Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? fórum

DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4 5 6 7
2017. márc. 4. 14:36

Sziasztok!


Én a mall.hu-ról rendeltem egy porszívót kedden este, DPD-s házhozszállítással. A honlapon azt írták, hogy "a szállítmányozónak való átadás előrelátható időpontja" péntek. A mall.hu-tól szerdán kaptam levelet, hogy megérkezett hozzájuk a pénzem (online fizettem bankkártyával). Már csütörtökön átadták a DPD-nek a cuccot, akiktől már aznap kaptam e-mailt, hogy holnap fogják hozni és hogy holnap küldenek még egy levelet, amiben megadnak egy egyórás időintervallumot, amikor valszeg itt lesznek. Ezután a DPD oldalán a csomagszám alapján nyomon lehetett követni, hogy épp mi történik a csomagommal (pl. még az elosztóban van).

Pénteken reggel kaptam sms-t és e-mailt is, hogy átvette a futár és hogy aznap 9:28 és 10:28 között fog jönni. Ezután már azt is nyomon tudtam követni, hogy hol jár az autó, hány megálló van még előttem, térképes elrendezésben... Marhajó. Mivel folyamatosan csekkoltam, hogy éppen hol jár az autó, rendesen fel tudtam öltözni, kulcs a kézben és leskelődtem az ablakban, mint Szauron szeme. Végül egészen pontosan 9:28-kor vettem át a rendelést.


Mindenkinek hasonló "vásárlói élményt" kívánok! Az ember végre érezhette, hogy kap is valamit a pénzéért.

98. ettika
2017. márc. 4. 08:25
Sziasztok, na 2 hete még mindig semmi. Nagy nehezen elértem, hogy küldtek kártérítési papírt, töltsük ki a feladóval. Na és képzeljétek hétfőn írt a feladó, hogy megtalálták a csomagot. DE még Ő sem kapta meg és Én sem. Valahol van és megkapja valamelyikünk, csak nem tudjuk mikor.
2017. márc. 1. 10:19

Sziasztok!

Hát nekem mostanában sok jó tapasztalatom nincs sajnos. December végén rendeltem Francia országból ami január 13-án beérkezett az elosztó depóba, de ezt csak a francia cég nyomon követési oldalán láttam, azzal a megjegyzéssel, hogy rossz vagy hiányos a címzés, igazából azt sem tudtam itt ki fogja kézbesíteni. Írtam a francia cégnek gond van és csak Ők tudnak kapcsolatba lépni a szállítóval, értetlenül álltak az eset előtt, közben én próbáltam egy pár céggel és a postával is felvenni a kapcsolatot hátha valakinél megtalálom a csomagot, de hiába senki nem tudott róla semmit. Két hét elteltével a francia cég segítségével kaptam egy e-mail-t, a Dpd -től, hogy náluk van a csomagom egyeztessünk címet, mert valami gond van. Egyeztetés megtörtént várok semmi, telefonálok mi a helyzet írok levelet, semmi egy hónappal a beérkezés után elfogyott a türelmem és újabb telefon persze húsz perc várakozás után egy kedves hölgy felvette a telefont, nem értette a szitut, mert újból visszakerült a raktárba a csomag, de rögzítette kiszállításra és csoda történt két nap múlva megkaptam a csomagot. Igaz akkor már megfenyegettem Őket, hogy ha nem kapom meg akkor a Fogyasztó védelem lesz a következő ahová telefonálok. És az egészben a legszebb, hogy a címzés teljesen tökéletes volt. Amiért írok az, hogy állateledelt rendeltem és tegnap ismét kaptam egy e-mail-t, hogy hiányos vagy rossz a címzés egyeztessünk. Hát most aztán kíváncsi leszek mikor lesz a csomag nálam.

96. e9af76b8e7 (válaszként erre: 87. - Ettika)
2017. febr. 26. 09:43

óh sajnálom,én is kíváncsi vagyok mi lett azóta.

Nekem hála eddig csak jó tapasztalataim vannak(koppkopp).

95. Veronika36 (válaszként erre: 87. - Ettika)
2017. febr. 26. 08:39
Szia,azóta mi történt?miénk is el tünt?nem találják,holnap szerintem fogyasztóvédelem.....
94. e9af76b8e7 (válaszként erre: 93. - E9af76b8e7)
2017. febr. 21. 11:06
Nos,pénteki rendeléssel jön hétfőn :)
2017. febr. 18. 17:49

ó egy topic :)

tudnátok abban segíteni,ha vasárnap rendelek dpd-futárt,akkor hátfőn jön-e a csomagért?

