FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Normális, hogy ég a torkom, mikor már gyógyszerrel kezelem (második napja) és szakad fel a váladék?

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Egyéb test és lélek témák

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

16. L19912011-01-05 22:38
köszi!holnap megcsinálom.
(válasz Ata06 15. hozzászólására)

15. Ata062011-01-05 21:09
Meg kell főzni a hagymát! Ha egybe teszed a vizbe, akkor kell legalább egy fél órát kell lefedve főzni!
Ha kész az utolsó pillanatban rakhatsz még bele kamillát és hársfát is! Ezután piritasz 3 evőkanál cukrot,éppen csak hogy megbarnuljon és ráöntöd azt a vizet amiben a hagyma főtt! Nagyon jó baktériumok ellen, arcüreggyulladásra és váladékoldásra is!


14. L19912011-01-05 19:51
nem ismerem
(válasz Ata06 13. hozzászólására)

13. Ata062011-01-05 10:43
Az jó jel! Akkor tud igazán gyógyulni, ha a váladék nem pang!
Jó lenne, ha gargalizálnál Glycosepttel vagy Phlogozollal! Ihatsz még hagymateát is! Az nagyon jó a toroknak, csak kortyolgatva igyad!
Ismered?
(válasz L1991 12. hozzászólására)

12. L19912011-01-05 10:29
Az előbb nagyot köhögtem, azt hittem, megfulladok, de most meg, mintha jobb lenne... :D Nem csíp, sokat felköhögtem... :D

11. L19912011-01-05 10:17
ah... nekem is az is :S
bár már kapok rajta néha levegőt :D
(válasz kovaevakiss 9. hozzászólására)

10. L19912011-01-05 10:16
2
pénteken megyek vissza az orvoshoz
(válasz Ata06 8. hozzászólására)


9. kovaevakiss2011-01-05 10:16
Sajnos, normális a dolog! Én kb 10 napja kinlódom vele, a torkom már nem fáj, de az orrom, az szörnyű!

8. Ata062011-01-05 10:09
Nem tudom hanyadik napja szeded, de előfordulhat, hogy gyenge a gyógyszer vagy arra baktérium törzsre nem hat!
3-4 napot azért várj, de ha nem változik, akkor feltétlenül mutasd meg gégésznek!
(válasz L1991 3. hozzászólására)

7. L19912011-01-05 10:03
Már voltam orvosnál 2 napja
(válasz gulyamaca83 6. hozzászólására)

6. gulyamaca832011-01-05 10:00
Most sokan küszködnek evvel, menj el orvoshoz mert egy torokfájást is el lehet sokáig húzni.

5. orsolya332011-01-05 10:00
Igen, normális! A gyógyszer először felerősíti a tünetet, majd utána javulni fog a harmadik ,negyedik napra.


4. Frezia12011-01-05 09:58
nekem már 1 hete tart, mondjuk engem a száraz köhögés kínoz, és több este majd megfulladtam, nekem se igen használ a gyógyszer, de az algoflex tényleg jó úgy tudtam elaludni csak este,
és lehet azért vagy rosszabbul mert most tetőzik a betegség,

3. L19912011-01-05 09:56
Igen, rettenetesen, szilveszterkor nagyon megfáztam...
Csak fura, hogy most jobban fáj, mint mikor nem szedtem gyógyszert...
(válasz pure 2. hozzászólására)

2. pure2011-01-05 09:53
Nem igazán, de lehet nagyon be van gyulladva.
Én ilyenkor beveszek egy algoflexet, hogy "létezni tudjak". Holnapra biztos jobb lesz!

1. L19912011-01-05 09:52
Szedek antibiotikumot és köptetőt is, mégis rettentően ég, csíp a torkom...