Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Segítségeteket kérném! Fogyás a célom és kezdő vagyok!:) fórum

Segítségeteket kérném! Fogyás a célom és kezdő vagyok!:) (beszélgetős fórum)


17. delike
2010. nov. 14. 23:03

Sziasztok!


Én is hányszor bele fogtam már a fogyiba... Na jó, csak héromszor eddig, ami hosszabb volt. De mindent feladtam max máwfél hónap után. Némi eredményét mindig láttam, de lusta vagyok lemondani a fini kajákról. Megy a nass. Legutóbb tavasszal fogyiztam, lement 4 kiló, abból most 2 visszajött. Összesen 7 kilót kellene leadnom. 2 hete járok konditerembe, heti 4 alkalom kardio (futás, bicaj, eliptikus).


Mi lenne ha összefognánk és mindenki valami apró tippel segítené a többieket?

16. Havran (válaszként erre: 14. - D68657db8f)
2010. nov. 11. 23:43
Futás közben is lehet csokis kekszet majszolgatni,csak az veszélyes.
15. d68657db8f (válaszként erre: 12. - Havran)
2010. nov. 11. 19:10
hat ezen mekkorat nevettem, aranyos! :)))
14. d68657db8f (válaszként erre: 13. - Havran)
2010. nov. 11. 19:10

:D

nincsen bicom :(

viszont futni, tornazni lehet. :)

13. Havran (válaszként erre: 10. - D68657db8f)
2010. nov. 10. 22:48
Csokis keksszel a kezedben.Szép mondhatom.Pattanj fel egy bicajra,és nassolgassál úgy és akkor nincs nagy gond.Persze tekerjél is közben.
12. Havran (válaszként erre: 11. - Havran)
2010. nov. 10. 22:43
hogy NEM kajálok.Bocsi elirtam.
11. Havran (válaszként erre: 9. - 85488edaf4)
2010. nov. 10. 22:35
Tavasszal csináltam,és akkor 7 kg fogytam,most 68 vagyok és hát jó lenne 8-at leadni most,az első után sajnos vissza jött kb 4 kg.De most résen vagyok már igy tél elött megprobálom kontrolálni magam.Nekem nagyon tetszik,kimondottan ugy érzem,hogy jó a szervezetemnek,hogy kajálok össze-vissza mindent.Mert hát sajnos enni és zabálni én is szeretek,de nagyon.
2010. nov. 10. 22:23

En is fogyni szeretnek, de lusta dog vagyok, csokis kekszszel a kezemben...

Viszont hiu is vagyok, ugyhogy eldontottem, hogy csatlakozom hozzatok. :)