2017. febr. 1. 08:09

Tegnap este sikerült szereznem egy DPD-s mobilszámot egy kollégától. Volt olyan rendes az illető, mivel már nem is DPD alkalmazott, hogy sms-ben átküldte az aktuális DPD futár számát.

Fel is hívtam fél 8-kor, hogy az értesítő email alapján én ma vártam volna egy tv-t. Rögtön tudta miről van szó, és azt mondta, hogy nem tudta megerősíteni a címet és ezért nem hozta, majd holnap fogja.

Ezen is felmérgeltem magam, hogy kivel nem tudta megerősíteni? A feladóval? Próbálta hívni őket? Az egyik legnagyobb elektronikai webáruház. És engem, mint címzettet meg se próbáltak hívni? Egy 30 000-es városban lakom, a központban.

Ezt egyszerűen nem is értem, mint magyarázatot.

Még jó, hogy nem én fizettem a feladás díját garantált 18 óra előtti expressz kézbesítéssel, mert tuti visszakövetelném.

91. sanszika (válaszként erre: 90. - Milup2)
2017. jan. 31. 21:28

A 15 óra ezek szerint nem napközben van.

Ha a központot felhívja az ember, akkor elhangzik, hogy cégünk 8-18ig kézbesít csomagokat....

Ráadàsul valamilyen értesítőt eddig mindig kaptam csomagszàmmal, nap, kb idővel,mikor hozzák.Most semmit nem kaptam ezen a hívàson kívül.

90. Milup2 (válaszként erre: 88. - Sanszika)
2017. jan. 31. 16:57

Én nem is értem, hogy 15h után miért nem hozzák ki? Elképesztő.


Mondjuk nekem sincs jó véleményem róluk. De legutóbb a Royal futárcég is egy katasztrófa volt..Cirka 3-szor kellett hívnom őket, hogy előre szóljak, melyik napon, mikor tudom átvenni, mert mindig elutasítottak, végül mire egyeztethettem velük, mégsem akkor hozták, amikorra kértem, hanem 1 nappal előtte. De mázlijuk volt, mert pont abban a fél órában voltam otthon.

2017. jan. 31. 15:39

A leghiteltelenebb, megbízhatatlan, tróger futár cég még 2017-ben is!

Évente megszivatnak 2-szer minimum. Soha, de soha nem választanám őket, de a webáruházak ingyen házhozszállítós akcióival akaratlanul is beléjük fut az ember néha.


A legfrissebb élményem egy 300+ ezer ft-os Extreme Digital-os tv ingyen házhozszállítása volt.


Este megkaptam az emailt a bolttól, hogy feladták, majd jelentkezik a futár cég is emailben.

Meg is jött nem sokkal a DPD-s levél, hogy átvették, van csomagkövetési szám is és hogy másnap kézbesítik, DPD garantált 18:00-ás csomagban, ami este 6 előtti garantált kézbesítést takar.

Jól be is rágtam, mert nem volt más időpont az emailben, mint ahogy azt korábban küldték, hogy csak rá kellett klikkelnem a tetszőleges következő 1-2 napra.

Na, mondom nem variálok, mert túl sokszor faragtam már rá a DPD trógersége miatt, inkább este 8-kor kisírtam egy szabit a munkáltatómnál.

Másnap már reggeltől követtem a csomagot. 7 óra után már a 25 km-re lévő depóba ért. Ezután jött a csavar, egy 10 órai bejegyzés, hogy még mindig ugyanott van és a kiszállítás dátuma módosítva...

Hívtam is rögtön a központi számot, hogy ezt most mégis hogy gondolják, mikor maguk miatt ülök itthon szabadságon?!

A csimpánz a telefon másik végén közölte, hogy ő sajnos azt látja a rendszerben, hogy az említett depóig el sem jutott a csomag, úgyhogy ma ezt én már ne várjam.

Kérdeztem, hogy akkor mégis miért van két bejegyzés a követésnél 7 és 10 órai időponttal a depóból?!

Azt ő nem látta. Hát, mondom szép! Ez aztán a színvonal.


Aki csak teheti kerülje őket, és inkább szaküzletbe vagy közeli csomagpontra próbálja a rendeléseit leadni, mert 5 év után sem képesek fejlődést mutatni!

2017. jan. 30. 21:10

Ma nagyon felbosszantott a dpd, és nem tudom, hogy milyen módon lehet panaszt tenni.

Sztori:

Múlt hét szerdán felhív reggel 9 után a futár, hogy hozná a csomagomat 14 körül.

Mondom jó, a fiam 15:30 és 15 között hazaér az iskolából, majd ő átveszi.

