Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Tarot kártyával történő jóslás..., tanulása, jóslások, és amit tudni lehet róla... fórum

Tarot kártyával történő jóslás..., tanulása, jóslások, és amit tudni lehet róla... (beszélgetős fórum)


10. kukla
2010. nov. 13. 03:53
milyen érdekes..aki nyomtatta hol talált rá? én is gondolkodtam rajta hogy vegyek, de valamiért úgy vélem (laikus vagyok) a "saját készítésű" kártyának más ereje lehet, mert jobban átveszi a tulajdonosának rezgését...
2010. szept. 2. 21:20
jósolna nekem valaki priviben?
8. 969a304e2f (válaszként erre: 5. - C7bd5835c2)
2010. aug. 29. 23:59

Nem okoz gondot a nyomtatott kártya. Sőt, nekem még jobb is, mert pl, minden egyes lapot én készítettem, mármint körbevágtam, méreteztem, stb.

Így több energia van benne, mintha boltban vásároltam volna. Van Szepes Mária - Dimenziótarotom, és másfajták is, de mégis a sajátom a legjobb.

7. zsuzso100 (válaszként erre: 6. - Darcy73)
2010. aug. 26. 07:54
Én olyat is hallottam, habár cigánykártyáról, hogy az a jó, ha kapod, nem pedig ha veszed!
6. Darcy73 (válaszként erre: 5. - C7bd5835c2)
2010. aug. 26. 07:09
Én is így tudom.Nekem külön tokot kellett varrni a kártyának.Az sem volt mindegy mikor!Fel is kellett szentelni stb...
5. c7bd5835c2 (válaszként erre: 3. - 969a304e2f)
2010. aug. 25. 22:03
nem okoz az problémát, h nyomtatott kártyával jósolsz? Régen azt mondták nekem, h az sem mindegy, hogy tartjuk a kártyát, hol tartjuk, hogy gyűrődik, sőt méh az is számít, hogy minél többet legyen használva ahhoz, h jobban mutassa az "igazságot".
2010. aug. 25. 21:24
A Kazanlár azért jó,mert a lapokon sokkal több minden van,sokkal "beszédesebbek".3000ft körül vettem,rendelésre hozták meg,mert nem lehet mindenhol kapni.Sok tarot könyvet és értelmezést olvastam,de totál össze lehet keveredni.Nekem olyasvalaki ajánlotta aki jósol és nagyon jól.De nem vállal jóslást,csak így barátoknak.Ő is a Kazanlár tanfolyamon tanulta meg és sok év gyakorlással.Nem lehet pár hét alatt..