-20 13:39
Ha fokozatosan terheled, megerősíted a törzsegyenesítő izmokat, hihetetlen mit elbír.
Jó futócipőről mindenkinek más a véleménye. Párnázott merevített full extrás cipőkben hajlamos az ember hosszút lépni, és sarokra érkezni. Ez baj. A jó futótechnikát kipróbálhatod betonon, mezítláb. Nem szabad, hogy fájjon tőle a talpad! Persze nem azt mondom, hogy így kell futni, csak így egyszerűbb megtanulni (otthon az udvarban).

[link]
[link]
(válasz csekker 15. hozzászólására)

15. csekker2011-01-20 13:05
Én is derékfájós voltam. Nekem az úszást ajánlották, de nem tudok rendesen úszni, így maradt a jóga.

Ez a kettő az, ami ellazít, és jót tesz a deréknak. Azóta csak nagyon ritkán jön elő. Leginkább akkor, ha egy-egy nap kimarad a jógából.

A futással az a gond, hogy nagyon jó cipővel és nagyon jó technikával kell futni, hogy ne terheld annyira a gerinced.

14. littledevil702011-01-14 21:24
Tudok olyanról, aki ilyenben fut. Futni maradok a terepfutó cipőmnél. Ezt csak úgy mászkálni tenni venni használnám.
(válasz secret! 13. hozzászólására)

13. secret!2011-01-14 21:21
Már olvastam róla,nem tudom, hogy futott e már valaki benne.
(válasz littledevil70 12. hozzászólására)


12. littledevil702011-01-14 20:13
Nyárra egy ilyet szeretnék beszerezni....

[link]

11. pmjudit2011-01-14 19:52
úszás

10. secret!2011-01-14 19:47
Akkor bármelyik sportot választhatod, nekem is fáj néha, azonban a futásban egyáltalán nem akadályoz, vagy kondizhatsz, kardió,vagy bármi,mert sokunknak fáj néha a dereka.
(válasz qwertasd 7. hozzászólására)

9. littledevil702011-01-14 18:40
Nos. Ha ülőmunkát végzel, akkor a tekerés és felülések csak tovább fokozzák az izomzat kiegyensúlyozatlanságát. Tudom, most látszatra ellent mondok magamnak, mert imádok tekerni.
Épp ebből az okból kifolyólag sokat szoktam futni is, és a hátizomzatom külön erősítem súlyzózással. Felhúzások + húzódzkodás, római széken végzett gyakorlatok súlyokkal.

Ez kötelező link:

[link]

Magam is tanúsítom, több éven át megfigyeltem, hogy nyáron mezítlábasától elmúlt a hátfájásom, de ősszel vissza szokott köszönteni. Idén ősztől beszereztem egy ilyent:

[link]

és bizony úgy tűnik, hogy működik!

8. qwertasd2011-01-14 18:25
Mindenkinek köszönöm a válaszát.

7. qwertasd2011-01-14 18:24
Nem fáj tartósan, mert akkor elmennék orvoshoz. Csak néha előjön.
(válasz secret! 6. hozzászólására)

6. secret!2011-01-14 17:56
Tartósan fáj a derekad, vagy csak most valamiért?

5. Anatita812011-01-14 17:53
Gépeken végezhető Slender You vagy Pilates!


4. pethoevi2011-01-14 17:51
úszás,bringa

3. Panna332011-01-14 17:48
Én szobabringázok, elég derékfájós vagyok, arra azt a készüléket használom, amit itt is reklámoznak:)
(válasz qwertasd 1. hozzászólására)

2. Álomvirág12011-01-14 17:41
Hátúszás szerintem nagyon jó lehet.

1. qwertasd2011-01-14 17:39
Mit sportoljon az, akinek fáj a dereka?