-Az nem jó, mert ő hamarabb fog ideérni annál, ezért inkább holnap hozza.

-holnap is csak fél15 -15 körül érünk haza

-hàt akkor ő ezt a csomagot nem tudja kihozni, mert ő nem tud időhöz igazodni, hìvjam fel a központot és adjak meg bent egy olyan címet, ahol napközben is otthon vannak!

-mondom neki akkor hozza kora reggel 8 utàn, mert nekem a csomagra nagyon nagy szükségem van-az se jó neki..,mert most is 9 óra van és még csak most van a raktàrban

Lerázott.

Nem hívtam a központot, mert nincs olyan ismerősöm, aki otthon van egész nap.

De amúgy 1 db email-t, sem sms- t nem kaptam a csomagom értesítési időpontjàról.csak ezt a hívast.

Ma felhívtam a központot, hogy mègis mi van a csomagommal, mert se hìre se hamva.

Válasz:vissza lett küldve 27én a feladónak!!!!!

Tehàt egyszer sem próbálták kiszállítani, illetve esélyem sem volt, hogy megkapjam a csomagom, mert semmiről nem értesítettek...

Ha újra megrendelem a csomagot, újra nem fogják kihozni, mert csak fél15 után érünk haza.mindenki dolgozik és iskolába jár.

87. ettika
2017. jan. 19. 15:55
Sziasztok, január 9-én adtak fel egy csomagot részemre Debrecenben. A nyomkövetés alapján azóta is az ottani raktárban van. Több telefonálás után meg kellett adnom mi van a csomagba, hogy azonosítani tudják kibontás után. Majd közölték, hogy 30 nap a kivizsgálás, hogy miért van még ott a csomag. A feladó is bement már panaszt tenni, neki hétfő délutánra ígértek választ, persze semmi hír azóta sem. Mit tudok még tenni?
86. Gatamm (válaszként erre: 80. - 3d787b167a)
2017. jan. 19. 15:06

Akkor én egy menthetetlen alávaló ember lehetek.

Az én csomagomat egy hétig nézték a raktárban, mire visszaküldték. Amikor rákérdeztem hogy miért, a válasz az volt hogy nem volt emelet és ajtó megadva.

Erre megkérdeztem hogy ugye nem zavar hogy egy zárt ajtajú társasház előtt mit kezdesz az emelet infóval. Ott a kaputelefon oszt megnyomod a nevemnél.

Nem válaszoltak, nem segítettek, csak a süket dumát nyomták a diszpécserek, még egy bocs sem hangzott el. Aki küldte a csomagot még egyszer feladta és sűrűn elnézést kért, pedig ők nem hibáztak.


Szóval azt gondolom hogy rosszul gondolod!

2017. jan. 2. 15:55

Hát nekem az elmúlt napokban voltak elég rossz tapasztalataim.

Kaptam egy emailt, hogy azon a napon ez és ez között hozzák majd ki a csomagot. Korábban nem, de a kezdő időpontra már otthon voltam. Vártam a csomagot, de nem jött. Este megnéztem a nyomkövetést és meglepődve tapasztaltam, hogy "már átvettem a csomagot" negyed órával korábban, mint a kezdő időpontot írták. A furcsa az volt, hogy sehol egy üzenet, hogy itt van a csomagod, se egy hívás nem volt, pedig szoktak hívni, hogy hamarosan ott vannak, se egy email, hogy sikertelen kézbesítés és megpróbálják újra ekkor és ekkor (ami szokott lenni). Kissé értetlenül álltam a dolog előtt... a csomagom meg sehol. Másnap felhívtam őket telefonon, hogy ez hogy lehet, lehet e ilyen és ha mégis ez a mai világban lehetséges, akkor mégis hol van a csomagom?! Ne és innen lett minden vicces: 1. a futár úgy emlékezett (kiemelem: úgy emlékezett! Nem fel volt írva neki az átvevő neve, esetleg szemigszáma! Hanem úgy rémlett neki!), hogy a szomszéd idős bácsi vette át a csomagom (újabb "vicc": nincs a szomszédomban idős bácsi... a lépcsőházban meg akad pár!). Kérdeztem, hogy ebben az esetben járjam végig a 15 lakást, hogy "bocs, nálad van a csomagom?". 2. "vicc": a diplécser hölgy erre jelezte, hogy "hát akkor én nem tudom!". Hát mondom, kérem szépen, ne zárjuk már le ennyivel??!!! Mégis csak 1.000 Ft a szolgáltatás... mégicsak kint van az éterben valahol a csomagom, amit nem mellesleg ki is fizettem... Hát hogy akkor megnézik, hogy nem lett e rossz csomag beütve és nincs a raktárban valahol és majd visszahír... Azóta is hív!!! 3 munkanap telt el azóta.

