Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Használt ruha nagyker TAPASZTALATOK (A fórumban tilos az árusítás!) fórum

Használt ruha nagyker TAPASZTALATOK (A fórumban tilos az árusítás!) (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... ❯❯
2018. júl. 10. 10:46
Érdekel a lehetőség,magánba tudunk beszélni ?
4521. imiesmoni (válaszként erre: 4520. - Andushka)
2018. júl. 10. 07:52
Az első lépés egy könyvelő és a helyi önkormányzat milyen engedélyek kellenek.
4520. Andushka
2018. júl. 9. 15:15

Sziasztok !

Szeptemberben szeretném megnyitni a turkálómat ,meg soha nem vállalkozóztam ... teljesen kezdő vagyok ,csak női ruhával szeretnék foglalkozni , a nyitás hoz bármilyen segítségért hálás lennék ....honnan érdemes ruhat vásárolni ? Kell e pénztár gép ? Melyik nagykerek a megbízhatóak ? Ha tudnátok segíteni az igazán jo lenne ,köszönöm!

4519. Márti984
2018. júl. 7. 06:48

Sziasztok!

Tudom nagykereskedéstől szeretne mindenki rendelni,de leírom én is a tapasztalataimat:

Közel 8 éve kezdtem,teszveszről rendeltem ruhacsomagokat.

Utána (az is megmaradt) kimentem vasárnap reggelente a bolhapiacra és 100Ftos darabáron válogattam a minőségi,stílusos,szép állapotú darabokat.

Próbálkoztam hirdetés feladással,hogy magányszemélyektől is vásárolnék,de mindenki olyan arany árban mérte a ruháit,hogy huhh.(ebből nem lett semmi,nem,bizományit nem szerettem volna)

A piacról sok eladó,ha új áruja van,nekem szól elsőre és én még vasárnap előtt kiválogatom a javát.

Több ismerősöm jár át Ausztriába takarítani és kapott a „háziaktól” ruhát.Vásároltam tőlük is,illetve elindultam ezen az útvonalon is.