Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Fáj a szeretkezés

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

27. moonlight132011-04-17 17:00
Nekem most nincsenek, de voltam allergiás. Ugyanolyan, mint bármi más problémádnál! Ég, fáj, stb. Változatos...
(válasz veresasszony 23. hozzászólására)

26. moonlight132011-04-17 16:59
A gyógyszerek kb. 6-8 hét alatt kiürülnek a szervezetből.
(válasz Katka_85 25. hozzászólására)


25. Katka_852011-03-26 15:26
Voltam januárban nőgyógynál, elmondtam a panaszomat (hogy fáj a szeretkezés minden pozitúrában), belém kukkantott valami eszközzel, és azt mondta, hogy hüvelyszárazságom van, ami lehet, hogy azért van, mert sok bennem a férfi hormon, és a Meliane nevű fogamzásgátló is rásegített erre a dologra. Azt mondta, hogy használjak Ovestin krémet, ami tényleg segitett...(irt fel új fog.gátlót: Jangee-t, amit viszont csak most szedem 2. hete, mert az előzőt végig szedtem, mert sajnáltam kidobni). Márciusban megint elkezdődött . Arra lennék kiváncsi, hogy mikor lesz a szerveztem változás az új fog.gátlótól?

24. Jázmin19752011-01-06 15:51
Voltam nőgyogyásznál és mondta nincs semmi bajom nem e a páromnak van prosztatagyulladása mondtam neki nem tudunk rola.
El küldte urologushoz és kébzeljétek attol fájt nekem a szeretkezés.
Ott röggtön mondta neki az orvos hogy prosztatagyulladása van.
Én nem is hallottam ilyenről,hogy akkor a másiknak fáj a szeretkezés.

23. veresasszony2010-11-10 23:35
Milyen allergiás tüneteid vannak? Mert én is gyanakodtam ilyesmire, de én azt hittem, h hülye vagyok...
(válasz moonlight13 15. hozzászólására)

22. Mary792010-11-10 23:34
Bakker, akkor az én tizenéves házasságom nem is komoly.

Mivel mi már 15 éve óvszerre védekezünk. (Gyógyszert a világ minden kincséért nem szedtem volna, mielőtt nem szültem meg a megtervezett gyerekeket, szülés után meg maradt a megszokás, minek mérgezem a szervezetemet feleslegesen? )

Egyszer felvetettem a gyógyszert, de a párom tiltakozott a legjobban, nem mérgezzem magam feleslegesen. Eddig jó volt a gumi, jó lesz ezután is.

Komoly a kapcsolatunk, de mégis jó nekünk az óvszer.
(válasz Katka_85 17. hozzászólására)

21. Mary792010-11-10 23:27
A szex soha nem lehet sok! DDDDDDd
(válasz Fisica 8. hozzászólására)

20. Jázmin19752010-11-10 10:52
Köszőnöm én is remélem.
Ha meggyogyulok akkor megérte meg amugy sem én fizettem.Nem akart gyogyszert írni azt én kértem külön.
Mondta a partnerem kanesten kenöcsel kenje magát.
Ez négy szemes kapszula fele a páromért.
És a következő kapszulát a 3-4ik napon kell be venni.
(válasz Szanszi 19. hozzászólására)

19. Szanszi2010-11-10 10:17
nekem is egyszer valami jó drága gyógyszert írt fel...2 db 4000 ft volt,amit 2 hét kihagyással kellett bevenni.Remélem sikeresen hatni fog és meggyógyulsz :)

18. Jázmin19752010-11-10 08:56
Voltam orvosnál meg sem vizsgált elmondtam a problémám írt fel kenőcsöt mondtam neki én kérek rá valami tablettát is belsőleg is szeretném kezelni írt kapszulát rá.
6000ftba került.

17. Katka_852010-10-12 19:22
Nem használunk óvszert, az komoly kapcsolatban nem szokás.. meg nem is szeretjük.. inkább fogamzásgátlót szedek...

16. Fedo2010-10-09 10:16
attól tuti nem szabadna fájni neki.
(válasz Fisica 8. hozzászólására)


15. moonlight132010-10-08 20:13
Bármilyen gyulladástól lehet, akár allergiától is.
Többen újabban egyes óvszerekre is allergiásak. Én is.

14. bedina372010-10-05 11:35
Lehet, hogy érzékenyebb lett, kvázi kidörzsöltétek és nem tud meggyógyulni magától. Persze ez csak tipp, én már jártam így.

13. Jázmin19752010-10-05 10:48
Én nekem meg olyan gondom van ,hogy ha már 5-7nap kimarad nem szeretkezünk párommal,akkor meg kidörzsöli a méhszájam és egy két napmulva elkezdek viszketni de nagyon.Amugy pedig nem vagyok száraz.
Volt már valakinek ilyen gondja?

12. Fisica2010-10-04 18:23
Lehet neked nem sok, csak a szervezetednek, azt írod ha kimarad pár nap akkor nem fáj.... de tényleg lehet más komolyabb oka is, menj orvoshoz.

11. Katka_852010-10-04 18:19
Nem sok.. napi 1-2 az nem sok.. Régen, mikor ritkábban találkoztunk, csináltuk egy nap többször, és még sem fájt, de mostanában emiatt valahogy emiatt csak kb. heti 3 -ra csökkent a szeretkezésünk száma.

10. Hix3r2010-10-04 18:18
A dolog orvosi neve - dyspareunia.
Google-n megkeresheted, rengeteg oka lehet, mindenképpen vizsgáltasd ki nőgyógyásszal, mert mint a fejfájás, ez is ezer dolognak, köztük pár súlyosnak is lehet a jele!

9. freddiekrueger2010-10-04 18:18
méhszájseb is lehet, és akkor a póztól függhet, hogy fáj-e vagy nem. Legalábbis nálam így volt régen, amikor volt méhszájsebem.
(válasz Katka_85 7. hozzászólására)

8. Fisica2010-10-04 18:16
nem lehet hogy kicsit sok a szex?
(válasz Katka_85 7. hozzászólására)

7. Katka_852010-10-04 18:15
Van olyan, hogy ha netán kimarad egy - két nap a szeretkezés, és utána szeretkezünk, akkor nem fáj, de a soron következő alkalommal már megint erős fájdalmat érzek a hasamnál.

6. fiti482010-10-04 18:14
Én biztosan nem hagynám annyiban!!
A szeretkezésnek örömet kell okozni, ha fáj, akkor baj van!!

5. freddiekrueger2010-10-04 18:14
Egy egyszerűbb hüvelyi fertőzés miatt is lehet fájdalom, ha be van gyulladva a nyálkahártya.
Menj dokihoz mindenképpen.


4. rita672010-10-04 18:13
Lehet hogy vmi gyulladásban van ott belül,menj el nőgyógyászhoz.
(válasz Katka_85 1. hozzászólására)

3. magicmag252010-10-04 18:12
Fordulj nogyogyazhoz, mert a fajdalom nem egeszseges, a szexnek nem szabad fajnia. Lehet ciszta is, de nem ijesztgetni akarlak,inkabb kerj tanacsot szakembertol.
(válasz Katka_85 1. hozzászólására)

2. andi60202010-10-04 18:11
Nem lehet, hogy azért, mert esetleg száraz vagy?
Nem gondolom, hogy az általad említett dolog baj lenne, vagy későbbi szeretkezéseknél gondot okozna.

1. Katka_852010-10-04 18:08
Van egy problémám. Egy jó ideje nem tudunk a párommal normális nemi életet élni, mert bármelyik pózban csináljuk, fáj. Az előtt sose volt ilyen. Nem tudom, hogy mi lehet a baj. Én arra gondolok, hogy amikor menstruáció utolsó 2 napján is szeretkeztünk, és azzal csinálhattunk bajt. Kérlek segítsegetek!