Szóval részülről ennyi volt az aggódás.. a segítségnyújtás, vagy hogy esetleg az általuk okozott problémát és kellemetlenséget mielőbb megoldják.

A sztori úgy folytatodott tovább, hogy én még pénteken próbáltam őket újrahívni, nem mellesleg egy jópár levelet is hagytam nekik, amire azóta egyetlen egy válasz sem érkezett. Pénteken 18 óráig írták, hogy elérhetőek, azonban 17:04 perckor már jelezték a telefonban, hogy ők nincsenek bent és hívjam őket munkaidőben, azaz pénteken 18 óráig. Hát jó... ez sem jött be, a csomagom még sehol sem volt.

Hétvégén egyik este csengetnek a kaputelefonon és egy bácsika hív a másik lépcsőházból, hogy torna cuccok voltak a zacskóban és ők ezt nem tudják használni és akkor látták a nevemet a zacskón (még csak akkor látták először: se a futárnak nem tűnt fel, se annak az idős bácsikának aki átvette, se annak aki utána átvette!). Szétszaggatva bár, de hiánytalanul meglett így a csomagom.. a másik lépcsőházból hozták át... még szerencse, hogy nem tudták mire használni a csomagom tartalmát (amit nem mellesleg én fizettem ki)... ha tudták volna, meg sem lenne????? De hogy átmegy így a csomag ennyi emberen, hogy meg sem nézik, hogy mi a pontos cím, hogy kinek a neve van a csomagon és átmegy még a téves címzettnek is úgy, hogy bár nem rendelt abból a ruhaboltból magának cuccot, tán nem is ismeri, de azért így el tud jutni illetéktelenek kezébe a csomagom... és átadták úgy, hogy még egy nevet sem kértek el, vagy hagytak üzenetet, hogy kinél lehet az ÉN csomagom! Átment tévesen a lépcsőházon, tévesen a kapucsengőn, a postaládán és 3 személyen... és nekik ehhez egy szavuk sincs, egy bocsánt kérés, vagy hogy elnézést a kellemetlenségért... igen, tévedni emberi dolog... elnézést kérni is az lenne... de hogy azonosítás nélkül illetéktelenek kezébe adják mások tulajdonát és még azt sem tudják megmondani, hogy ki volt az az illetéktelen és még ezért 1000 Ft-ot el is kérnek... na ez számomra felfoghatatlan és felháborító!

84. 388b941089 (válaszként erre: 83. - Nikol306)
2016. nov. 21. 21:16
2016. nov. 21. 17:48

Sziasztok.

A kérdésem az lenne hogy mielőtt átadom a csomagot nekem kell megcímezni? Soha nem adtam m3g felde amikor kapok akkor dpd-s nyomtatott címzés van rajta. Előre kinyomtatják és rárakják átvételkor? Köszönöm a válaszokat.

2016. nov. 17. 00:21
Nem tudom általános e, de egy EU webáruházból rendeltem egy csomagot. 4.-én megkaptam a csomagazonosítót, 11.-én végre felvették a csomagot és "in tarnsit"-ba váltott a státusz. Most 17.-e van és még mindig in transit. Komolyan ez egy vicc. Ennyi idő alatt dhl-el kínából megérkezett volna és le is vámolják. El nem tudom képzelni mi tart eddig, mert gondolom 1 napnál tovább nem tart a szállítás, EU csomag tehát nem vámolják, 1 látássérült ember dolgozza fel a küldeményeket náluk? Mást már nem tudok elképzelni. Direkt azért kértem Európából és 40$ szállítási költséggel, mert SOS kellett :(
81. Budget
2016. nov. 16. 19:39

"Szóval azt gondolom, mindenki azt kapja, amit ad a világ felé"

Ez azért egy picit erős.

Tegnap érkezett meg a Dpd-s csomagom a gyerkőcök karácsonyi ajándékával, vagyis csak majdnem mert frankón kicibálta belőle valamelyik görény a kinect szenzort.Csak a hézagkitöltő maradt meg.Ennyit arról, hogy megbízható-e.

2016. nov. 15. 08:50

Tegnap 17.39.-18.39 között írták a szállítás időpontját.

Ránéztem a monitorra 17.39 volt, és arra gondoltam, van egy órám még.....

És ahogy ezt gondoltam, már kopogott a csákó, és bejelentkezett.


MAXIMÁLISAN ELÉGEDETT VAGYOK! :)))


Oda tette le a kis cingár, ahova kértem, maximálisan emberi volt.

