Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - DPD futárszolgáltról várok tapasztalatokat. Megbízható e?

Kategória: Összes fórumtéma » Egyéb témák » Minden más


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4

106. brick752017-11-19 12:27
Nekem szerencsére eddig nem volt bajom a szolgáltatásukkal, főként Angliába szoktam csomagot küldeni egy DPD alkusz cég segítsésével. A DPD listaára elég magas, de szerencsére a csomagnet oldalán töredék áron sikerül a csomagküldést megoldanom.

105. audio592017-11-16 17:22
DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!

Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt,de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."
Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak.


104. kispötty2017-11-09 20:18
Sziasztok!
Évek óta vaterázok, és sajnos a postai díjszabás drasztikus emelkedése miatt én is inkább futárral küldöm az eladott árut. Kezdetben még minden rendben ment, de mostanra sajnos egyre gyakrabb a csomag tartalmának a sérülése. Igyekszem mindent túlcsomagolni, pukifóliázni, és ennek ellenére is egyre gyakrabban törnek össze az eladott motyóim. Több esetben jeleztem a DPD-nek, ami 3-4 levélváltás után oda jutott, hogy én bizonyítsam be, hogy a termék ép volt, amikor átadtam a futárnak. Tiszta vicc!!! A futárok személye szinte kéthetente változik!
Ma megint írt az egyik vevőm, hogy kartondobozban, pukifóliával darabokba kapta meg a jénait. Az előzőekből tanulva, mindent, amit DPD-vel küldök, végigdokumentálom, legalább 4 fotót készítek. Írtam is rögtön a mellékelt fotókkal az ügyfélszolgálatnak. Kíváncsian várom, hogy most mi lesz....

103. valaki1234567892017-11-03 01:18
Sziasztok!
Nekem eddig nem volt negatív véleményem róluk, bár lehet azért mert előre nem szoktam kifizetni a csomagokat. Csupán annyi gondom szokott lenni velük, hogy csak aznap reggel küldik a várható szállítási időpontot emailben, sms-ben nem és a futár csak néha jelez telefonon, hogy itt van a csomaggal. Szóval egész nap lesnem kell a kaput, hogy mikor érkezik, mert csak 5 percet vár a futár és már többször előfordult hogy futottam ki a kapuhoz, miután hallottam a kapucsengőt és már írta a lapot a sikertelen kézbesítésről.
Eddig kétszer mondtam le csomagot futárszolgálatnál, mindkétszer a dpd-nél és egyszer sem ment simán. Először rögzítették a kérésemet, majd mégis egyik nap reggel jött az email az aznapi kézbesítésről, gondoltam biztos véletlen küldték ki, majd délután hív a futár, hogy itt van a csomaggal. Mondtam hogy ezt a csomagot én lemondtam, de a futár értetlenkedett, hogy erről nem szólt neki senki. Másodszor a múlt héten mondtam le és ugyanezt eljátszottuk, kivéve hogy most direkt írtam külön emailt is a dpd-nek, amire választ is kaptam és megerősítették. A futár hívott megint, most még inkább bunkó volt, már majdnem kiabált velem és a végén megkérdezte hogy a másik csomagomat, amit pár nappal később szállítanak majd egyáltalán kérem és átveszem majd. Értem én, hogy valószínűleg feleslegesen jött el ideáig, de ez nem az én hibám. Mindkét csomagot jó okkal mondtam le, a csomag lemondását először a webshoppal egyeztettem, akik írták, hogy nem vagyok köteles átvenni a csomagot, nyugodtan küldjem vissza. A dpdp-nél is időben, nem aznap mondtam le, amit meg is erősítettek, így nem értem a futár felháborodását.

102. filcike2017-03-31 10:27
Csak kedden viszi el:)
(válasz spring wind 93. hozzászólására)

101. vivi19752017-03-30 12:08
A dpd futár ügyfélszolgálata felhívhatatlan! 4X10 percet elzenéltek ma a telefonomon, azzal, hogy mindenki foglalt náluk. Lassan többe lesz nekem a hívás, mint a csomag maga. Soha többet edigital és dpd!

100. ettika2017-03-04 21:16
Na újabb fordulat, a csomag tartalma amit rendeltem és elveszett: Amerikai fánksütő, Babyliss hajnyíró, led-es lámpa 2 db, összesen 12e ft-ért. Visszaért a fánksütő a feladóhoz. A többi cucc eltűnt és sajnos nem tudta Ő átvenni. ÍGy csak későn derült ki. Teljesen ledöbbentem, hogy milyen szemetek. Így nem hajlandóak kártérítést fizetni.

99. Mirmolya2017-03-04 14:36
Sziasztok!

Én a mall.hu-ról rendeltem egy porszívót kedden este, DPD-s házhozszállítással. A honlapon azt írták, hogy "a szállítmányozónak való átadás előrelátható időpontja" péntek. A mall.hu-tól szerdán kaptam levelet, hogy megérkezett hozzájuk a pénzem (online fizettem bankkártyával). Már csütörtökön átadták a DPD-nek a cuccot, akiktől már aznap kaptam e-mailt, hogy holnap fogják hozni és hogy holnap küldenek még egy levelet, amiben megadnak egy egyórás időintervallumot, amikor valszeg itt lesznek. Ezután a DPD oldalán a csomagszám alapján nyomon lehetett követni, hogy épp mi történik a csomagommal (pl. még az elosztóban van).
Pénteken reggel kaptam sms-t és e-mailt is, hogy átvette a futár és hogy aznap 9:28 és 10:28 között fog jönni. Ezután már azt is nyomon tudtam követni, hogy hol jár az autó, hány megálló van még előttem, térképes elrendezésben... Marhajó. Mivel folyamatosan csekkoltam, hogy éppen hol jár az autó, rendesen fel tudtam öltözni, kulcs a kézben és leskelődtem az ablakban, mint Szauron szeme. Végül egészen pontosan 9:28-kor vettem át a rendelést.

Mindenkinek hasonló "vásárlói élményt" kívánok! Az ember végre érezhette, hogy kap is valamit a pénzéért.

98. ettika2017-03-04 08:25
Sziasztok, na 2 hete még mindig semmi. Nagy nehezen elértem, hogy küldtek kártérítési papírt, töltsük ki a feladóval. Na és képzeljétek hétfőn írt a feladó, hogy megtalálták a csomagot. DE még Ő sem kapta meg és Én sem. Valahol van és megkapja valamelyikünk, csak nem tudjuk mikor.

97. szibolya02232017-03-01 10:19
Sziasztok!
Hát nekem mostanában sok jó tapasztalatom nincs sajnos. December végén rendeltem Francia országból ami január 13-án beérkezett az elosztó depóba, de ezt csak a francia cég nyomon követési oldalán láttam, azzal a megjegyzéssel, hogy rossz vagy hiányos a címzés, igazából azt sem tudtam itt ki fogja kézbesíteni. Írtam a francia cégnek gond van és csak Ők tudnak kapcsolatba lépni a szállítóval, értetlenül álltak az eset előtt, közben én próbáltam egy pár céggel és a postával is felvenni a kapcsolatot hátha valakinél megtalálom a csomagot, de hiába senki nem tudott róla semmit. Két hét elteltével a francia cég segítségével kaptam egy e-mail-t, a Dpd -től, hogy náluk van a csomagom egyeztessünk címet, mert valami gond van. Egyeztetés megtörtént várok semmi, telefonálok mi a helyzet írok levelet, semmi egy hónappal a beérkezés után elfogyott a türelmem és újabb telefon persze húsz perc várakozás után egy kedves hölgy felvette a telefont, nem értette a szitut, mert újból visszakerült a raktárba a csomag, de rögzítette kiszállításra és csoda történt két nap múlva megkaptam a csomagot. Igaz akkor már megfenyegettem Őket, hogy ha nem kapom meg akkor a Fogyasztó védelem lesz a következő ahová telefonálok. És az egészben a legszebb, hogy a címzés teljesen tökéletes volt. Amiért írok az, hogy állateledelt rendeltem és tegnap ismét kaptam egy e-mail-t, hogy hiányos vagy rossz a címzés egyeztessünk. Hát most aztán kíváncsi leszek mikor lesz a csomag nálam.

96. spring wind2017-02-26 09:43
óh sajnálom,én is kíváncsi vagyok mi lett azóta.
Nekem hála eddig csak jó tapasztalataim vannak(koppkopp).
(válasz ettika 87. hozzászólására)

95. Veronika362017-02-26 08:39
Szia,azóta mi történt?miénk is el tünt?nem találják,holnap szerintem fogyasztóvédelem.....
(válasz ettika 87. hozzászólására)

94. spring wind2017-02-21 11:06
Nos,pénteki rendeléssel jön hétfőn :)
(válasz spring wind 93. hozzászólására)

93. spring wind2017-02-18 17:49
ó egy topic :)
tudnátok abban segíteni,ha vasárnap rendelek dpd-futárt,akkor hátfőn jön-e a csomagért?


92. crashpipi2017-02-01 08:09
Tegnap este sikerült szereznem egy DPD-s mobilszámot egy kollégától. Volt olyan rendes az illető, mivel már nem is DPD alkalmazott, hogy sms-ben átküldte az aktuális DPD futár számát.
Fel is hívtam fél 8-kor, hogy az értesítő email alapján én ma vártam volna egy tv-t. Rögtön tudta miről van szó, és azt mondta, hogy nem tudta megerősíteni a címet és ezért nem hozta, majd holnap fogja.
Ezen is felmérgeltem magam, hogy kivel nem tudta megerősíteni? A feladóval? Próbálta hívni őket? Az egyik legnagyobb elektronikai webáruház. És engem, mint címzettet meg se próbáltak hívni? Egy 30 000-es városban lakom, a központban.
Ezt egyszerűen nem is értem, mint magyarázatot.
Még jó, hogy nem én fizettem a feladás díját garantált 18 óra előtti expressz kézbesítéssel, mert tuti visszakövetelném.

91. sanszika2017-01-31 21:28
A 15 óra ezek szerint nem napközben van.
Ha a központot felhívja az ember, akkor elhangzik, hogy cégünk 8-18ig kézbesít csomagokat....
Ráadàsul valamilyen értesítőt eddig mindig kaptam csomagszàmmal, nap, kb idővel,mikor hozzák.Most semmit nem kaptam ezen a hívàson kívül.
(válasz Milup2 90. hozzászólására)

90. Milup22017-01-31 16:57
Én nem is értem, hogy 15h után miért nem hozzák ki? Elképesztő.

Mondjuk nekem sincs jó véleményem róluk. De legutóbb a Royal futárcég is egy katasztrófa volt..Cirka 3-szor kellett hívnom őket, hogy előre szóljak, melyik napon, mikor tudom átvenni, mert mindig elutasítottak, végül mire egyeztethettem velük, mégsem akkor hozták, amikorra kértem, hanem 1 nappal előtte. De mázlijuk volt, mert pont abban a fél órában voltam otthon.
(válasz sanszika 88. hozzászólására)

89. crashpipi2017-01-31 15:39
A leghiteltelenebb, megbízhatatlan, tróger futár cég még 2017-ben is!
Évente megszivatnak 2-szer minimum. Soha, de soha nem választanám őket, de a webáruházak ingyen házhozszállítós akcióival akaratlanul is beléjük fut az ember néha.

A legfrissebb élményem egy 300+ ezer ft-os Extreme Digital-os tv ingyen házhozszállítása volt.

Este megkaptam az emailt a bolttól, hogy feladták, majd jelentkezik a futár cég is emailben.
Meg is jött nem sokkal a DPD-s levél, hogy átvették, van csomagkövetési szám is és hogy másnap kézbesítik, DPD garantált 18:00-ás csomagban, ami este 6 előtti garantált kézbesítést takar.
Jól be is rágtam, mert nem volt más időpont az emailben, mint ahogy azt korábban küldték, hogy csak rá kellett klikkelnem a tetszőleges következő 1-2 napra.
Na, mondom nem variálok, mert túl sokszor faragtam már rá a DPD trógersége miatt, inkább este 8-kor kisírtam egy szabit a munkáltatómnál.
Másnap már reggeltől követtem a csomagot. 7 óra után már a 25 km-re lévő depóba ért. Ezután jött a csavar, egy 10 órai bejegyzés, hogy még mindig ugyanott van és a kiszállítás dátuma módosítva...
Hívtam is rögtön a központi számot, hogy ezt most mégis hogy gondolják, mikor maguk miatt ülök itthon szabadságon?!
A csimpánz a telefon másik végén közölte, hogy ő sajnos azt látja a rendszerben, hogy az említett depóig el sem jutott a csomag, úgyhogy ma ezt én már ne várjam.
Kérdeztem, hogy akkor mégis miért van két bejegyzés a követésnél 7 és 10 órai időponttal a depóból?!
Azt ő nem látta. Hát, mondom szép! Ez aztán a színvonal.

Aki csak teheti kerülje őket, és inkább szaküzletbe vagy közeli csomagpontra próbálja a rendeléseit leadni, mert 5 év után sem képesek fejlődést mutatni!

88. sanszika2017-01-30 21:10
Ma nagyon felbosszantott a dpd, és nem tudom, hogy milyen módon lehet panaszt tenni.
Sztori:
Múlt hét szerdán felhív reggel 9 után a futár, hogy hozná a csomagomat 14 körül.
Mondom jó, a fiam 15:30 és 15 között hazaér az iskolából, majd ő átveszi.
-Az nem jó, mert ő hamarabb fog ideérni annál, ezért inkább holnap hozza.
-holnap is csak fél15 -15 körül érünk haza
-hàt akkor ő ezt a csomagot nem tudja kihozni, mert ő nem tud időhöz igazodni, hìvjam fel a központot és adjak meg bent egy olyan címet, ahol napközben is otthon vannak!
-mondom neki akkor hozza kora reggel 8 utàn, mert nekem a csomagra nagyon nagy szükségem van-az se jó neki..,mert most is 9 óra van és még csak most van a raktàrban
Lerázott.
Nem hívtam a központot, mert nincs olyan ismerősöm, aki otthon van egész nap.
De amúgy 1 db email-t, sem sms- t nem kaptam a csomagom értesítési időpontjàról.csak ezt a hívast.
Ma felhívtam a központot, hogy mègis mi van a csomagommal, mert se hìre se hamva.
Válasz:vissza lett küldve 27én a feladónak!!!!!
Tehàt egyszer sem próbálták kiszállítani, illetve esélyem sem volt, hogy megkapjam a csomagom, mert semmiről nem értesítettek...
Ha újra megrendelem a csomagot, újra nem fogják kihozni, mert csak fél15 után érünk haza.mindenki dolgozik és iskolába jár.

87. ettika2017-01-19 15:55
Sziasztok, január 9-én adtak fel egy csomagot részemre Debrecenben. A nyomkövetés alapján azóta is az ottani raktárban van. Több telefonálás után meg kellett adnom mi van a csomagba, hogy azonosítani tudják kibontás után. Majd közölték, hogy 30 nap a kivizsgálás, hogy miért van még ott a csomag. A feladó is bement már panaszt tenni, neki hétfő délutánra ígértek választ, persze semmi hír azóta sem. Mit tudok még tenni?

86. Gatamm2017-01-19 15:06
Akkor én egy menthetetlen alávaló ember lehetek.
Az én csomagomat egy hétig nézték a raktárban, mire visszaküldték. Amikor rákérdeztem hogy miért, a válasz az volt hogy nem volt emelet és ajtó megadva.
Erre megkérdeztem hogy ugye nem zavar hogy egy zárt ajtajú társasház előtt mit kezdesz az emelet infóval. Ott a kaputelefon oszt megnyomod a nevemnél.
Nem válaszoltak, nem segítettek, csak a süket dumát nyomták a diszpécserek, még egy bocs sem hangzott el. Aki küldte a csomagot még egyszer feladta és sűrűn elnézést kért, pedig ők nem hibáztak.

Szóval azt gondolom hogy rosszul gondolod!
(válasz Forever Happy 80. hozzászólására)

85. dorkaBP2017-01-02 15:55
Hát nekem az elmúlt napokban voltak elég rossz tapasztalataim.
Kaptam egy emailt, hogy azon a napon ez és ez között hozzák majd ki a csomagot. Korábban nem, de a kezdő időpontra már otthon voltam. Vártam a csomagot, de nem jött. Este megnéztem a nyomkövetést és meglepődve tapasztaltam, hogy "már átvettem a csomagot" negyed órával korábban, mint a kezdő időpontot írták. A furcsa az volt, hogy sehol egy üzenet, hogy itt van a csomagod, se egy hívás nem volt, pedig szoktak hívni, hogy hamarosan ott vannak, se egy email, hogy sikertelen kézbesítés és megpróbálják újra ekkor és ekkor (ami szokott lenni). Kissé értetlenül álltam a dolog előtt... a csomagom meg sehol. Másnap felhívtam őket telefonon, hogy ez hogy lehet, lehet e ilyen és ha mégis ez a mai világban lehetséges, akkor mégis hol van a csomagom?! Ne és innen lett minden vicces: 1. a futár úgy emlékezett (kiemelem: úgy emlékezett! Nem fel volt írva neki az átvevő neve, esetleg szemigszáma! Hanem úgy rémlett neki!), hogy a szomszéd idős bácsi vette át a csomagom (újabb "vicc": nincs a szomszédomban idős bácsi... a lépcsőházban meg akad pár!). Kérdeztem, hogy ebben az esetben járjam végig a 15 lakást, hogy "bocs, nálad van a csomagom?". 2. "vicc": a diplécser hölgy erre jelezte, hogy "hát akkor én nem tudom!". Hát mondom, kérem szépen, ne zárjuk már le ennyivel??!!! Mégis csak 1.000 Ft a szolgáltatás... mégicsak kint van az éterben valahol a csomagom, amit nem mellesleg ki is fizettem... Hát hogy akkor megnézik, hogy nem lett e rossz csomag beütve és nincs a raktárban valahol és majd visszahír... Azóta is hív!!! 3 munkanap telt el azóta.
Szóval részülről ennyi volt az aggódás.. a segítségnyújtás, vagy hogy esetleg az általuk okozott problémát és kellemetlenséget mielőbb megoldják.
A sztori úgy folytatodott tovább, hogy én még pénteken próbáltam őket újrahívni, nem mellesleg egy jópár levelet is hagytam nekik, amire azóta egyetlen egy válasz sem érkezett. Pénteken 18 óráig írták, hogy elérhetőek, azonban 17:04 perckor már jelezték a telefonban, hogy ők nincsenek bent és hívjam őket munkaidőben, azaz pénteken 18 óráig. Hát jó... ez sem jött be, a csomagom még sehol sem volt.
Hétvégén egyik este csengetnek a kaputelefonon és egy bácsika hív a másik lépcsőházból, hogy torna cuccok voltak a zacskóban és ők ezt nem tudják használni és akkor látták a nevemet a zacskón (még csak akkor látták először: se a futárnak nem tűnt fel, se annak az idős bácsikának aki átvette, se annak aki utána átvette!). Szétszaggatva bár, de hiánytalanul meglett így a csomagom.. a másik lépcsőházból hozták át... még szerencse, hogy nem tudták mire használni a csomagom tartalmát (amit nem mellesleg én fizettem ki)... ha tudták volna, meg sem lenne????? De hogy átmegy így a csomag ennyi emberen, hogy meg sem nézik, hogy mi a pontos cím, hogy kinek a neve van a csomagon és átmegy még a téves címzettnek is úgy, hogy bár nem rendelt abból a ruhaboltból magának cuccot, tán nem is ismeri, de azért így el tud jutni illetéktelenek kezébe a csomagom... és átadták úgy, hogy még egy nevet sem kértek el, vagy hagytak üzenetet, hogy kinél lehet az ÉN csomagom! Átment tévesen a lépcsőházon, tévesen a kapucsengőn, a postaládán és 3 személyen... és nekik ehhez egy szavuk sincs, egy bocsánt kérés, vagy hogy elnézést a kellemetlenségért... igen, tévedni emberi dolog... elnézést kérni is az lenne... de hogy azonosítás nélkül illetéktelenek kezébe adják mások tulajdonát és még azt sem tudják megmondani, hogy ki volt az az illetéktelen és még ezért 1000 Ft-ot el is kérnek... na ez számomra felfoghatatlan és felháborító!

