Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Verejtékmirigy gyulladás-hidradenitis supporativa

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

592. buba662018-01-15 21:34
Sziasztok! Lehet nekem is verejtékmirigy gyulladásom lehet. Egy ideje sokat izzadok, ami sajnos elég büdösnek érzek, és nagyon zavaró. Három napja az egyik hónaljamban fájó csomót érzek. Házi orvos dalacin oldatot irt ami most állitólag hiánycik. IR probléma miatt diétázok, tejet nem iszom. Most sajnos edzeni sem tudok amit ugy olvasok hogy jó lenne. Bpen szeretnék egy jó orvost találni, aki még az elején komolyan venné a dolgot mielőtt késő lenne. Ha tud vki megbizható orvos nagyon kérem ossza meg velem. És ugy olvastam van FB csoport is ahova csatlakozni lehetne. Szeretnék. Köszönöm ha válaszoltok

591. James E2018-01-12 17:41
Szia elkuldened legyszi a doki nevet aki műtött ?
Sok sikert
Köszönöm
(válasz Hailie30 521. hozzászólására)


590. James E2018-01-12 17:35
Szia !
Elkerhetem a doki nevet akit találtál ? Nagyon nagy szükségem lenne egy jo dokira 🙁
Koszi
(válasz Jasna 557. hozzászólására)

589. HSPKS992018-01-03 16:22
Sziasztok.
Nektek mióta vannak csomóitok nem volt ízületi fájdalmatok? Bokával,térddel,csuklóval?

588. f.pati922017-12-29 20:40
Csak azért kérdeztem mivel páromat is rá akarták állítani a humirára, de őt teljesen félre kezelték. Teljesen más baja volt. Ő 4 hónapig szedett antibiotikumot. Végül 2 év után ki derült hogy van egy csomó a mellkasában és valószínű hogy az okozta neki a csomókat a hónaljában.
(válasz HSPKS99 587. hozzászólására)

587. HSPKS992017-12-29 16:39
Mivel szteroid alapú a készítmény,ezért pár kiló felszalad mivel fokozza az étvágyat. Fáradékonyság,az injekció beadása után jellemző a hangulatvaltozas,de igazából mindenkinél mást hoz elő. A betegtajekoztatoba rengeteg mellekhatas le van írva,próbálj meg rákeresni interneten.Ha nem tálalod akkor begépelem és leirom. De nállam tényleg nagyon sokat segített!!

586. f.pati922017-12-28 19:36
Milyen mellékhatások jelentkeztek?
(válasz HSPKS99 585. hozzászólására)

585. HSPKS992017-12-28 09:08
Sziasztok! 18 éves vagyok és 5 éve vannak csomóim 2 éve diagnosztizáltak. 3 sebészeti beavatkozáson átestem,rengeteg antibiotikumot szedtem de nekem semmi nem segített. Ez ev augusztusában elmentem Szegedre Dr Kovács Rékához,aki direkt a HS-es betegere specializálódott. Vele elkezdtünk egy antibiotikum kurat de semmit nem ért azon kívül,hogy gajra vágta a gyomrom.Szeptember óta HUMIRA injekciókat adok magamnak héti egyszer és azóta a csomoim szinte eltűntek.Neha néha előjön egy egy csomó,de az nem olyan agresszív mint a HUMIRA szedese előtt. Persze vannak mellékhatások,de számomra érnek annyit,hogy 99%ig csomó mentesen éljek.
Mindenkinek ajánlom Dr Kovács Rékát és,hogy kérdezzetek meg a kezelő orvosotokat a humirarol!!

584. ponczi2017-12-14 13:27
487 írás.
(válasz teres 583. hozzászólására)

583. teres2017-12-11 12:19
Sziasztok!budapesten jó sebészt tudtok ajánlani?