Még a kétszárnyas ajtót is segített volna visszazárni.


Szóval azt gondolom, mindenki azt kapja, amit ad a világ felé.

79. buci07 (válaszként erre: 78. - 388b941089)
2016. nov. 11. 09:01
Bocsika,
78. 388b941089 (válaszként erre: 77. - Buci07)
2016. nov. 11. 08:40

Ezúton értesítjük, hogy a DPD Hungária Kft. futára, az Ön által feladni kívánt küldeményért a következő munkanapon, várhatóan 2016-10-13 -n 8-18 óra között érkezik.


Akkor ne gondoljad.


Tegnap parom várt csomagot, egy oras idointervallumot adtak meg, meg is jöttek akkor mikor mondták. Ha csomagot hoznak ált nincs gond, de ha csomagot visznek, akkor mindig

77. buci07 (válaszként erre: 75. - 388b941089)
2016. nov. 11. 08:12
Az időpont tájékoztató jellegü,de szoktak emailt küldeni kb mettől meddig ér oda,és nem gondolom hogy neked 8-18között adták meg.
2016. nov. 10. 23:58
Megbízhatatlanok ,a csomag sérülten érkezik ,hazudoznak,a jelzett időpontban nem kézbesítenek ,a telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen,a leggagyibb futárcég . Folytassam ? Ja meg ez-az eltűnik a csomagból vagy az egész csomag ,pedig onnantól hogy átveszik a csomagot ,csak Dpd-s ember nyúl hozzá .
2016. okt. 13. 19:59
Ma reggel 8 es 18 ora kozott egesznap vartuk oket mert csomagot kellett feladjak, mindig volt itthon vki emiatt. Negyed 7-kor ertek ide. Ugy leb.sztam a futart mint a sz.rt. lehet nem o volt a hibas, de baromira nem erdekel.
74. GraceK
2016. okt. 12. 13:03

Sziasztok. Én is rengeteg alkalommal(30-35) futottam már bele DPD-s kiszállításba és eddig elmondhatom, hogy minden rendben volt. Az sms-ben küldött kiszállítási időpontot eddig sikerült betartaniuk.

Eddig mondatni csak pozitív élményeim voltak velük. Viszont ez a "megkárosításos rész"..én nem is értem hogy fordulhat elő (velem is történt egyszer). Olyan cégtől rendeltem, ahol nem írták rá a csomagra, hogy utánvét 0 Ft. Így a szállító sem tudta, hogy mi van. De mondtam neki, hogy ki van fizetve és nem erősködött.

73. Geugye
2016. szept. 15. 20:40
Persze mi belefutottunk a sz...-ba, ha előbb olvasom a kuyatápos hozzászólást. Ugyanaz nálunk is, csak ezúttal egy gyógykészítményt emeltek el a csomagunkból, ami elég drága is egyrészről, másrészről iszonyú bunkó dolog volt. A csomag kibontása után derül csak ki a tartalma. Viszont a csomagoláson pontosan látszik hány kg volt amikor a futárszolgálat átvette a csomagot. Nyilván nem mérleggel a honom alatt szaladtam a kapuba, amikor a mogorva sofőr szólt, hogy ott van. Így nem vettem rögtön észre, hogy a súlya is megcsappant. Kibontás után pedig csak egy termék volt benne a kettőből, az is bontottan, vagyis használhatatlan, ki tudja mit került az eredeti helyébe. Nagyon vártuk már a gyógykészítményt a kutyának. De mi azért továbblépünk az ügyben, más állattartó is jelezte, hogy nekik is ugyanez a tapasztalata volt ugyanezzel a futár céggel.... Ráadásul egy elektronikus "kütyün" kell aláírni, amit el sem tudsz olvasni mit íratnak alá veled. Azt meg végképp nem értem, ha már előttem másnak is ugyanilyen tapasztalata volt, akkor miért nem vizsgálják ki, ki lop nagyüzemben a cégnél. Plusz mire írják ki, hogy az adatainkat megfelelően védik, nekünk a számlalevél is eltűnt a csomagból, azon meg szerepelnek... szóval orosz rulett.
2016. júl. 13. 13:46
Webáruházból rendelt árut korrekten, pontosan ,időre ,udvariasan szállították le már többször. Nekünk jó a tapasztalatunk.
2016. júl. 12. 13:05
Én már rendeltem úgy webáruházból,hogy ők szállították ki,de csomagot is adtam fel velük. Eddig nem volt problémám
2016. júl. 12. 12:27
én rendeltem tőlük, szerencsére nem volt semmi probléma, és elég hamar kihozták a kért árut.
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook