Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Melyik fogamzásgátlótól tapasztalt valaki súlycsökkenést?

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

12. fksz2010-11-02 23:15
Hajhullás (kórós) csökkentése, aknés, pattanásos bőr, szőrősödés (férfias jellegű, erős). Ha nincsenek ilyen panaszaid, tüneteid, inkább kisebb hormontartalmú gyógyszert szedjél.
(válasz huanita80 11. hozzászólására)

11. huanita802010-11-02 21:23
Köszi,pontosan mikre jó?
(válasz fksz 10. hozzászólására)


10. fksz2010-11-02 19:33
azaz nem teljesen bocsi, megnéztem. A cipromix több 'bajra' jó. A másik kis hormontartalmú, igaz nekem nem vált be. De se nem híztam, fogytam egyiktől sem.
(válasz fksz 9. hozzászólására)

9. fksz2010-11-02 19:30
cipromix azonos hatású a dianell-el, dianne35-el(ha ez még van, de azt hisz a dianell van helyette (ha jól tudom) , de SOKKAL olcsóbb. Majdnem feleár.
(válasz Camella 6. hozzászólására)

8. huanita802010-11-02 18:22
juj te szegény...
Basszus olyan nevűeket írtok,nem is hallottam még sosem.Köszi a tanácsokat.Még azért várok párat és persze megbeszélem a dokimmal.
(válasz zsiványka, 7. hozzászólására)

7. zsiványka,2010-11-02 11:17
harmonettet szedtem
híztam tőle, candidás lettem, felborította a hormonjaimat azóta sem állt vissza rendesen
szóval nem tudom mit szedj, de ezt ne
ja és a legdúrvább, hogy előtte sosem fájt a fejem, és ahogy elkezdtem szedni, szinte egyből, azóta is fáj, pedig rég abbahagytam

6. Camella2010-11-02 11:14
Szia! Nálam pl. a Yadine nem vált be. Híztam tőle rendesen:P...Két hónapja a dianelle-ét szedem. És a súlyom csökkent. Nem rég dobták piacra. A nőgyógyászomnak elpanaszoltam a problémáimat, és Ö ezt a fogamzásgátlót tanácsolta, mert a hormon tartalma alacsonyabb..Sok fogamzásgátlónál nem egy nőnek viszeres lesz a lába...De ez a gyógyszer gátolja ezt is:)) Egyetlen dolgot amit nővel azok a mellek, nekem egy hónap alatt egy mérettel nagyobb lett:)) De tanácsolom hogy menj el nőgyógyászhoz és kérd ki a tanácsát.

5. huanita802010-11-02 08:57
Ez jóó
(válasz Sötét_hercegnő 3. hozzászólására)


4. huanita802010-11-02 08:56
Persze mindenkire máshogy hat.Csak gondoltam csinálok egy statisztikát melyiket mondják többen.:)
(válasz pethoevi 2. hozzászólására)

3. Sötét_hercegnő2010-11-02 08:32
Én Yadine-t szedek. Nekem ugyanolyan tőle a libidóm. Nem híztam, de nem is fogytam tőle. Ugyanannyi vagyok, mint mikor elkezdtem szedni.

2. pethoevi2010-11-02 08:25
hát szerintem ilyen nincs...
és attól,h valaki nem hízott vagy fogyott tőle,az nem jelenti azt,h nálad is ugyanez lesz...:-/
Én Novynette-val kezdtem,undorodtam a csokitól tőle (szerencsére),de a sósat kívántam.És sajnos a libidót csökkentette.

1. huanita802010-11-02 08:13
5 éve nem szedtem fog.gátlót.fog.sincs mik vannak most a piacon.Nem arról van szó ettől szeretnék fogyni,de nagyon nem szeretném hogy fogyózok,a szertől meg esetleg híznék!!!Régen előfordult már.Szóval melyek jöhetnének szóba szerintetek?Ja és a libidót se csökkentse,sőt még növelheti is!:)