582. ponczi2017-12-06 17:43
Én kaptam! Hatásos amíg 4et kapsz. Ha heti vagy 2 heti egyre csökkentik onnantól kezdve hatástalan. Mellékhatasa nem volt de értelme sem volt...
(válasz Hydra1526 574. hozzászólására)

581. AgeeZ2017-12-05 07:59
Szia :)

ismerem, én is szedtem. Annyira kiszárította mindenemet, hogy szemcsepp kellett. A hajad attól száraz. Előtte 2naponta mostam, miután elkezdtem szedni, még1 hetesen is olyan volt, mintha frissen mosott lett volna.
Viszont nekem nem segített semmit, inkább rosszabb lett. Kíváncsi vagyok, Neked segít-e.
(válasz teide 580. hozzászólására)

580. teide2017-12-05 04:30
kedves AgeeZ,
Inerta-t szedek három hete. Olvastam, hogy lehetséges mellékhatás a bőr száradása, a számon, az arcbőrömön már érzékelhető, és tegnap tudatosult bennem, hogy talán a hajam is attól szárazabb. Egy hét múlva megyek kontrollra, előtte laborvizsgálatot és terhességi tesztet kell végeznem.
(válasz AgeeZ 579. hozzászólására)

579. AgeeZ2017-11-19 09:54
Szia,
Roaccutant, vagy más isotretinoin tartalmú gyógyszert kapsz?
(válasz teide 578. hozzászólására)


578. teide2017-11-19 05:38
sziasztok! most először írok ide.

Tizenévesen volt először olyan gyulladt gócom a combomon, amit sebészeten nyitottak fel, és utána még egyszer-kétszer szintén sebészeten kötöttem ki vele. Soha senki nem mondta, mi ez. Az évek alatt voltak hosszabb szinte tünetmentes időszakok, de az utóbbi időkben a hónaljammal nagyon gyakran küzdöttem. Emlékszem, jó öt éve, a második gyerekem születése után nyaraltunk úgy, hogy az egyik karomat gyakorlatilag nem tudtam használni.
Az egyik ilyen rosszabb időszakban ismét sebészetre mentem, ahonnan beutaltak kórházba műtétre. Végig csináltam a műtét előtti vizsgálatokat, majd a papírjaimmal elmentem a kórházba, ahol közölték, hogy még nem vágnának, menjek át a bőrgyógyászatra, mert van - jó eséllyel hatásos - gyógyszerkúra. Ott mondták ki először, hogy verejtékmirigy gyulladás a probléma neve.

Idén tavasszal a bőrgyógyászaton végre elmagyarázta a doktornő, mi ez, és gyógyszert ajánlott. Olyan gyógyszert, aminek elég szigorú előírásai vannak (pl. kezelés után még két évig nem eshetek teherbe, nem ehetek A-vitamin tartalmú vitamint, nem mehetek vele napra), ezért közös megegyezéssel abban maradtunk, hogy most ősszel megyek vissza.
Akkor találtam rá a cikkere és erre a fórumra, napokig csak olvastam a hozzászólásaitokat, és nagyon magamba zuhantam. Néha úgy éreztem, hogy jobb lett volna, ha nem tudom meg, mi a problémám. Aztán összeszedtem magam. Érdekes módon a nyáron szinte nyugvó állapotban volt végig a hónaljam, reménykedtem is, hogy talán mégsem kell a kezelés.
Aztán most ősszel visszamentem az orvoshoz. Azt mondta, hogy bár úgy tűnik, nem túl súlyos a helyzet, de a hegesedés mértékéből, és a bőr alatti csomókból kiindulva mégis javasolja a kezelést.
Ismét labor, terhességi teszt (!), majd most egy hete kezdtem el a kúrát. Havonta kell járnom kontrollra, előtte mindig labor.
Most várakozó állásponton vagyok, talán segít...

577. Hydra15262017-11-15 05:16
Sziasztok!
Ti hogy szortelenitetek az intim teruleten?
Nekem ez komoly dilemma!!((Minden felserti a bort,ami ujjabb kapu a fertozeshez.))
Pedig kell,mert a szor is dorzsoli,huzodik,faj,es szinten ujabb gyulladas es behatolasi kapu.

