Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Corvinus nyelvvizsga fórum

Corvinus nyelvvizsga (beszélgetős fórum)

2017. jún. 27. 15:21
Sziasztok! Valakinek vannak a Corvinus Egyetem OLASZ gazdasági szaknyelvi nyelvvizsgához tételek? Bármilyen hasznos anyagot szívesen vennék! Köszönöm!
18. Kira88
2013. szept. 20. 10:16

Az Oeconom az egyik legnehezebb szakmai nyelvvizsga, csak gyakorlottaknak, biztos nyelvtudással rendelkezőknek ajánlom, akiknek a nyelvtani tudásuk is magas szintű.


Ha gyorsan kell valakinek szakmai nyelvvizsga, akkor inkább Zöld Út, Gazdálkodó, ezeket ajánlanám:)


Felkészítő tanár vagyok, szívesen adok bárkinek tippeket, tanácsokat privátban.

2013. máj. 26. 16:43
Sziasztok! Valakinek megvannak a Corvinus Egyetem angol gazdasági szaknyelvi nyelv vizsga tételek elektronikusan?
16. Spiritus (válaszként erre: 15. - Twiggy00)
2010. aug. 31. 06:15

Nálunk elég családias volt a légkör, 5-6 éve jártunk oda tanulni, egy két ember a vizsgáztatókat is ismerte, az egyiket én is.

Vagy megmondták, hogy renben volt, vagy azt, hogy hány pont kell az auditívon hogy meglegyen, vagy mint nekem és párunknak, hogy sajnos kevés.


:) Persze az ember izgul, de úgy különösebben nem kell félni. Igazából kifejezetten könnyű kérdésekre számíts szerintem, nem megszivatni akarnak, csak nlzik, hogy tudsz e beszélni az adott nyelven. Nálunk a nyelvtan volt a szűrő szempont. Hiába voltál otthon a gazdasági témákban, ha egy-egy nagyobb nyelvtani hibátt mondtál, már eléggé csúnyán néztek rád.

2010. aug. 30. 15:23

én nem ott vtam, szval nem Pesten írásbeliztem

és nehéz kérdést tesznek fel a témával kapcs???és a szituáció milyen?? jajj annyira félek :(


am honnan tudod h nem sikerült, azt aznap megmondják?? vagy mi a szösz??

14. Spiritus (válaszként erre: 13. - Twiggy00)
2010. aug. 29. 08:38

nekem volt idő kidolgozni


szerintem egyértelműen tömöríteni kell, ha csak mondatokat szedsz ki belőle az gáz



Hol írásbeliztél?? Tegnap ménesi út 5??? Mert én igen.

2010. aug. 29. 08:11