84. Vanessza72016-11-21 21:16
[link]
(válasz nikol306 83. hozzászólására)

83. nikol3062016-11-21 17:48
Sziasztok.
A kérdésem az lenne hogy mielőtt átadom a csomagot nekem kell megcímezni? Soha nem adtam m3g felde amikor kapok akkor dpd-s nyomtatott címzés van rajta. Előre kinyomtatják és rárakják átvételkor? Köszönöm a válaszokat.

82. Baggins2016-11-17 00:21
Nem tudom általános e, de egy EU webáruházból rendeltem egy csomagot. 4.-én megkaptam a csomagazonosítót, 11.-én végre felvették a csomagot és "in tarnsit"-ba váltott a státusz. Most 17.-e van és még mindig in transit. Komolyan ez egy vicc. Ennyi idő alatt dhl-el kínából megérkezett volna és le is vámolják. El nem tudom képzelni mi tart eddig, mert gondolom 1 napnál tovább nem tart a szállítás, EU csomag tehát nem vámolják, 1 látássérült ember dolgozza fel a küldeményeket náluk? Mást már nem tudok elképzelni. Direkt azért kértem Európából és 40$ szállítási költséggel, mert SOS kellett :(

81. Budget2016-11-16 19:39
"Szóval azt gondolom, mindenki azt kapja, amit ad a világ felé"
Ez azért egy picit erős.
Tegnap érkezett meg a Dpd-s csomagom a gyerkőcök karácsonyi ajándékával, vagyis csak majdnem mert frankón kicibálta belőle valamelyik görény a kinect szenzort.Csak a hézagkitöltő maradt meg.Ennyit arról, hogy megbízható-e.


80. Forever Happy2016-11-15 08:50
Tegnap 17.39.-18.39 között írták a szállítás időpontját.
Ránéztem a monitorra 17.39 volt, és arra gondoltam, van egy órám még.....
És ahogy ezt gondoltam, már kopogott a csákó, és bejelentkezett.

MAXIMÁLISAN ELÉGEDETT VAGYOK! :)))

Oda tette le a kis cingár, ahova kértem, maximálisan emberi volt.
Még a kétszárnyas ajtót is segített volna visszazárni.

Szóval azt gondolom, mindenki azt kapja, amit ad a világ felé.

79. buci072016-11-11 09:01
Bocsika,
(válasz Vanessza7 78. hozzászólására)

78. Vanessza72016-11-11 08:40
Ezúton értesítjük, hogy a DPD Hungária Kft. futára, az Ön által feladni kívánt küldeményért a következő munkanapon, várhatóan 2016-10-13 -n 8-18 óra között érkezik.

Akkor ne gondoljad.

Tegnap parom várt csomagot, egy oras idointervallumot adtak meg, meg is jöttek akkor mikor mondták. Ha csomagot hoznak ált nincs gond, de ha csomagot visznek, akkor mindig
(válasz buci07 77. hozzászólására)

77. buci072016-11-11 08:12
Az időpont tájékoztató jellegü,de szoktak emailt küldeni kb mettől meddig ér oda,és nem gondolom hogy neked 8-18között adták meg.
(válasz Vanessza7 75. hozzászólására)

1 2 3 4