576. Hydra15262017-11-09 09:25
Szia!Szivesen vennek a forditasodbol,ha eladsz!(en sajnos angolul 0 vagyok)
Szerintem masok is vennenek.
(válasz SzCsilla99 531. hozzászólására)

575. Hydra15262017-11-09 08:59
Megadod a sebeszed elerhetoseget?
(válasz Jasna 557. hozzászólására)

574. Hydra15262017-11-09 08:43
Sziasztok!
Kapott mar valaki HUMIRA
kezelest?Ez egy uj gyogymod a hidradenitisre.
Irjatok!!

573. AgeeZ2017-11-03 08:44
Nekem a biológiai terápia a legutolsó. Annyi mellékhatása lehet, hogy nem merném bevállalni. Olvasd el a Humira tájékoztatóját. De írd meg, mi volt :)
(válasz Hydra1526 569. hozzászólására)

572. Jasna2017-11-03 06:47
Mi volna, ha elmennél, és megírnád, mi volt?

571. Hydra15262017-11-02 19:05
Van köztetek bp-i?Jöjjünk össze!!

570. Hydra15262017-11-02 19:01
Ha bp-i vagy,találkozhatnánk!Szerdán reggel megyek orvoshoz,meghallgathatnád mit mond!Állitólag van egy új gyógymód.
(válasz Jasna 566. hozzászólására)

569. Hydra15262017-11-02 18:58
Van valaki akit érdekel a biológiai gyógymód?
Esetleg eljöhetne velem a konzultációmra.Szerda délelőtt.Többen többre megyünk.

568. Hydra15262017-11-02 18:56
Szia!
Hydradenitisesek kapják ezt az uj kezelést a bp-i bőrklinikán.Én szerdán megyek.Remélem addigra meglesznek a leleteim.Biológiai kezelésnek hívják most.
(válasz AgeeZ 567. hozzászólására)

567. AgeeZ2017-10-25 10:41
Az hagyján, hogy én nem hallottam róla, de jóbarátom, a Google sem.
Esetleg valami támpont?
(válasz Hydra1526 565. hozzászólására)


566. Jasna2017-10-25 06:53
Én nem hallottam. Egyáltalán azt, hogy HS-em van, 25 év után saját magamnak derítettem ki az internet segítségével.
(válasz Hydra1526 565. hozzászólására)

565. Hydra15262017-10-25 05:21
Tenyleg senki nem hallott a Stadi-rol???Allitolag ez a mi ragyainkra a megoldas?
Senki??
Vagy ennyire senkit nem erdekel
Mi van veletek?

564. AgeeZ2017-10-21 17:50
Szia, mire diétáztál és meddig?
(válasz Varázslat 563. hozzászólására)

563. Varázslat2017-10-21 10:24
Sziasztok! Sajnos én is ezzel a fantasztikus dologtól szenvedek. 5 évvel ezelőtt kezdődött..azóta egyre gyakrabban jön ki hol az egyik, hol a másik hónaljban a fájdalmas csomó. Van, hogy egyszerre 2 vagy 3 is. Mert miért ne..ha már lúd, legyen kövér. Orvosnál 1x voltam vele..antibiotikumos kenőcsöt használok rá, kötéssel. Volt, hogy diónyi méretűre dagadt..a karomat alig tudtam letenni, de..tűrtem. 1 hét szenvedés után..javulni kezdett. Sajnos én semmilyen összefüggést (mondjuk az étkezéssel) nem figyeltem meg.. :/ Azt viszont igen, hogy semmilyen vegyi anyag használata nem jó. Se tusfürdô, se dezodor...de még a borotva se kedvez..... :/ Amint ezek közül valamit használok, tuti hogy megjelenik egy gyulladás.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20